День тижня
|
Дата
|
Планування діяльності фахівця
|
|
|
Понеділок
|
09.00-11.00
|
Перегляд відео-презентації психодіагностичної методики Leiter-3, загальний огляд методики та демонстрація проведення методики.
|
|
11.00-12.00
|
Складання щотижневого графіку роботи
|
|
12.00-14.00
|
Перегляд відео-презентації психодіагностичної методики РЕР-3, загальний огляд методики
|
|
14.00-15.00
|
Розробка наочного матеріалу щодо когнітивної сфери
|
|
15.00-17.00
|
Консультування батьків в режимі on-line.
|
|
Вівторок
|
9.00-13.00
|
Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного пакету комплексного обстеження дітей з ООП.
|
|
13.00-16.00
|
Оформлення поточної документації. Підготовка до консультацій, розробка рекомендацій для батьків.
|
|
16.00-17.00
|
Індивідуальне консультування батьків та вчителів (в телефонному та on-line режимі)
|
|
Середа
|
9.00-11.00
|
Самоосвіта, опрацювання літератури з питань інклюзивного навчання
|
|
11.00-13.00
|
Надання рекомендацій батькам (в телефонному режимі) дітей з ооп (які відвідують заняття в ІРЦ), щодо виконання розвиткових завдань вдома
|
|
13.00-16.00
|
Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного пакету комплексного обстеження дітей з ООП.
|
|
16.00- 17.00
|
Вивчення інструктивно-методичних матеріалів.
|
|
Четвер
|
09.00-10.00
|
Виготовлення дидактичного матеріалу.
|
|
10.00-12.00
|
Перегляд відео-презентації психодіагностичної методики WISC-IV, загальний огляд методики.
|
|
12.00-13.00
|
Організаційно-методична робота. Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять.
|
|
13.00-15.00
|
Надання рекомендацій батькам (в телефонному режимі) дітей з особливими освітніми потребами (які відвідують заняття в ІРЦ), щодо виконання розвиткових завдань вдома.
|
|
15.00-16.00
|
Розробка рекомендацій для батьків.
|
|
16.00-17.00
|
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом.
|
|
П’ятниця
|
09.00-11.00
|
Консультування вчителів та асистентів вчителів, які працюють з дітьми з ООП в режимі on-line.
|
|
11.00-12.00
|
Підготовка, підбір та розробка матеріалів для корекційно-розвиткових занять.
|
|
12.00-14.00
|
Організаційно-методична робота. Підготовка матеріалів для розвитку емоційно-вольової..Підбір аудіо-та-відеоматеріалів для проведення рухливих ігор та динамічних пауз під час корекційно-розвиткових занять.
|
|
14.00-15.00
|
Підготовка публікацій для батьків та педагогічних працівників щодо особливостей корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають затримку психічного розвитку.
|
|
15.00-17.00
|
Розробка дидактиного матеріалу для корекційних занять з розвитку емоційно-вольової сфери у дітей дошкільного віку.
|
|