Дні тижня
|
Години роботи
|
Зміст роботи
|
13.04
Понеділок
|
14.00-16.00
|
Розробка конспектів занять, виготовлення дидактичних мовленнєвих вправ та ігор та підбір завдань для дистанційного навчання з розвитку мовлення для дітей із ЗНМ ІІ рівня за програмою з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення «Корекція мовлення»
по темі «Диференціація звуків [С -Ш],
[С’ -Ш’] у складах, словах, зв’язному мовленні» для виконання дітьми з батьками під час карантину.
|
16.00-17.00
|
Розміщення завдань для дистанційного навчання.
|
17.00-18.00
|
Індивідуальне консультування батьків дітей із ЗНМ ІІ рівня (в телефонному та on-line режимі)
|
14.04
Вівторок
|
14.00-15.30
|
Упорядкування документації.
|
15.30-17.00
|
Розробка конспектів занять, виготовлення дидактичних мовленнєвих вправ та ігор та підбір завдань для дистанційного навчання з розвитку мовлення для дітей із ЗНМ ІІІ рівня за програмою з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення «Корекція мовлення»
по темі «Диференціація звуків
[С’ -Ш’] у складах, словах, зв’язному мовленні» для виконання дітьми з батьками під час карантину. Розміщення завдань для дистанційного навчання.
|
17.00-18.00
|
Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми із ЗНМ ІІІ рівня.
|
15.04
Середа
|
14.00-15.00
|
Розробка конспектів занять, виготовлення дидактичних мовленнєвих вправ та ігор та підбір завдань для дистанційного навчання з розвитку мовлення для дітей із ЗНМ І рівня за програмою з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення «Корекція мовлення»
по темі «Диференціація звуків
[С’ -Ш’] у складах, словах, зв’язному мовленні» для виконання дітьми з батьками під час карантину. Розміщення завдань для дистанційного навчання.
|
15.00-16.00
|
Підготовка публікацій для батьків та педагогічних працівників щодо особливостей корекційно- розвиткової роботи з дітьми, що мають порушення інтелектуального розвитку у поєднанні з мовленнєвими порушеннями.
|
16.00-17.00
|
Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань.
|
|
17.00-18.00
|
Ведення журналу індивідуальних консультацій у співпраці вчителя - логопеда з батьками під час дистанційного навчання.
|
16.04
Четвер
|
14.00-16.00
|
Консультування в режимі on-line. Дистанційне консультування вчителів та асистентів вчителів, які працюють з дітьми з ООП.
|
16.00-17.00
|
Розміщення завдань в Інтернет ресурсах, у вайбері, телефоні
|
17.00-18.00
|
Підготовка публікацій для батьків та педагогічних працівників щодо особливостей корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають затримку психічного розвитку у поєднанні з мовленнєвими порушеннями.
|
17.04
П’ятниця
|
14.00-15.00
|
Консультування в режимі on-line. Дистанційне консультування вихователів та асистентів вихователів які працюють з дітьми з ООП.
|
15.00-17.00
|
Складання графіку роботи вчителя – логопеда на наступний тиждень.
|
17.00-18.00
|
Опрацювання науково-методичного журналу «Логопед» № 3 для підвищення професійного рівня.
|