
В рамках проєкту Обласної ради дітей Київщини «Об’єднаймо школи» 11 березня до Іванківського районного ЦДЮТ на чергове засідання зібрались лідери Парламенту дітей Іванківщини та завітали діти-лідери Ради дітей Полісся з метою обміну досвідом у сфері шкільного самоврядування, налагодження комунікації між дітьми-лідерами з різних освітніх закладів.
Роботу проєкту «Навчити. Запобігти. Допомогти» з пожежної безпеки презентували діти-лідери Іванківського району. Як запобігти пожежам, про засоби пожежогасіння, роботу служби надзвичайних ситуацій виступили агітбригади Іванківських ЗОШ №1 та №2. Слайдові презентації про проведення Тижня з пожежної безпеки, годин спілкування, ігрових програм, екскурсій до пожежної частини, зустрічей із працівниками служби порятунку демонстрували лідери Феневицького, Кухарського НВО та Прибірського ОНЗ. Відеоролики про формування у дітей культури поводження з вогнем презентували вихованці Обуховицького НВО та Жміївської ЗОШ. Для всіх присутніх лідери Іванківського районного ліцею підготували та провели цікаву і змістовну вікторину.
Провідний інспектор районного сектору ГУ ДСНС - Валерій Покотило, ознайомив із статистикою пожеж у нашому районі, звернув особливу увагу на пожежі, що виникають із вини людей та під час випалювання трави.
Активними учасниками заходу стали лідери Ради дітей Полісся - поділились власним досвідом роботи органів учнівського самоврядування, ознайомили із заходами, що проводяться з відновлення екології рідного краю.
Методист Іванківського районного центру творчості - Аліна Сергієнко, ознайомила всіх присутніх з Всеукраїнським проєктом «Озеленення України» та Всеукраїнською акцією «День зустрічі птахів».
Андрій Дятел - керівник гуртка «DANCE FAM» виступив із презентацією «Сортуй сміття! Збережи природу!», поділився досвідом як правильно сортувати сміття, куди здавати його на переробку, адже ці проблеми є дуже актуальними та важливими, і тільки всім разом можна, хоча б частково, вирішити їх.
Дбайливе ставлення до природи, життя та здоров’я, навколишнього середовища – важливий крок з формування екологічного мислення підростаючого покоління.