Меню

Архів

Листопад 2024 (1)
Жовтень 2024 (5)
Вересень 2024 (9)
Серпень 2024 (1)
Червень 2024 (4)
Травень 2024 (8)

Пошук

Опитування

Оцініть сайт

   
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Корисні посилання





















Круглий стіл для учителів фізики «Використання сучасних технологій дистанційного навчання»


Категорія: Природничо-математичний напрямок



Круглий стіл для учителів фізики «Використання сучасних технологій дистанційного навчання» Круглий стіл для учителів фізики «Використання сучасних технологій дистанційного навчання» Круглий стіл для учителів фізики «Використання сучасних технологій дистанційного навчання» Круглий стіл для учителів фізики «Використання сучасних технологій дистанційного навчання» Круглий стіл для учителів фізики «Використання сучасних технологій дистанційного навчання» Круглий стіл для учителів фізики «Використання сучасних технологій дистанційного навчання»

 

     19 січня 2022 року пройшов круглий стіл для учителів фізики з теми «Використання сучасних технологій дистанційного навчання». Дистанційне навчання - сукупність інформаційних технологій та методик викладання, які передбачають здобуття освіти без фізичної присутності здобувачів у навчальному закладі. Основними рисами дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія у процесі навчання із виокремлення часу для самостійного освоєння матеріалу, консультаційний супровід у процесі навчання. Дистанційна освіта має як багато переваг, так і багато недоліків: дозволяє більш зручне використання інтерактивних технологій, вирішує питання фактору відстані та транспорту, виключає фактори затримки у переміщені до навчальних занять. Недоліками дистанційної освіти є потреба у надійному технічному оснащенні, переформатування окремих підходів та тем, покращення методичного забезпечення, перенавчанні викладацького складу та оволодіння новими знаннями та навичками педагогічної майстерності.

     Дистанційне навчання - це не геть нове. Це лише одна з форм навчання, яка дає змогу будувати гнучку індивідуальну освітню траєкторію. Ковід вніс корективи. Здебільшого вчителі на початку карантину не мали достатнього рівня цифрових навичок, інструментів і методик дистанційного навчання. Не мали матеріалів, програм і системи оцінювання, адаптованих до дистанційного навчання. Беззаперечно, за ці півтора роки цифрові навички вчителів покращилися космічно. Маємо багато шкіл, де вчителі опанували Zoom, Google Classroom, Microsoft Teams, Google Meet  тощо. Водночас більшість намагаються проводити такі самі уроки, як у класі, тільки через гаджети. Також надсилають учням у вайбері завдання на самостійне опрацювання, а назад отримують сфотографовані на телефон домашні роботи.

     Консультантом проведено  огляд різноманітних платформ і сервісів організації дистанційного навчання в умовах карантину. Досвідом роботи  поділились вчитель ОНЗ «Іванківська ЗОШ І-ІІІ ст. №2» Коломійчук О.О., вчитель Іванківського ліцею Грищенко С.В., вчитель Горностайпільського НВО «ЗОШ І-ІІІ ст.-дитячий садок» Лапутько В.В. Про проведення уроків  на платформі Zoom  розповіли учитель Обуховицького НВО «ЗОШ І-ІІІ ст.-дитячий садок» Степченко С.М., вчитель Розважівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Шевцов М.І. Усі присутні  долучилися до розмови, поділилися своїм досвідом. Захід пройшов цікаво та змістовно.





 (голосів: 2)
| 20.01.2022 | Переглядів: 590 | Коментарів: 0 | Друкувати |




Додавання коментаря


Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
Код:
Включіть це зображення для відображення коду безпеки
оновити, якщо не видно коду
Введіть код: