Дні тижня
|
Години роботи
|
Зміст роботи
|
Понеділок
|
14.00-16.00
|
Підбір та розробка завдань по темі з розвитку мовлення «Звук Ш у складах, словах, зв’язному мовленні» для виконання дітьми з батьками під час дистанційного навчання
|
16.00-17.00
|
Індивідуальне консультування батьків (в телефонному та on-line режимі)
|
17.00-18.00
|
Розміщення завдань для дистанційного навчання.
|
Вівторок
|
14.00-15.30
|
Упорядкування документації:
|
15.30-17.00
|
Підготовка публікацій для батьків та педагогічних працівників щодо особливостей корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають аутизм у поєднанні з мовленевими порушенямися
|
17.00-18.00
|
Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час карантину.
|
Середа
|
13.00-15.00
|
Підготовка публікацій для батьків та педагогічних працівників щодо особливостей корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають порушення інтелектуального розвитку у поєднанні з мовленєвими порушенями
|
15.00-16.00
|
І ндивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань.
|
16.00-18.00
|
Ведення журналу індивідуальних консультацій у співпраці вчителя - логопеда з батьками під час дистанційного навчання..
|
Четвер
|
14.00-16.00
|
Консультування в режимі on-line. Дистанційне консультування вчителів та асистентів вчителів які працюють з дітьми з ООП
|
16.00-17.00
|
Розміщення завдань в інтернет ресурсах, у вайбері, телефоні
|
17.00-18.00
|
Підготовка публікацій для батьків та педагогічних працівників щодо особливостей корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають затримку психічного розвитку у поєднанні з мовленевими порушенями
|
П’ятниця
|
14.00-15.00
|
Консультування в режимі on-line. Дистанційне консультування вихователів та асистентів вихователів які працюють з дітьми з ООП
|
15.00-17.00
|
Складання графіку на наступний тиждень
|
17.00-18.00
|
Опрацювання літератури для підвищення професійного рівня.
|