Відділ освіти Іванківської РДА > Інклюзивна освіта > Орієнтовний перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посади фахівців Комунального закладу Іванківської районної ради «Інклюзивно-ресурсний центр»

Орієнтовний перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посади фахівців Комунального закладу Іванківської районної ради «Інклюзивно-ресурсний центр»


06.08.2018. Автор: Олександр
  1. Наповнюваність класів загальноосвітніх навчальних закладів.
  2. Міжнародне законодавство у сфері інклюзивної освіти.
  3. Спеціальна педагогіка – це ...
  4. Основні принципи освіти.
  5. Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».
  6. Об’єкт, предмет та суб’єкт вивчення спеціальної педагогіки.
  7. Державні стандарти освіти.
  8. Вимоги до організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.
  9. Завдання спеціальної педагогіки.
  10. Дошкільна освіта. Дошкільний вік.
  11. Порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах, наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 06.02.2015 № 104/52.
  12. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.
  13. Дошкільний навчальний заклад та його повноваження.
  14. Основні завдання та склад ІРЦ, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 № 545.
  15. Сучасні предметні області спеціальної педагогіки.
  16. Структура освіти.
  17. Порядок відкриття класу з інклюзивним навчанням.
  18. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями.
  19. Навчальні заклади для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації
  20. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами.
  21. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
  22. Типи дошкільних навчальних закладів.
  23. Визначення поняття «Індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами».
  24. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
  25. Порядок складання Індивідуальної програми розвитку.
  26. Охарактеризуйте порядок та підстави для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
  27. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями слуху.
  28. Організація проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
  29. Назвіть документацію, яку необхідно подати батькам дитини з ООП для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
  30. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення.

Повернутися назад