Меню

Архів

Листопад 2024 (1)
Жовтень 2024 (5)
Вересень 2024 (9)
Серпень 2024 (1)
Червень 2024 (4)
Травень 2024 (8)

Пошук

Опитування

Оцініть сайт

   
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Корисні посилання





















Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти


Категорія: Позашкільна освіта

Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти

 

     У закладах освіти, як правило, немає банку даних про ефективність професійної діяльності педагогів та їх зв'язку з підвищенням кваліфікації, тому виходимо на розуміння необхідності нагромадження досягнень, які формують своєрідний «портфель», що містить набір доказів оволодіння професійними компетенціями. Іншими словами, у вчителя повинно бути «досьє успіхів», у якому віддзеркалюється все цікаве, корисне і гідне з того, що відбувається в житті вчителя. Таким «досьє успіхів» може стати портфоліо педагога.

     Портфоліо також є технологією автентичного оцінювання освітньої і професійної діяльності. Це індивідуальний, персонально підібраний пакет матеріалів, які з одного боку, демонструють результат роботи, а з іншого, містять інформацію, яка характеризує способи аналізу і планування діяльності учня, вчителя.

     22 квітня 2021року відбулось заключне засідання обласної педагогічної студії на базі Центру дитячої та юнацької творчості Іванківської селищної ради з теми «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти» керівник Н.В. Василишина, координатор В.Ю. Гаврилюк КНЗ КОР «КОІПОПК».

     Заняття відбулося в змішаному форматі де учасники мали змогу поділитись своїм портфоліо та ознайомитись з портфоліо своїх колег. 

     Дякуємо всім учасникам педстудії, координаторам  Гаврилюку Валерію Юрійовичу, методист відділу виховної роботи та позашкільної освіти; Стадніченко Галині Михайлівні методист відділу  координації методичної роботи та неперервної педагогічної освіти КНЗ КОР «КОІПОПК» за плідну співпрацю та зворушливі слова, що надихали і спонукали нас не зупинятися, не дивлячись ні на які зовнішні обставини, кризи і перепони.



 | 22.04.2021 | Переглядів: 572 | Коментарів: 0 | детальніше

Друге заняття обласної педагогічної студії «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти»


Категорія: Позашкільна освіта

Друге заняття обласної педагогічної студії «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти» Друге заняття обласної педагогічної студії «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти» Друге заняття обласної педагогічної студії «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти» Друге заняття обласної педагогічної студії «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти» Друге заняття обласної педагогічної студії «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти» Друге заняття обласної педагогічної студії «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти» Друге заняття обласної педагогічної студії «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти»

 

     27 січня 2021 на базі Комунального закладу Іванківської селищної ради «Центр дитячої та юнацької творчості» очно та в онлайн форматі відбулося друге заняття обласної педагогічної студії для керівників гуртків «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти» керівник Н.Василишина.

     Слухачам педстудії було презентовано досвід Комунального закладу Іванківської селищної ради «Центр дитячої та юнацької творчості» зі створення сучасного індивідуального портфоліо освітнього середовища як простору для становлення успішної особистості за визначеними пріоритетами: складові моделі успішного випускника – «громадянина».

     Учасники педагогічної студії мали можливість ознайомитись з одним із видів нових форм створення портфоліо - Е-портфоліо. Рекламування педагогом своїх професійних якостей, послуг, визначається як самореклама, самопрезентація, самоподача, яка передбачає підготовку і надання інформації про себе як професіонала у певній галузі. Електронне портфоліо відображає конкретні успіхи і найбільш значущі результати досягнуті в різноманітних видах діяльності. 

