- Наповнюваність класів загальноосвітніх навчальних закладів.
- Міжнародне законодавство у сфері інклюзивної освіти.
- Спеціальна педагогіка – це ...
- Основні принципи освіти.
- Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».
- Об’єкт, предмет та суб’єкт вивчення спеціальної педагогіки.
- Державні стандарти освіти.
- Вимоги до організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.
- Завдання спеціальної педагогіки.
- Дошкільна освіта. Дошкільний вік.
- Порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах, наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 06.02.2015 № 104/52.
- Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.
- Дошкільний навчальний заклад та його повноваження.
- Основні завдання та склад ІРЦ, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 № 545.
- Сучасні предметні області спеціальної педагогіки.
- Структура освіти.
- Порядок відкриття класу з інклюзивним навчанням.
- Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями.
- Навчальні заклади для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації
- Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами.
- Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
- Типи дошкільних навчальних закладів.
- Визначення поняття «Індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами».
- Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
- Порядок складання Індивідуальної програми розвитку.
- Охарактеризуйте порядок та підстави для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями слуху.
- Організація проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
- Назвіть документацію, яку необхідно подати батькам дитини з ООП для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
- Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення.
Повернутися назад
|