Відділ освіти Іванківської РДА > Нова українська школа > Відбулось засідання школи педагогічної майстерності з теми «Розвиток критичного мислення»

Відбулось засідання школи педагогічної майстерності з теми «Розвиток критичного мислення»


25.12.2021. Автор: Дмитрій

Відбулось засідання школи педагогічної майстерності з теми «Розвиток критичного мислення» Відбулось засідання школи педагогічної майстерності з теми «Розвиток критичного мислення» Відбулось засідання школи педагогічної майстерності з теми «Розвиток критичного мислення» Відбулось засідання школи педагогічної майстерності з теми «Розвиток критичного мислення» Відбулось засідання школи педагогічної майстерності з теми «Розвиток критичного мислення» Відбулось засідання школи педагогічної майстерності з теми «Розвиток критичного мислення»

 

     22 грудня на базі Запрудської філії ОНЗ «Іванківська ЗОШ І-ІІІ ст. №1» відбулось засідання школи педагогічної майстерності з теми «Розвиток критичного мислення».

     Концепція Нової української школи має визначальний вплив на удосконалення методів, методик, засобів навчання сучасних школярів. Як одне з наскрізних завдань сучасного освітнього процесу є розвиток критичного мислення учнів. З огляду на цю актуальну проблему вчителі району розглядали питання застосування методів критичного мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках.

     Учасники семінару побували на відкритому уроці в 4 класі «Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Природні зони України» (учитель Кириленко Г.В.). Протягом уроку було виконано багато завдань за різними методами та в ігровій формі. Діти не тільки із задоволенням брали участь у роботі, але й показували реальні знання та прагнення до навчання. Робота в групах забезпечила взаємодію між учнями й зробила непрямим керування вчителем класу, що дало змогу виховувати почуття спільноти.

     Учителі початкових класів обговорили інноваційні прийоми роботи: прийом фішбоун, прийом «Кола Вена», використання технології «Кластер» та технології створення сенкану. Учасники семінару проаналізували власний досвід застосування прийомів критичного мислення в роботі з молодшими школярами.

     Семінар пройшов на високому науково-методичному рівні та відзначений учасниками ефективним, пізнавальним, цікавим.


Повернутися назад