     Педагоги мали можливість презентувати портфоліо своїх творчо обдарованих вихованців, та обговорити проблемні питання які виникли під час створення портфоліо дитини. Заняття було проведено в атмосфері позитивного спілкування, що дало змогу кожному учаснику висловити свою думку та познайомитися з новими видами роботи.



 | 27.01.2021 | Переглядів: 832 | Коментарів: 0 | детальніше

Заняття обласної педагогічної студії Іванківського районного центру дитячої та юнацької творчості «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти»


Категорія: Позашкільна освіта

Заняття обласної педагогічної студії Іванківського районного центру дитячої та юнацької творчості «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти» Заняття обласної педагогічної студії Іванківського районного центру дитячої та юнацької творчості «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти» Заняття обласної педагогічної студії Іванківського районного центру дитячої та юнацької творчості «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти» Заняття обласної педагогічної студії Іванківського районного центру дитячої та юнацької творчості «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти» Заняття обласної педагогічної студії Іванківського районного центру дитячої та юнацької творчості «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти»

 

     25 листопада в змішаному режимі, на платформі Googl classroom та очно в обмеженій кількості з дотриманням умов карантину, проведено перше заняття обласної педагогічної студії Іванківського районного центру дитячої та юнацької творчості керівник Василишина Наталія Василівна з теми «Створення індивідуальних освітніх маршрутів та портфоліо обдарованих вихованців, як інновації в діяльності закладу позашкільної освіти».

     У заході взяли участь 28 педагогів закладів загальної середньої освіти Київщини; Гаврилюк Валерій Юрійович, методист відділу виховної роботи та позашкільної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», координатор педстудії.

     Перед учасниками заходу виступила директор Василишина Наталія Василівна, заступник директора Харитонова Наталія Леонідівна та культорганізатор Голяк Тетяна Петрівна, презентувавши досвід роботи щодо створення портфоліо творчообдарованих дітей та їх наставників педагогів. Координатор звернув увагу педагогів на створення кінцевого продукту за результатами роботи педстудії, розкрив особливості алгоритму розробки та створення сучасних портфоліо та презентацій досвіду, як творчообдарованої дитини, так і талановитого педагога.

     Всі учасники студії отримали домашнє завдання в Googl classroom.



 | 25.11.2020 | Переглядів: 803 | Коментарів: 0 | детальніше

Третє заняття обласної педагогічної студі "Художня кераміка" - Модифікація зооморфних форм у дрібній пластиці української глиняної іграшки


Категорія: Позашкільна освіта

 

 

Тема заняття: «Наївне мистецтво, як один із засобів формування мистецьких компетентностей вихованців»

ПЛАН  ПРОВЕДЕННЯ

(заняття проводиться дистанційно

http://ivankiv-cdut.at.ua,   http://osvita-ivankiv.gov.ua)

 

1

Вихідне анкетування учасників педагогічної студії (d52083@ukr.ne)

Гаврилюк В.Ю., керівник педстудії Стадніченко Г.М., координатор

Василишина Н.В., керівник народної студії «Художня кераміка»

2

Вправа «Ти – молодець!»

Василишина Н.В. керівник студії

3

Практичний показ: Народна глиняна іграшка – як одна зі складових скульптурного образу. https://www.youtube.com/watch?v=OIh7S-pTPRk&feature=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?v=pTL8VCWExGg&feature=youtu.be

 

 

Василишина Н.В. керівник студії

4

Врахування вікових особливостей дітей при навчанні ліпленню.

Василишина Н.В. керівник студії

5

Джерело мистецьких ідей для виготовлення керамічних виробів у творчості Марії і Федора Примаченків.

Василишина Н.В. керівник студії

6

Відео заняття: Розмальовування глиняної іграшки. https://www.youtube.com/watch?v=Epmy2yt99io&feature=youtu.be

 

Василишина Н.В. керівник студії

7

Упорядкування збірника «Диво звірі – дитячими руками»

Василишина Н.В. керівник студії

8

Впорядкування документації та видача посвідчень

Стадніченко Г.М., координатор

Гаврилюк В.Ю., керівник педстудії

Василишина Н.В. керівник студії

 

 

 

 

 

 

Завантажити план заняття [14.35 Kb]

Вплив творчості Примаченко [18.5 Kb]

Вправа "Ти - молодець!" [11.24 Kb]

Врахування вікових особливостей [20.32 Kb]

Народна глиняна іграшка [28.47 Kb]

