Дні тижня
|
Години роботи
|
Зміст роботи
|
27.04
|
14.00-16.00
|
Розробка конспектів занять, виготовлення дидактичних мовленнєвих вправ та ігор та підбір завдань для дистанційного навчання з розвитку мовлення для дітей із ЗНМ ІІ –ІІІ рівнів за програмою з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення «Корекція мовлення» по темі «Розрізняємо звуки Ж-Ш у складах, словах, зв’язному мовленні» для виконання дітьми з батьками під час карантину.
|
16.00-17.00
|
Розміщення завдань для дистанційного навчання.
|
17.00-18.00
|
Індивідуальне консультування батьків дітей із ЗНМ ІІ- ІІІ рівнів (в телефонному та on-line режимі).
|
28.04
Вівторок
|
14.00-15.00
|
Розробка конспектів занять, виготовлення дидактичних мовленнєвих вправ та ігор та підбір завдань для дистанційного навчання з розвитку мовлення для дітей із ЗНМ І рівня за програмою з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення «Корекція мовлення»
по темі «Розрізняємо звуки Ж-Ш у складах, словах, зв’язному мовленні»
для виконання дітьми з батьками під час карантину. Розміщення завдань для дистанційного навчання.
|
15.00-16.00
|
Опрацювання публікації Всеосвіта для логопедів
«Артикуляційні та дихальні вправи як допоміжний засіб формування вимови»
|
16.00-17.00
|
Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань.
|
|
17.00-18.00
|
Ведення журналу індивідуальних консультацій у співпраці вчителя - логопеда з батьками під час дистанційного навчання.
|
29.04
Середа
|
14.00-16.00
|
Консультування в режимі on-line. Дистанційне консультування вчителів та асистентів вчителів, які працюють з дітьми з ООП.
|
16.00-17.00
|
Розміщення завдань в Інтернет ресурсах, у вайбері, телефоні
|
17.00-18.00
|
Календарно – тематичне планування на травень.
|
30.04
Четвер
|
14.00-15.00
|
Консультування в режимі on-line. Дистанційне консультування вихователів та асистентів вихователів, які працюють з дітьми з ООП.
|
15.00-17.00
|
Складання графіку роботи вчителя – логопеда на наступний тиждень.
|
17.00-18.00
|
Опрацювання публікації Всеосвіта для логопедів «Розвиток мовлення засобами художніх творів» для підвищення професійного рівня.
|