Відділ освіти Іванківської РДА > Позашкільна освіта > Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти

Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти


22.04.2021. Автор: Дмитрій

Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти

 

     У закладах освіти, як правило, немає банку даних про ефективність професійної діяльності педагогів та їх зв'язку з підвищенням кваліфікації, тому виходимо на розуміння необхідності нагромадження досягнень, які формують своєрідний «портфель», що містить набір доказів оволодіння професійними компетенціями. Іншими словами, у вчителя повинно бути «досьє успіхів», у якому віддзеркалюється все цікаве, корисне і гідне з того, що відбувається в житті вчителя. Таким «досьє успіхів» може стати портфоліо педагога.

     Портфоліо також є технологією автентичного оцінювання освітньої і професійної діяльності. Це індивідуальний, персонально підібраний пакет матеріалів, які з одного боку, демонструють результат роботи, а з іншого, містять інформацію, яка характеризує способи аналізу і планування діяльності учня, вчителя.

     22 квітня 2021року відбулось заключне засідання обласної педагогічної студії на базі Центру дитячої та юнацької творчості Іванківської селищної ради з теми «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти» керівник Н.В. Василишина, координатор В.Ю. Гаврилюк КНЗ КОР «КОІПОПК».

     Заняття відбулося в змішаному форматі де учасники мали змогу поділитись своїм портфоліо та ознайомитись з портфоліо своїх колег. 

     Дякуємо всім учасникам педстудії, координаторам  Гаврилюку Валерію Юрійовичу, методист відділу виховної роботи та позашкільної освіти; Стадніченко Галині Михайлівні методист відділу  координації методичної роботи та неперервної педагогічної освіти КНЗ КОР «КОІПОПК» за плідну співпрацю та зворушливі слова, що надихали і спонукали нас не зупинятися, не дивлячись ні на які зовнішні обставини, кризи і перепони.


Повернутися назад