Відділ освіти Іванківської РДА > Новини та інформація > Дистанційна освіта в ЦРД "Веселка"

Дистанційна освіта в ЦРД "Веселка"


15.03.2023. Автор: Дмитрій

Дистанційна освіта в ЦРД "Веселка" Дистанційна освіта в ЦРД "Веселка" Дистанційна освіта в ЦРД "Веселка" Дистанційна освіта в ЦРД "Веселка" Дистанційна освіта в ЦРД "Веселка" Дистанційна освіта в ЦРД "Веселка" Дистанційна освіта в ЦРД "Веселка" Дистанційна освіта в ЦРД "Веселка" Дистанційна освіта в ЦРД "Веселка" Дистанційна освіта в ЦРД "Веселка" Дистанційна освіта в ЦРД "Веселка" Дистанційна освіта в ЦРД "Веселка" Дистанційна освіта в ЦРД "Веселка" Дистанційна освіта в ЦРД "Веселка" Дистанційна освіта в ЦРД "Веселка"

 

Хочеться бачити та обійнятися…

Хочеться чуть, говорить, спілкуватися…

Хочеться щирих дитячих емоцій.

Та – «дистанційка» на кожному кроці…

Вірим, надіємось та - сподіваємось.

«Пишем»  заняття, вчимося, стараємось,

Щоб і доступно було й естетично,

Цікаво та грамотно – методично.

У телефонах чекаємо звіти…

Як бачим «віддачу» - радієм, як діти…

Це вже – не робота, це – наше життя…

Сучасного світу нове сприйняття.

 

     Такими емоційними нотами хочеться розпочати розповідь про те, скільки особистих психологічних, а подекуди й фізичних ресурсів змушений затрачати сучасний вихователь дошкільного закладу для належного виконання дистанційної роботи в умовах воєнного стану.

     Дистанційне навчання дітей дошкільного віку - це партнерська освітня взаємодія в умовах віддаленості вихователя від дітей та їх батьків, що функціонує синхронно чи асинхронно на базі сучасних освітніх, інформаційно-комунікативних (цифрових) технологій. В умовах воєнного стану освіта дошкільників не повинна перериватися. Педагоги, діти, їхні батьки повинні взаємодіяти як суб’єкти освітнього процесу.

     Педагогічний колектив ЦРД «Веселка» докладає максимум зусиль, щоб інформація доносилася до вихованців та їхніх батьків у доступній, цікавій, професійній формі.

     На базі садочка наразі функціонує 6 груп, охопленні навчанням від 80 до 100 дітей.

     Вихователі закладу проводять роботу у соціальних мережах - Telegram та Viber, де створили відкриті групи для батьків та дітей, для публікування занять, рекомендацій, психологічних тренінгів та консультацій, здійснюють освітню роботу за окремими темами (фото- аудіо- відео- тощо) та отримують фотозвіти, надсилають посилання на сторінки з розвиваючими завданнями, аудіо- казками, піснями, фізичними вправами в мережі Інтернет.

     Освітню роботу в умовах дистанційного навчання здійснюють не лише вихователі. До цієї роботи в ЦРД «Веселка» долучаються також інші педагоги, музичний керівник Давиденко А.М.,  соціальний педагог Савельєва Н.В. Наталія Вікторівна активно займається не тільки з дітьми, а й надає психологічні консультації батькам щодо стабілізації психічних станів, які є наслідками окупації та військових дій у країні.

     Кожен педагог нашого закладу намагається знайти особистий підхід до надання знань та умінь для вихованців своєї вікової категорії, використовує в роботі такі методи та прийоми, завдяки яким знання краще сприймаються та засвоюються дітьми. Наприклад, у роботі вихователів групи раннього віку - Пархоменко Д.О. та Бурлаченко О.М. (група «Бджілка») переважає театральна діяльність. А у вихователів II мол.групи - Йовженко А. О. та Давиденко А.В. (група «Сонечко») найбільше фото звітів від батьків, особливо після презентованих ними занять із зображувальної діяльності. Вихователі середніх груп «Калинка» та «Світлячок» (вихователі Апьонкіна Н.В.) та Беренок Г.М. набули майстерності у підготовці до занять, монтуючи навчальні завдання за допомогою програми (InShot), завдяки чому матеріал викладається у цікавій, змістовній, веселій формі з елементами анімації. У вихователів старших груп Косса В.В (група «Дзвіночок») та Толочин Л.І. (група «Ромашка») - свій підхід до підготовки та проведення занять. Тут широко використовуються дидактичні ігри та наочні матеріали, виготовлені особисто їхніми руками. Вихователі відзначаються вмінням креативно та дохідливо викладати дітям навчальний матеріал. Велику увагу приділяють роботі з батьками, практикують індивідуальні зустрічі з вихованцями у родинному колі.

     У вільний від підготовки та проведення занять час, педагогічні працівники працюють задля перемоги: займаються волонтерством: нарізають заготовки для плетіння сіток для ЗСУ, також залучають батьків до посильної допомоги у збиранні матеріалу на сітки та бляшанок з-під консервів для виготовлення окопних свічок для солдатів.


Повернутися назад