Меню

Архів

Листопад 2024 (1)
Жовтень 2024 (5)
Вересень 2024 (9)
Серпень 2024 (1)
Червень 2024 (4)
Травень 2024 (8)

Пошук

Опитування

Оцініть сайт

   
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Корисні посилання





















Відзначення у 2015 році 200-річчя від дня народження автора музики Державного Гімну України Михайла Вербицького


Категорія: Виховна робота

     Цього року на державному рівні буде відзначено 200-річчя від дня народження композитора Михайла Вербицького - автора музики гімну України і 150-річчя з часу першого виконання нашого славеня. Верховна Рада ухвалила відповідну постанову, якою передбачено висвітлення цих дат у засобах масової інформації, видати поштову марку, присвячену Михайлу Вербицькому, встановити у Львові пам’ятник  композитору і відкрити його музей. На Львівщині планують проголосити 2015 рік - роком отця Михайла Вербицького.

     У результаті відкритого конкурсу журі визнало переможцем проект пам’ятника Михайлу Вербицькому відомих львівських скульпторів Андрія та Володимира Сухорських. Відтак виконавчий комітет Львівської міськради погодив місце розташування монумента у сквері на розі вулиць М. Вербицького та Генерала Чупринки. Вартість робіт зі спорудження пам’ятника становитиме 780 тис. грн.. Роботи буде виконано за рахунок громадських пожертв.

     4 березня 2015 року виповнюється 200 років від Дня народження українського священика, композитора, диригента, громадського діяча. Спадок митця нараховує 133 композиції. Найвідомішим твором є музика до Державного Гімну «Ще не вмерла Україна» на слова Павла Чубинського. Високий художній рівень творів Михайла Вербицького дає право називати його першим західноукраїнським композитором-професіоналом, незважаючи на те, що він не закінчував спеціальних музичних шкіл і сучасники вважали його митцем-аматором. Рішенням 37-ї сесії Генеральної конференції ЮНЕСКО 200-річчя з Дня народження Михайла Вербицького включене до календаря пам’ятних дат на 2014—2015 роки, які будуть відзначатись під егідою цієї найбільш авторитетної в галузі освіти, науки і культури організації.
     Лише за один останній рік гімн України звучав набагато частіше, ніж за всі роки Незалежності. І у дуже різному виконанні, починаючи від маленьких діток до бійців, які беруть участь в АТО. Він об’єднує і надихає українців у цей важкий час. 

     Створення українського гімну бере початок з осені 1862 року. Український етнограф, фольклорист, поет Павло Платонович Чубинський пише вірш «Ще не вмерла Україна». Поширення цього вірша серед українофільських гуртків, щойно об’єднаних у Громаду сталося миттєво. Проте, вже 20 жовтня того ж року шеф жандармів князь Долгоруков дає розпорядження вислати Чубинського «за вредное влияние на умы простолюдинов» на проживання в Архангельську губернію під нагляд поліції. Перша публікація вірша П.Чубинського у львівському журналі «Мета», 1863, № 4.

Отримавши поширення на Західній Україні патріотичний вірш не пройшов повз увагу й релігійних діячів того часу. Один з них, отець Михайло Вербицький, ще й знаний композитор свого часу, захоплений віршем Павла Чубинського пише музику до нього. Вперше надрукований у 1863, а з нотами – 1865 почав використовуватись як державний гімн у 1917 році.  У 1917-1920 «Ще не вмерла Україна» як єдиний державний гімн законодавчо не був затверджений, використовувалися  інші гімни.  У 1864 році на свято Івана Хрестителя в Перемишлі багатотисячний натовп слухав могутній хорал. На святі був тоді і львівський єпископ Тома Полянський, засновник першого українського театру у Львові. Він неабияк уподобав хорал і використав його (щоправда, з невеличкими змінами — пісня звучала як «Ще не вмерло Запоріжжя») в постановці оперети Карла Гайнца «Запорожці», якою 25 грудня 1864 року й відкрили театр. Пісня так припала до душі публіці, що її виконували на біс.

