Відділ освіти Іванківської РДА > Виховна робота > Платформа «Формування власної освітньої траєкторії: ціннісні орієнтири, освітні можливості, комфортне середовище закладу позашкільної освіти»

Платформа «Формування власної освітньої траєкторії: ціннісні орієнтири, освітні можливості, комфортне середовище закладу позашкільної освіти»


15.09.2021. Автор: Дмитрій

Платформа «Формування власної освітньої траєкторії: ціннісні орієнтири, освітні можливості, комфортне середовище закладу позашкільної освіти» Платформа «Формування власної освітньої траєкторії: ціннісні орієнтири, освітні можливості, комфортне середовище закладу позашкільної освіти» Платформа «Формування власної освітньої траєкторії: ціннісні орієнтири, освітні можливості, комфортне середовище закладу позашкільної освіти» Платформа «Формування власної освітньої траєкторії: ціннісні орієнтири, освітні можливості, комфортне середовище закладу позашкільної освіти» Платформа «Формування власної освітньої траєкторії: ціннісні орієнтири, освітні можливості, комфортне середовище закладу позашкільної освіти» Платформа «Формування власної освітньої траєкторії: ціннісні орієнтири, освітні можливості, комфортне середовище закладу позашкільної освіти» Платформа «Формування власної освітньої траєкторії: ціннісні орієнтири, освітні можливості, комфортне середовище закладу позашкільної освіти»

 

     Одним із пріоритетних напрямів розвитку та модернізації позашкільної освіти є забезпечення реалізації прав дітей на позашкільну освіту, яка здійснюється через функціонування закладу позашкільної освіти та створення належних умов для їх діяльності, моделювання інноваційного освітнього простору.    

     У рамках діалогової платформи «Формування власної освітньої траєкторії: ціннісні орієнтири, освітні можливості, комфортне середовище закладу позашкільної освіти» керівники гуртків Центру дитячої та юнацької творчості Іванківської селищної ради обговорили ряд важливих питань.

     Тетяна Голяк, культорганізатор ЦДЮТ ознайомила учасників заходу із пріоритетними напрямами організаційно-масової роботи з дітьми та учнівською молоддю у 2021-2022 навчальному році.

     Методист Аліна Мельничук обговорила із педагогами створення портфоліо, як важливої форми узагальнення і систематизації результатів власної педагогічної діяльності для оцінки своєї професійної компетентності та відеочеленджів – засобу ефективної взаємодії із вихованцями.

     У своєму виступі директор закладу Наталія Василишина зазначила, що керівники гуртків докладуть свій педагогічний досвід, знання, наполегливість, ентузіазм для того, щоб гурткова робота була наповнена творчістю, цікавими зустрічами, новими перемогами та досягненнями вихованців.


Повернутися назад