Відділ освіти Іванківської РДА > Дошкільна освіта > Використання логоритміки в корекційній роботі з дітьми, які мають порушення мовлення

Використання логоритміки в корекційній роботі з дітьми, які мають порушення мовлення


10.02.2022. Автор: Дмитрій

Використання логоритміки в корекційній роботі з дітьми, які мають порушення мовлення Використання логоритміки в корекційній роботі з дітьми, які мають порушення мовлення Використання логоритміки в корекційній роботі з дітьми, які мають порушення мовлення Використання логоритміки в корекційній роботі з дітьми, які мають порушення мовлення

 

     Розвиток мовлення, профілактика та корекція мовленнєвих порушень - це завдання всієї команди психолого-педагогічного супроводу дітей з вадами мовлення. Серед корекційних методик в ЗДО громади активно використовується логоритміка - система вправ, під час яких різноманітні рухи поєднуються з промовлянням звуків, слів, фраз та музичним супроводом, співами та грою на музичних інструментах.

      Досвідом використанню логоритміки в ЗДО №5 «Іванко» ділилися з колегами громади музичний керівник Селегей Т.Г. та вчитель-логопед Тарасенко Н.А. Вони показали бінарне заняття в старшій логопедичній групі «Розваги в зимовому лісі». Вчитель-логопед закріпила знання дітей про зиму з допомогою асоціативних карток, вчила складати речення за мнемосмужками, удосконалювала навички читання в іграх  «Сніжку складай - слово читай», «Зліпи сніговика - прочитай слово».

     Музичний керівник вдало використала музично-ритмічні вправи, психогімнастику, музично-рухові етюди. Діти творчо проявляли себе в мелодекламації «Ялинка», театрі рукавичок «У ліску, лісочку», мовленнєво-ритмічних іграх «Паперовий оркестр» та «Сніг пухнастий нагортаєм».

     В теоретичній частині семінару Селегей Т.Г. поділилась досвідом «Використання народного фольклору на заняттях з логоритміки».


Повернутися назад