Відділ освіти Іванківської РДА > Новини та інформація > Організація дистанційного навчання з Фізичної культури і Захисту України

Організація дистанційного навчання з Фізичної культури і Захисту України


18.01.2021. Автор: Дмитрій

У зв’язку з тимчасовим призупинення освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, з метою виконання навчальних програм з фізичної культури та Захисту України Центр ПРПП рекомендує вчителям, як організувати дистанційну роботу в умовах карантину:

1.Особистий приклад вчителя!!!

2.План роботи вчителя фізкультури на період карантину.

3.Знання учнями правил самостійних занять фізичними вправами.

4.Правила самоконтролю під час виконання практичних завдань

5.Виконання фізичних вправ протягом дня (ранкова руханка, фізкультурні паузи під час роботи за комп’ютером, смартфоном тощо).

6.Робота з батьками щодо організації дистанційної роботи з фізичної культури.

7.Виконання фізичних вправ тільки за умови гарного самопочуття, дотримуючись усіх вимог карантинних заходів.

8.Врахування місця проживання учнів (квартира, будинок, наявність власного подвір’я тощо).

9.Використання нестандартного обладнання для занять в домашніх умовах.

10.Забезпечити зворотній зв’язок з учнями та батьками.

11.Пропонувати учням цікаві практичні та теоретичні завдання.

12.Надання індивідуальних консультацій учням за допомогою таких інструментів дистанційного навчання: Zoom, Skype, Viber, Telegram, Messenger, Google class, Classtime, Edmodo, Moodle, електронної системи «Моя школа», власні блоги, хмарні сервіси (Office365, Google) тощо;

 

     Фізичні вправи протягом дня забезпечують попередження стомлення, сприяють підтримці працездатності тощо. Вправи виконуються в перервах між заняттями з інших предметів.

     Зазвичай це прості загальнорозвивальні вправи (нахили, повороти, кругові рухи голови, кругові рухи в плечових, ліктьових суглобах тощо); ізометричні (максимальна напруга і розслаблення м’язів кистей, рук, ніг, тулуба); спеціальні для м’язів очей (рухи очей вправо-вліво, вгору-вниз, кругові рухи).

     Вибір кількості занять в тиждень, залежить в значній мірі від мети самостійних занять. Для підтримки фізичного розвитку на досягнутому рівні досить займатися двічі на тиждень; для його підвищення – не менше трьох разів, а для досягнення помітних результатів – 4-5 разів на тиждень і більше.

     Тренуватися потрібно через 2-3 години після прийому їжі. Не рекомендується тренуватися вранці натщесерце, відразу після сну, а також пізно ввечері.

     Тренувальні заняття, як правило, носять комплексний характер, тобто повинні сприяти розвитку всього комплексу фізичних якостей, а також зміцненню здоров’я та підвищенню загальної працездатності організму. Спеціалізований характер занять вимагає індивідуального підходу і попередньої підготовки, тобто спеціального добору тренувальних засобів, навантажень, місця і часу занять, консультацій з фахівцями.

     Самостійні тренувальні заняття проводяться за загальноприйнятою структурою: підготовча (розминка), основна і заключна частини.

     Під час організації самостійних занять учнів фізичними вправами вчителю фізичної культури рекомендуємо:

- забезпечити відповідний рівень допомоги та підтримки самостійної роботи учнів;

- допомогти сформувати перелік вправ, і скласти комплекси для загального фізичного розвитку, розвитку окремих груп м’язів та основних фізичних якостей;

- запропонувати підбір окремих вправ та комплексів вправ із використанням дрібного інвентарю: амортизатори, джгути, еспандери, гантелі та ін.;

- розробити і запропонувати учням доступну систему моніторингу розвитку фізичних якостей.

     З методикою складання та проведення найпростіших самостійних занять фізичними вправами можна ознайомитися за покликанням: https://cutt.ly/wapKMFD.

     Під час самостійних занять фізичними вправами учням варто слідкувати за самопочуттям. У разі виникнення симптомів простудних захворювань заняття потрібно негайно припинити, повідомити про погіршення самопочуття їхнім батькам і звернутися до закладу охорони здоров’я.

