Організація освітнього процесу з природознавства (5 клас) в умовах дистанційного навчання
Пропонуємо зразок орієнтовного плану роботи.
Навчальний матеріал
|
Теми практичних та проєктних робіт
|
Тема 1. Земля як планета
Форма і розміри Землі.
Рухи Землі. Пори року.
Способи зображення Землі.
Ґрунт, його значення і властивості.
Повітря – суміш газів. Значення повітря.
Властивості повітря.
Вода на Землі. Властивості води. Три стани води. Кологообіг води.
Вода – розчинник.
Розчини у природі.
Значення води у природі.
Використання води людиною.
|
Навчальний проєкт:
Наш дім - Сонячна система
Опис орієнтовних завдань та хід виконання проєкту можна проглянути за покликанням:
https://cutt.ly/japGlOr
|
Тема 2. Планета Земля як середовище життя організмів
Різноманітність організмів: Рослини, Тварини, Гриби, Бактерії.
|
Практичне заняття.
Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників, електронних колекцій.
|
Тема 3. Людина на планеті Земля
Людина – частина природи.
Зв’язок людини з природою.
Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини.
Екологічні проблеми та їх розв’язування (збереження біологічного різноманіття.
Охорона природи.
Червона книга України. Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення для збереження природи Землі
|
Навчальний проєкт:
Викидати не можна перетворювати
Опис орієнтовних завдань та хід виконання проєкту можна проглянути за покликанням:
https://cutt.ly/gapGR1k
|
Опис усіх проєктів і орієнтовні методичні рекомендації для вчителів, допоміжні матеріали для учнів, форми оцінювання, які учні і вчителі можуть застосовувати для відслідковування поступу в навчанні й підсумкового оцінювання продуктів проєктів і очікуваних навчальних результатів, розміщено на електронному ресурсі http://prirodaprojects.blogspot.com/
Усі матеріали згруповані за темами відповідно до навчальної програми з предмета та календарно-тематичного планування і розміщені за покликанням: https://cutt.ly/RapGFPL
Розробки занять:
Практичне заняття №12 «Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості»
Самостійна робота з теми «Планета Земля як середовище життя організмів»
Тема «Бактерії»
Тема «Взаємозв’язки між організмами. Угруповання організмів. Екосистеми»
Тема «Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників, електронних колекцій»
Тема «Водне середовище існування»
Тема «Вплив на організми чинників неживої природи (вода, тепло). Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища»
Тема «Екологічні проблеми та їх вирішення»
Тема «Екосистеми»
Тема «Людина – частина природи. Зв’язок людини з природою»
Тема «Навчальний проєкт «Вирощування найвищої бобової рослини»
Тема «Наземно-повітряне середовище»
Тема «Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища»
Тема «Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них. Наземно-повітряне, водне і ґрунтове середовища життя»
Тема «Різноманітність організмів. Рослини»
Тема «Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи»
Організація освітнього процесу з математики в умовах дистанційного навчання
Пропонуємо зразок орієнтовного плану роботи.
Предмет
|
Клас
|
Тема для самостійного вивчення
|
Завдання для самостійної роботи
|
|
|
Математика
|
5
|
Ділення десяткових дробів
|
1. Прочитати параграф
2. Виконати (на вибір) 5-6 завдань до параграфа.
3. Подивитись відео за покликанням:
https://cutt.ly/1apJvio
4. Виконати інтерактивні вправи
https://learningapps.org/4627694
|
|
Математика
|
6
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь
|
1. Прочитати параграф
2. Виконати інтерактивні вправи
https://learningapps.org/6479232
https://cutt.ly/7apJRvi
3. Виконати тест
https://cutt.ly/3apJS0k
|
|
Алгебра
|
7
|
Лінійне рівняння з однією змінною. Лінійне рівняння з двома змінними
|
1.Прочитати параграф підручника
2. Опрацюйте матеріал дистанційного навчання по даній темі:
https://cutt.ly/UapJCrG
3.Виконайте тренувальний тест за покликанням: https://cutt.ly/9apJ7al
|
|
Геометрія
|
7
|
Коло. Круг. Дотична до кола, її властивість
|
1. Прочитати параграф підручника
2. Виконати 5-6 завдань до параграфа
3. Створити презентацію на тему «Коло, круг в реальних об’єктах»
4. Виконайте тренувальний тест
https://cutt.ly/7apKicF
|
|
Пропонуємо також перелік додаткових інтернет –джерел, які сприятимуть засвоєнню навчального матеріалу.
1. Відеоуроки з математики. URL: https://cutt.ly/tp8NSeo
2. Курс «Математика. Просто» URL: https://cutt.ly/Hp8N7QT
3. Підготовка до ДПА/ЗНО:
URL: https://cutt.ly/Gp8M8rIhttps://cutt.ly/Gp8M8rI
URL: https://cutt.ly/6p81gsDhttps://cutt.ly/6p81gsD
Організація освітнього процесу з фізики в умовах дистанційного навчання
Пропонуємо зразок орієнтовного плану роботи.
Предмет
|
Клас
|
Тема для самостійного вивчення
|
Завдання для самостійної роботи
|
|
|
Фізика
|
8
|
Робота і потужність електричного струму
|
1.Опрацювати параграф
2.Виконати (на вибір) 2-3 завдання до параграфа.
3.Подивитись відео за покликанням: https://cutt.ly/MapKjOT
4.Виконати тестові завдання.( На онлайн- платформах або заздалегідь надіслані зображення відповідних тестів )
|
|
Астрономія
|
11
|
Молочний шлях. Будова Галактики. Місце Сонячної системи в Галактиці. Зоряні скупчення та асоціації.
|
1. Опрацювати параграф
2.Подивитись відео за покликанням: 2.1. https://cutt.ly/9apKc5S
2.2. https://cutt.ly/uapKEOL
3. Дати відповідь (на вибір) на 2-3 запитання до параграфа
|
|
Корисні посилання для дистанційного навчання:
1. Відеоматеріали:
URL: https://cutt.ly/pp89tvE
URL: https://cutt.ly/pp89xMx
2. Інтерактивні вправи з фізики:
URL: https://cutt.ly/bp8901q
3. Інтерактивні вправи з астрономії:
URL: https://learningapps.org/index.php?category=80&s=
4. Макарова О. П. Змішане навчання на уроках фізики та астрономії : посіб. для вчителів / О. П. Макарова, І. А. Патрушева. Київ : Видавничий дім «Освіта», 2019. 49 с. URL: https://cutt.ly/op88iCb
5. Фізика в школі - HTML5 (Фізика Анімації/ Симуляції).
URL: https://cutt.ly/tp88ZvH