Відділ освіти Іванківської РДА > Методична робота > ПІДСУМКИ РОБОТИ
ПІДСУМКИ РОБОТИ16.11.2017. Автор: Олександр |
ПІДСУМКИ РОБОТИ методичного об’єднання вчителів за 2016-2017 навчальний рік та завдання на 2017-2018 навчальний рік
У 2016-2017 навчальному році методичне об’єднання вчителів хімії та біології працювало над проблемою: «Використання ІКТ на уроках та у позаурочний час». Методична робота МО протягом навчального року була спрямована на стимулювання творчого потенціалу та підвищення професійної майстерності кожного вчителя, на вирішення навчально-методичного забезпечення викладання хімії , біології та екології у навчальних закладах району. З метою підвищення фахової майстерності вчителів налагоджено систематичну роботу творчих об’єднань: працювали міжпредметна творча група з хімії та біології (керівники Йовко Г.Я. та Моцак В. П., Обуховицьке НВО), „ Майстер – клас для вчителів біології” (керівник Меркотан О.М. Іванківська ЗОШ І-ІІІ ст.. №2). Для удосконалення педагогічної майстерності та підвищення ефективності викладання предметів вчителями систематично проводились семінари – практикуми та велась робота по вдосконаленню змісту і форм навчання. На протязі року вчителі проводили роботу по адаптації учнів до проведення ДПА та незалежного зовнішнього тестування. Під час проведення районних заходів забезпечувавсь індивідуально-консультативний підхід до кожного вчителя. Велась робота по впровадженню комп’ютерних технологій в практичну діяльність вчителів природничого циклу, надавалась підтримка науково-дослідницькій роботі вчителів та роботі по впровадженню інноваційних технологій навчання.
Вчителі району брали активну участь у проведенні семінарів, відкритих уроків, ділились практичним досвідом у створенні проектів.
Продовжують працювати секції територіального відділення МАН України. Маємо результати на обласній олімпіаді з біології. Вчителі району взяли участь у педагогічній виставці «Освіта Іванківщини».
Проаналізувавши роботу методичного об’єднання, визначаємо такі проблеми: - недостатній рівень науково-методичного забезпечення; - в недостатній мірі використовуються інтерактивні технології під час викладання природничих дисциплін; - недостатній рівень якісних показників участі учнів у предметних олімпіадах та конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України на регіональному та всеукраїнському рівнях; -низька співпраця із науковцями. Тому серйозну увагу варто приділити питанню підготовки учнів-переможців загальноосвітніх навчальних закладів до участі у ІІІ та ІV етапах ВУО з біології, хімії та екології, участі у ІІ та ІІІ етапах конкурсу-захисту робіт системи МАНу у новому навчальному році;
На новий навчальний рік районне методичне об’єднання обирає науково-методичну проблему «Розвиток ключових компетенцій учителя для успішного навчання, виховання, розвитку особистості учнів на уроках природничих дисциплін та в позаурочний час з метою підготовки їх до успіху в сучасних умовах життя» З цією метою у 2017-2018 навчальному році РМО буде спрямовувати роботу на вирішення таких завдань:
-створення умов для розвитку та самореалізації учнів; -задоволення запитів та потреб школяра; -засвоєння продуктивних знань, умінь; -розвиток потреби поповнювати знання протягом усього життя; -виховання для життя в цивілізованому громадянському суспільстві; -набуття компетентності у збереженні власного здоров’я, здоров’я інших людей та раціональному природокористуванні; -розвиток пізнавальних інтересів, інтелектуальних і творчих здібностей шляхом проведення експерименту, моделювання біологічних процесів.
Для підвищення ефективності викладання предметів: 1. систематично проводити семінари –практикуми. 2. продовжити роботу по вдосконаленню змісту і форм навчання; 3. активізувати роботу по адаптації учнів до проведення ДПА та незалежного зовнішнього тестування; 4. забезпечення індивідуально-консультативного підходу до кожного вчителя; 5. продовжити роботу по впровадженню комп’ютерних технологій в практичну діяльність вчителів природничого циклу. 6. надавати підтримку науково-дослідницькій роботі вчителів, роботі по впровадженню інноваційних технологій навчання. Повернутися назад |