Розмальовування [836.07 Kb]



 | 29.04.2020 | Переглядів: 1017 | Коментарів: 0 | детальніше

Захист проектів – цікаво та корисно


Категорія: Позашкільна освіта

Захист проектів  – цікаво та корисно Захист проектів  – цікаво та корисно Захист проектів  – цікаво та корисно Захист проектів  – цікаво та корисно Захист проектів  – цікаво та корисно

     В рамках проєкту Обласної ради дітей Київщини «Об’єднаймо школи» 11 березня до Іванківського районного ЦДЮТ на чергове засідання зібрались лідери Парламенту дітей Іванківщини та завітали діти-лідери Ради дітей Полісся з метою обміну досвідом у сфері шкільного самоврядування, налагодження комунікації між дітьми-лідерами з різних освітніх закладів.

     Роботу  проєкту «Навчити. Запобігти. Допомогти» з пожежної безпеки презентували діти-лідери Іванківського району. Як запобігти пожежам, про засоби пожежогасіння, роботу служби надзвичайних ситуацій виступили агітбригади Іванківських ЗОШ №1 та №2. Слайдові презентації про проведення Тижня з пожежної безпеки, годин спілкування, ігрових програм, екскурсій до пожежної частини, зустрічей із працівниками служби порятунку демонстрували лідери Феневицького, Кухарського НВО та Прибірського ОНЗ. Відеоролики про формування у дітей культури поводження з вогнем презентували вихованці Обуховицького НВО та Жміївської ЗОШ. Для всіх присутніх лідери Іванківського районного ліцею підготували та провели цікаву і змістовну вікторину.

     Провідний інспектор районного сектору ГУ ДСНС - Валерій Покотило, ознайомив із статистикою пожеж у нашому районі, звернув особливу увагу на пожежі, що виникають із вини людей та під час випалювання трави.

     Активними учасниками заходу стали лідери Ради дітей Полісся - поділились власним досвідом роботи органів учнівського самоврядування, ознайомили із заходами, що проводяться з відновлення екології рідного краю.

     Методист Іванківського районного центру творчості - Аліна Сергієнко, ознайомила всіх присутніх з Всеукраїнським проєктом «Озеленення України» та Всеукраїнською акцією «День зустрічі птахів».

     Андрій Дятел - керівник гуртка «DANCE FAM» виступив із презентацією «Сортуй сміття! Збережи природу!», поділився досвідом як правильно сортувати сміття, куди здавати його на переробку, адже ці проблеми є дуже актуальними та важливими, і тільки всім разом можна, хоча б частково, вирішити їх.

     Дбайливе ставлення до природи, життя та здоров’я, навколишнього середовища – важливий крок з формування екологічного мислення  підростаючого покоління. 



 | 12.03.2020 | Переглядів: 1082 | Коментарів: 0 | детальніше

Вогонь – наш друг, та не завжди, чекати можна і біди!


Категорія: Позашкільна освіта, Безпека життєдіяльності

Вогонь – наш друг, та не завжди, чекати можна і біди! Вогонь – наш друг, та не завжди, чекати можна і біди! Вогонь – наш друг, та не завжди, чекати можна і біди! Вогонь – наш друг, та не завжди, чекати можна і біди!

     Багато дітлахів неодноразово залишаються вдома без дорослих, де їх може чекати небезпека, у том числі й загроза виникнення пожежі. 

     Для молодших гуртківців Іванківського районного ЦДЮТ 10 лютого була проведена  ігрова програма «Вогонь - наш друг, та не завжди, чекати можна і біди!»

     Культорганізатор Тетяна Голяк нагадала дітям причини виникнення пожеж, а вони навели реальні приклади, які виникають через недотримання правил пожежної безпеки.

     В ході ігрових ситуацій юні рятувальники продемонстрували, як можна загасити невеликий вогонь водою, піском, ковдрою; звернули увагу на небезпеку, яку приховують сірники, свічки; повторили правила користування електричними приладами; згадали про професію рятувальника.

     Під час заходу діти пригадали елементарні правила безпеки власного життя, адже від того, чи знають вони правила поведінки в різних небезпечних ситуаціях, залежить їхнє здоров’я та життя.



 | 14.02.2020 | Переглядів: 1009 | Коментарів: 0 | детальніше