    А вже наступного ранку її співав увесь Львів. Ця пісня на музику Вербицького й стала гімном — спочатку Галичини, а потім і УНР. Злившись воєдино, слова і музика пісні одухотворювали покоління борців за волю України. Лише 15 січня 1992 музична редакція Державного гімну була затверджена Верховною Радою України, що знайшло своє відображання у Конституції України. А 6 березня 2003 року Верховна Рада України ухвалила Закон «Про Державний гімн України».

Першими відзначили 150-річчя славня і 200-річчя Михайла Вербицького його земляки із села Стрілки Старосамбірського району Львівської області.

      Архієрейська свята літургія відбулася 26 січня 2014 року в церкві святого Онуфрія, її очолив єпископ Самбірсько-Дрогобицької єпархії УГКЦ Ярослав Приріз за участю хору «Оберіг» м. Львів. Місце відзначення двох ювілеїв вибране не випадково. Протягом 1853-1856 років священик отець Михайло Вербицький у селі Стрілки служив на парафії. Про нього дотепер серед жителів збереглися чудові спомини, які передаються від покоління до покоління.
      Водночас у храмі св. Онуфрія була відкрита виставка «Перші парафії отця Михайла Вербицького». На ній науковці Львівського історичного музею представили портрет Михайла Вербицького, копії нот «Ще не вмерла Україна» та інших його музичних творів, старовинні образи з церков сіл Завадів та Залужжя Яворівського району, де він мав перші парафії. Надалі виставка експонуватиметься у школі с. Стрілки, яка носить його ім’я, а також у церкві св. Миколая Старого Самбора та тутешньому історико-краєзнавчому музеї «Бойківщина». За словами голови районної ради Ореста Бонка, у березні в с. Стрілки відбудеться огляд-конкурс духовної пісні, а 150-ліття українського славеня жителі Старосамбірщини відзначать його всенародним виконанням.



 | 05.02.2015 | Переглядів: 2997 | Коментарів: 0 | детальніше

Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей


Категорія: Виховна робота



 | 30.01.2015 | Переглядів: 2730 | Коментарів: 0 | детальніше

Наказ №206 "Про підсумки проведення ІІ етапу XIV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням у 2014-2015 навчальному році"


Категорія: Виховна робота

«30» грудня  2014 р.

№ 206

 

Про підсумки проведення ІІ етапу  XIV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням у 2014-2015 навчальному році

 

      На виконання Указу Президента України від 22 березня 2002 року № 284 «Про Всеукраїнський конкурс учнівської творчості», листа Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства  освіти і науки України від 31 жовтня 2014 року №14.1/10-3490 «Про проведення  XIV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості», відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства культури і мистецтв України, Державного комітету України у справах сім'ї та молоді від 29 серпня 2003 року № 585/529/875, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 09 вересня 2003 року за № 779/8100, згідно наказу Департаменту освіти і науки від 10.11.2014 № 307, наказу відділу освіти Іванківської РДА від 24.11.2014 № 181 та з метою популяризації творчої спадщини Т.Г.Шевченка, в загальноосвітніх закладах був проведений конкурс учнівської творчості «Об,єднаймося ж, брати мої!».

     24 грудня 2014 року відбувся ІІ (районний) етап Конкурсу, де було представлено у номінації: «Література» - 20 робіт з 12 навчальних закладів (Іванківського районного ліцею, Іванківської ЗОШ І-ІІІ ст..№1, Феневицького НВО, Оливського НВО, Оранської ЗОШ, Сукачівського НВО, Страхоліської ЗОШ, Горностайпільського НВО, Кропивнянської ЗОШ, Обуховицького НВО, Шпилівської ЗОШ, Мусійківської ЗОШ), 2 роботи з ЦДЮТ; у номінації «Історія України і державотворення»  - 5 робіт з 4 навчальних закладів (Іванківської ЗОШ І-ІІІ ст..№1, Шпилівської ЗОШ, Оливського НВО, Феневицького НВО).   Загалом -  27 робіт.

      За висновками журі районного етапу 

НАКАЗУЮ: 

    1. Визнати переможцями районного етапу конкурсу, присвяченого Шевченківським дням «Об,єднаймося ж, брати мої!» й нагородити грамотами відділу освіти Іванківської районної державної адміністрації учнів-переможців районного етапу (згідно додатку 1).

    2. Відзначити подяками відділу освіти Іванківської районної державної адміністрації керівників, що підготували призерів районного етапу (додаток 2).

