Меню

Архів

Червень 2022 (5)
Травень 2022 (16)
Квітень 2022 (4)
Лютий 2022 (9)
Січень 2022 (15)
Грудень 2021 (23)

Пошук

Опитування

Оцініть сайт

   
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Корисні посилання





















Розвиток критичного мислення в учнів початкових класів НУШ


Категорія: Заходи

Розвиток критичного мислення в учнів початкових класів НУШ Розвиток критичного мислення в учнів початкових класів НУШ Розвиток критичного мислення в учнів початкових класів НУШ Розвиток критичного мислення в учнів початкових класів НУШ Розвиток критичного мислення в учнів початкових класів НУШ Розвиток критичного мислення в учнів початкових класів НУШ

 

     16 лютого 2022 року на базі Сукачівського НВО «ЗОШ  І-ІІІ ступенів-дитячий садок» відбулося засідання школи удосконалення педагогічної майстерності вчителів початкових класів з теми «Розвиток критичного мислення в учнів початкових класів НУШ».

     «Роби як ми, роби краще нас» - ось девіз уроків з використанням технології критичного мислення. Навчити дітей критично мислити - означає правильно поставити запитання, направити увагу в правильне русло, вчити робити висновки та знаходити рішення. Для того, щоб кожна дитина могла розвинути свої творчі можливості, необхідне розумне керівництво з боку вчителя. Тому вчителі обговорювали основні методи і форми з технології критичного мислення.

      Практичне застосування технології відбулося на відкритому уроці з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» з теми «Організм людини» в третьому класі, вчитель Шеренок С.В. Протягом уроку було застосовано різноманітні педагогічні прийоми, які спонукали учнів до творчої активності: діаграма Венна, кубик Блума, фішбоун, складання сенканів. Зацікавили учнів вправи з цеглинками ЛЕГО. Діти показали вміння працювати в групах.

     Педагоги жваво обговорювали та ділились досвідом з використання технології  критичного мислення. Успіх змін залежить від вчителя. Від учителя, який постійно вчиться критично оцінювати свою викладацьку діяльність, намагається поглибити  свої знання, шукає педагогічні відкриття, ідеї, нововведення. Великий потенціал для розвитку професійної компетентності вчителя саме в діяльності ось таких шкіл педмайстерності.



 | 18.02.2022 | Переглядів: 36 | Коментарів: 0 | детальніше

Композиція «Дзвони Чорнобиля»


Категорія: Заходи

 



 | 26.04.2021 | Переглядів: 114 | Коментарів: 0 | детальніше

Підсумки конкурсу «Краща методична розробка виховного заходу 2020-2021 навчального року»


Категорія: Заходи

Підсумки конкурсу «Краща методична розробка виховного заходу 2020-2021 навчального року»

 

     17.03.2021 року представниками відділу освіти Іванківської СР було проведено районний етап щодо визначення переможців конкурсу «Краща методична розробка виховного заходу 2020-2021 навчального року».

     Члени журі оцінювали конкурсні матеріали за критеріями відповідності роботи вимогам оформлення, розкриття тематики, втілення творчої ідеї, задуму, оригінальності. Відбір кращих виховних справ було проведено у напрямках відповідно до орієнтирів програми ціннісного виховання учнів.

     За підсумками конкурсу відповідно до напрямку «Ціннісне ставлення до себе» переможцями стали:

- Ім. - Нечитайло Ганна Анатоліївна, соціальна педагогиня ОНЗ «Іванківська ЗОШ І-ІІІ ст. №2»;

- ІІ м. - Кузьміна Лариса Василівна, педагог-організаторка ОНЗ «Іванківська ЗОШ І-ІІІ ст. №1»;

- ІІ м. - Мельничук Аліна Русланівна, методистка КЗ ІСР ЦДЮТ;

- ІІ м. - Голяк Тетяна Петрівна, культорганізаторка КЗ ІСР ЦДЮТ.

     За підсумками конкурсу відповідно до напрямку «Ціннісне ставлення до суспільства і держави» переможцями стали:

- ІІ м. - Літовченко Олена Василівна, педагог-організаторка Горностайпільського НВО;

- ІІІ м. - Давиденко Алла Іванівна, вчителька початкових класів ОНЗ Прибірське НВО;

- ІІІ м. - Кот Тетяна Петрівна, класна керівниця Мусійківської ЗОШ І-ІІІ ступенів;

- ІІІ м. - Слиш Жанна Володимирівна, педагог-організаторка Мусійківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

     За підсумками конкурсу відповідно до напрямку «Ціннісне ставлення до людей, сім'ї, родини» переможцями стали:

- І м. - Димарчук Тетяна Вікторівна, класна керівниця Іванківського районного ліцею;

- ІІ м. - Єжель Микола Андрійович, класний керівник Мусійківської ЗОШ І-ІІІ ступенів;

- ІІІ м. - Годун Світлана Василівна, вчителька біології Розважівської ЗОШ І-ІІІ ступенів;

- ІІІ м. - Куксенок Елеонора Анатоліївна, вчителька початкових класів Оливського НВО;

- ІІІ м. - Опанасенко Тамара Іванівна, заступниця директора з виховної роботи та Кошлєц Людмила Іванівна, заступниця директора з навчально-виховної роботи Кухарського НВО.