 

     Перелік теоретичних та практичних матеріалів з фізичної культури для дистанційного навчання

Пропонуємо веб портали та сервіси, які допоможуть учителям у підготовці до віддаленого навчання учнів та для створення електронного контенту:

5-6 класи: https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY&feature=share

( вправи для очей) фізкультпауза

7-8 класи: https://www.youtube.com/watch?v=Jl-L-zHQP2A&feature=share

танцювальна пауза для учнів 7-8кл

9-11 класи:https://www.youtube.com/watch?v=BUY8FM0o52c&feature=share

танцювальна пауза 9-11 кл

     Вправи з фізичної культури під час карантину. Колове тренування.

https://www.youtube.com/watch?v=hIAR-HHqlKs&feature=share 

     Рухова активність СТРИБКОВА РОЗМИНКА.

https://www.youtube.com/watch?v=WyywHVwr3YE 

     Дистанційне навчання з фізичної культури

https://padlet.com/Savincheva/4zt1p51gc0yb

     Перелік теоретичних та практичних матеріалів з Захисту України для дистанційного навчання 

Освітній процес із предмета «Захист України» рекомендуємо організувати відповідно до навчальної програми з предмета і календарно-тематичного планування.

Для організації навчання потрібно:

- скорегувати (можливо скоротити) навчальний час на опрацювання окремих тем;

- довести до відома учнів теми, які необхідно опрацювати самостійно;

- зазначити Інтернет-ресурси (веб-ресурси закладу освіти, вчителів захисту України тощо);

- підготувати та організувати проведення онлайн уроків або відеофрагментів з демонстраційними матеріалами, завданнями та вправами;

- організувати перевірку та оцінювання самостійно виконаних учнями завдань.

- Рекомендуємо організувати надання індивідуальних консультацій за допомогою відеозв’язку, чату.

- Для отримання зворотного зв’язку використовувати електронну пошту, онлайн-тестування та ін.

Пропонуємо перелік інтернет-ресурсів, які можна використовувати в освітньому процесі з предмета «Захист України» в умовах дистан­цій­ного навчання:

  1. Офіційний вебсайт Міністерства оборони України. URL: http://www.mil.gov.ua.
  2. Офіційний вебсайт Ради національної безпеки і оборони України. URL: https://www.rnbo.gov.ua/
  3. Сторінка Міністерства оборони України у соціальній мережі Facebook.
  4. Народна армія: центральний друкований орган Міністерства оборони України  (газета). URL:  http://www.na.mil.gov.ua/
  5. Вiйсько України: центральний друкований орган Міністерства оборони України (журнал).
  6. Військове телебачення України. URL: https://www.youtube.com/user/ctrsTVua
  7. Центральна телерадіостудія Міністерства оборони України виробник телепрограми на військову тематику "Час Ч". URL: https://cruer.com/archives/21820
  8. Флот України: газета.
  9. Знати, щоб вижити. Випуск 4. Накладання пов’язок. Частина 1. URL: https://www.youtube.com/watch?v=_lMxHAUANPI.
  10. Знати, щоб вижити. Випуск 4. Накладання пов’язок. Частина 2. URL: https://www.youtube.com/watch?v=0Jw02kUGQ7E.
  11. Знати, щоб вижити. Випуск 5. Реанімація. URL: https://www.youtube.com/watch?v=2v2uksDEeyw.
  12. Знати, щоб вижити. Випуск 9. Захоплення заручників. URL: https://www.youtube.com/watch?v=hoGFLEj3v4g.
  13. Основи першої медичної допомоги на полі бою. Частина 1. URL: https://www.youtube.com/watch?v=U0X8CZHellk&nohtml5=False.
  14. Основи першої медичної допомоги на полі бою. Частина 2. URL: https://www.youtube.com/watch?v=0Jw02kUGQ7E.
  15. Тактика піхоти. Придушення ручними гранатами». URL: https://www.youtube.com/watch?v=hRGZuw2STuc).
  16. https://haerua.wixsite.com/zahistvitchizni/distancijne-navchannya
  17. http://vrkdn.org.ua/course/index.php?categoryid=30
  18. https://www.youtube.com/watch?v=gNCYMZd1bQU - Домедична підготовка. Техніка тампування рани, техніка накладання давлючої пов’язки
  19. https://www.youtube.com/watch?v=1CkDvd0F5bw - Техніка виносу поранених
  20. https://www.youtube.com/watch?v=6NWTcIqPuzA&t=49s - Алгоритм надання допомоги при травмі грудної клітини
  21. https://osvita.ua/vnz/reports/dpju/24473/ - Використання укриття на полі бою. Поняття про вогневу позицію в обороні
  22. https://history.vn.ua/pidruchniki/garasimiv-national-defense-bases-medical-knowledge-boys-10-class-2018/28.php - Вимоги до вибору місця для ведення вогню і спостереження. Послідовність обладнання і маскування окопу для стрільби лежачи

Повернутися назад