    3. Направити на обласний етап конкурсу «Об,єднаймося ж, брати мої!» роботи переможців районного етапу (згідно додатку 3).

    4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на методиста РМК Примаченко Т.Ю.

 Начальник відділу освіти                                      В.В.Дегтяр

Завантажити наказ та додатки [44 Kb]



 | 21.01.2015 | Переглядів: 3348 | Коментарів: 0 | детальніше

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЦИКЛУ УРОКІВ МУЖНОСТІ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ


Категорія: Патріотичне виховання

      Становлення і розвиток незалежної України, формування нових соціально-політичних відносин можливе лише за умови усвідомлення молодим поколінням особистої відповідальності за долю своєї країни. Відтак, патріотичне виховання учнівської молоді стає важливою складовою частиною процесу формування зрілої особистості – громадянина, справжнього спадкоємця і продовжувача національних традицій з активною громадянською позицією. Адже патріотизм – одне з найглобальніших людських почуттів, закріплених віками і тисячоліттями, що поєднує в собі любов до своєї  Вітчизни, рідної землі, свого народу, своєї матері, бажання зберегти історично-культурну спадщину і готовність до їх захисту.

В основі системи патріотичного виховання має бути національна ідея як консолідуючий чинник розвитку суспільства і нації вцілому. Вирішальну роль в цьому напрямі відіграє система освіти, зокрема особистість учителя. Сформованість патріотичних почуттів педагога є передумовою його готовності до патріотичного виховання учнів. Наставник, який сам не є патріотом, не спроможний здійснювати ефективний процес патріотичного виховання. Отже, педагогу мають бути притаманні любов до Батьківщини, усвідомлення безперечної цінності своєї країни, віра в її майбутнє, спроможність безкорисно радіти досягненням, сприяти становленню й утвердженню її як правової, демократичної, соціальної держави; любов, повага та доброзичливе ставлення до українського народу, досконале володіння державною мовою, ціннісне ставлення до історії та культури власного народу, готовність до плідної праці на користь рідної землі, турбота про збереження природи країни та її багатств.

       Україна – це держава, яка зазнала на своєму віку татаро-монгольську неволю, панування польської шляхти, царський режим та кріпацтво, німецько-фашистську агресію та сталінські репресії. Але впродовж усього періоду існування України народ боровся за волю та незалежність. І зараз ми переживаємо переломні часи у житті кожного і держави загалом. Цей рік, на жаль, за трагічних і болісних обставин, дав українцям достатньо героїв, тепер варто зробити все, щоб про них не забули. Це істинні патріоти нашої держави. Це люди, які захищають честь, свободу, незалежність, соборність, про них потрібно пам'ятати все життя і передавати пам'ять про цих славетних людей своїм нащадкам. Прикладом для патріотичного виховання школярів тепер є не лише герої з підручників історії, які жили століття чи десятиліття тому, а й сучасні українці.

      Незалежність, здобута понад 20 років тому, тепер під загрозою. В небезпеці і територіальна цілісність України – військове протистояння між державами та громадянські конфлікти завжди обертаються трагедією для народу. Наша Батьківщина стоїть на роздоріжжі, де єдність та мир – один правильний шлях, решта – приведуть до розрухи, хаосу та згасання.

Чи потрібно говорити з дітьми про війну? Як сформувати реальне бачення та ставлення до воєнних подій? На якому матеріалі ґрунтуватися, з яких передумов виходити? Питання непрості і, на жаль, своєчасні.

      Говорити з дітьми про війну життєво важливо, і таку розмову треба вести так, щоб в їхніх душах надовго залишився слід пам'ятних спогадів. Жива пам’ять про такі події є застереженням для будь-якої країни, наочним аргументом на користь збереження незалежності, громадянського миру, єдності та злагоди у суспільстві.  Пам'ять історії, що поєднується з почуттям гордості за свою державу, – основа гідності нації, її здатності в реалізації національних інтересів, цінностей та ідеалів. Ознайомлення з героїчними вчинками воїнів-визволителів, розповіді солдатів, історії відчайдушних добровольців допоможуть молодому поколінню зрозуміти справжню цінність  життя у мирні часи та зберегти пам’ять про героїзм людей, сформувати громадянську мужність заради майбутнього України.         

      Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 13.08.2014 № 1/9-412 «Про проведення Уроків мужності» та з метою формування  сучасної національної ідентичності на кращих прикладах мужності і звитяги, героїці сучасної боротьби за незалежність і цілісність держави, виховання громадянського обов’язку та відповідальності учнівської молоді рекомендуємо у навчальних закладах Київської області спланувати та провести цикл Уроків мужності.

      Завдання проведення уроків мужності:

-     виховання у підростаючого покоління почуття любові до Батьківщини, гордості за свою країну, шанобливого ставлення до державних і суспільних цінностей;

-     формування в учнів особистісних якостей громадянина-патріота України, захисників Вітчизни на основі національних, культурно-історичних і військових традицій;

-     збереження пам'яті про військову славу України, її героїв, сприяння зацікавленості учнів у вивченні історичної спадщини своєї Батьківщини;

-     спонукання зростаючої особистості до активної протидії аморальності, правопорушенням, шовінізму та фашизму;

-     підвищення престижу військової служби як виду державної служби, сприяння глибокого усвідомлення учнями цивільного та військового обов'язку перед своєю батьківщиною;

-     набуття дітьми та учнівською молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі у процесах державотворення.

      Процес підготовки та організації «Уроків мужності» має ґрунтуватися на принципах:

-     актуальності змісту уроків;

-     врахування вікових та психологічних особливостей дітей;

-     новаторства щодо використання активних форм роботи;

-     комфортності психологічної атмосфери, де кожен вихованець має право на висловлення власних почуттів і думок;

-     відповідності історичній дійсності, розкриття нових, невідомих її сторінок;

-     самоактивності і саморегуляції, що формує здатність до критичності і самокритичності, прийняття самостійних рішень;

-     полікультурності, що передбачає інтегрованість української культури в європейський та світовий простір.

      Серед методів і форм проведення Уроків мужності пріоритетна роль належить активним: соціально-проектна діяльність, соціограма, ситуаційно-рольові ігри, метод відкритої трибуни, соціально-психологічні тренінги, інтелектуальний аукціон, ігри-драматизації, аналіз конфліктів (моделей, стилів поведінки, прийняття рішень), демократичний діалог, методики колективно-творчих справ. Крім названих можна використовувати традиційні: диспути, дибати, акції, конкурси, презентації, екскурсії місцями бойової слави, урок-реквієм, виставки, військово-спортивні ігри.

      Орієнтовна тематика «Уроків мужності»: «Героїчна оборона Києва»,  «Незабутній подвиг народу», «На полях великих битв», «Меморіал вічної слави», «Народу вірні сини», «Не викреслити з пам'яті», «Вони воювали за Батьківщину», «Цих днів не змовкне слава», «Нас надихають подвиги героїв», «Пам’яті вдячні нащадки», «Зростаємо громадянами-патріотами землі, що Україною зветься», «Я – громадянин і патріот держави», «Про тих, хто йшов дорогами війни», «Вірність, Відвага, Честь», «Сила подвигу святого», «Пам’ять збереже забуте й незабуте», «Знаємо, пам’ятаємо, шануємо!», «Патріотизм – потреба України, кожного українця», «Є пам’ять, якій не буде кінця…», «Є така професія – захищати Батьківщину», «Воєнне покоління», «Ціна Перемоги», «Сторінки народного подвигу», «Їх подвиг навік збережуть серця», «В житті завжди є місце подвигу», «Обпалені війною», «Героями не народжуються, героями стають», «Сміливі завжди мають щастя», «Не підлягає забуттю», «Славні імена України», «Ми пам`ятаємо твій подвиг, солдате», «День пам`яті та надії», «Нема героїв безіменних і невідомих нема солдат», «Подвиг – свідок мужності», «Розбуди свою пам'ять», «Історія трагічної сторінки». 