     За підсумками конкурсу відповідно до напрямку «Ціннісне ставлення до природи» переможцями стали:

- І м. - Безнощенко Ліліана Олександрівна, заступниця директора з виховної роботи Сукачівського НВО;

- ІІ м. - Демченко Світлана Василівна, вихователька Сукачівського НВО;

- ІІ м. - Дідківська Оксана Миколаївна, вчителька біології Макарівської філії ОНЗ «Іванківська ЗОШ І-ІІІ ст. №2».

     За підсумками конкурсу відповідно до напрямку «Ціннісне ставлення до культури і мистецтва» переможцями стали:

- ІІІ м. - Ковальчук Тетяна Петрівна, класна керівниця Мусійківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

     За підсумками конкурсу відповідно до напрямку організації профорієнтаційної роботи переможцями стали:

- І м. - Салій Тетяна Григорівна, заступниця директора з виховної роботи Феневицького НВО.

 

Роботи переможців будуть занесені до каталогу районної педагогічної виставки «Освіта Іванківщини - 2021»



 | 23.03.2021 | Переглядів: 211 | Коментарів: 0 | детальніше

ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь»


Категорія: Заходи

ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь»ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь» ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь»

     Цікаво і насичено пройшло ІІ заняття обласного майстер – класу для вчителів початкових класів на базі Оливського  НВО "ЗОШ І -ІІ ст. - дитячий садок" Іванківської селищної ради.

     Педагоги продовжили роботу над темою «Діяльнісний підхід у початковій школі як інструмент розвитку наскрізних вмінь». Зустріч проводилася з використанням онлайн-сервісу Google Meet.
     Учасники мали змогу поглибити свою фахову майстерність у формуванні наскрізних вмінь. Педагоги практично тренувалися у застосовуванні діяльнісних  методів, стратегій, технологій.
     Співпраця була плідною і творчою, а зустріч теплою, корисною та результативною. (Координатор Ткаченко Л. П., керівники: Людвиченко Л. І., Рихновець В. П.)


 | 21.01.2021 | Переглядів: 317 | Коментарів: 0 | детальніше

Cемінар - практикум


Категорія: Заходи

     Cемінар - практикум Cемінар - практикум Cемінар - практикум

     05.02.2020 року в Іванківській ЗОШ І - ІІІ ступенів пройшов районний семінар - практикум для вихователів ГПД, який провела вихователь ГПД  Касьянова Н.Й.

     В семінарі взяли участь 17 педагогів. Програма семінару передбачала перегляд та обговорення презентації на тему: «Виховна година, форми її проведення». Також вихователям ГПД Касьянова Н.Й. запропонувала подорожувати разом з учнями 3 класів сторінками усного журналу: «Моя зимова Україна». Основною метою цієї подорожі було показати, як можливо проводити одну із форм роботи на виховній годині - це усний журнал.

     Педагоги шкіл району були активними учасниками обговорення даних питань.

     Підсумовуючи роботу семінару, вихователі дійшли висновку, що в сучасних умовах необхідно планувати і організовувати діяльність в ГПД з урахуванням збереження та зміцнення здоров’я дітей, задоволення їх інтересів, а також необхідності засвоєння учнями духовних надбань рідного народу, розширення уявлень про красу рідного краю, культури, усної народної творчості, традицій та звичаїв.



 | 07.02.2020 | Переглядів: 292 | Коментарів: 0 | детальніше

День науки


Категорія: Заходи

День науки День науки День науки День науки День науки День науки День науки

     05.02.2020 ТОВ «Міжшкільний ресурсний центр «Нова школа» провели навчання, «День науки», для вчителів природничо-математичного циклу Іванківського району на базі районного ліцею.

     Вчителям було представлено діючу виставку демонстраційного та лабораторного обладнання кабінетів природничо-математичних дисциплін, науково-технічних приладів, цікавих технічних приладів, розробок. Показ і проведення цікавих дослідів, експериментів, конструювання.

     Навчання проведено з метою підвищення професійного рівня вчителів та отримання практичного досвіду по роботі з новітнім обладнанням для проведення лабораторних робіт та робіт фізичного практикуму.



 | 05.02.2020 | Переглядів: 269 | Коментарів: 0 | детальніше