      Уроки мужності можуть бути присвячені святковим та пам'ятним дням, що відзначають в Україні: Дню пам’яті героїв Крут (29 січня), Дню виведення військ з Афганістану (15 лютого), Дню внутрішніх військ МВС України (26 березня), Дню Чорнобильської трагедії (26 квітня), Дню Перемоги (9 травня), Дню героїв (23 травня), Дню військової розвідки України (7 вересня), Дню мобілізаційного працівника (14 вересня), Дню рятівника (17 вересня), Дню партизанської слави України (22 вересня), Дню Українського козацтва (14 жовтня), Дню Збройних Сил України (6 грудня) тощо, а також приурочені Революції гідності (Європейська революція чи Єврореволюція з 21 листопада  2013 до лютого 2014 року) та Подіям на сході України у 2014 році.

      Лейтмотивом Уроків мужності має стати любов до України, самовідданість і патріотизм її захисників, активна громадянська позиція українців, особиста відповідальність і дієвість за долю та єдність країни.

      Робота з підготовки циклу Уроків мужності має проводитися комплексно,  в єдності всіх її складників, спільними зусиллями органів державного управління, освітніх закладів, сім’ї, громадських, благодійних організацій та об’єднань, Збройних Сил України тощо.

      Важливу роль відграватимуть зустрічі з учасниками бойових дій, ветеранами,  представниками Збройних Сил, правоохоронними органами. Вони є прикладами мужності і героїзму, стійкості і витривалості народу. Почесний обов'язок цих людей полягає в тому, щоб допомогти молодому поколінню уявити у всій повноті героїчне минуле і теперішнє своєї країни. У процесі проведення таких уроків необхідно розповісти учням про сміливість та подвиги українських військових, мобілізованих та добровольців, проявлені у визволенні сходу Батьківщини. Школярі мають знати, що держава і громадянське суспільство роблять усе можливе для відновлення миру та порядку в країні, відбиття зовнішньої агресії проти України.

Також варто організувати зустрічі з волонтерами, представниками громадських та благодійних організацій, які надають підтримку бійцям Збройних Сил, Національної Гвардії України, залученим до антитерористичної операції на Сході країни та громадянами, які приймають у себе біженців і вимушених переселенців.

      Створенню особливого емоційного настрою «Уроків мужності» сприятиме: використання презентацій у вигляді слайдів або відео колажу з музичним чи мовним супроводом, кіно та відеофільмів, аудіозаписів, музичних композицій присвячених мужності і героїзму людей у захисті Батьківщини; огляд та обговорення відповідної тематики у телепередачах і ток-шоу: «Стосується кожного» (канал «Інтер»),  «Хоробрі серця» (канал «1+1»), «Говорить Україна» (канал «Україна»), «Гордість Країни» (канал «СТБ») тощо. Такі засоби роботи підсилять почуття співпереживання з приводу великого випробування, який випав на долю українського народу, болю і скорботи за непоправні втрати, захоплення героїзмом та мужністю народу.

      Активній змістовній організації та проведенню уроків мужності сприятиме діяльність краєзнавчих музеїв, залів бойової слави, бібліотек, спілок ветеранів, військових частини та полігонів, військово-спортивних, військово-патріотичних клубів тощо.

      Для розроблення уроків доцільно скористатись фактографічними, методичними матеріалами в мережі Інтернет (додаток).

      Проведення «Уроків мужності» має стати своєрідним імпульсом для розвитку молодіжного волонтерського руху, організації благодійних та трудових акцій, готовності кожної особистості до служіння своїй Батьківщині.

Основні дефініції

      Антитерористи́чна опера́ція, АТО – комплекс скоординованих спеціальних заходів, спрямованих на попередження, запобігання та припинення злочинних діянь, здійснюваних з терористичною метою, звільнення заручників, знешкодження терористів, мінімізацію наслідків терористичного акту чи іншого злочину, здійснюваного з терористичною метою.

      Бойовий досвід – стійкі практичні знання і навички, знайдені командними кадрами, штабами і військами (силами) у ході бойових дій. Накопичується і закріплюється у бойовій обстановці. Є однією з найважливіших якостей, яка сприятиме успішному веденню бою й операції, вмінню знаходити вірні рішення і виконувати складні бойові завдання.

      Волонтерство – добровільна неприбуткова діяльність фізичних осіб-волонтерів, спрямована на надання допомоги особам, що перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги.

      Герой (святий, священний, божественний, богатир, звитяжець, витязь) – людина, яка здійснює великі вчинки на благо людського суспільства. У наш час героями називають видатних своїми здібностями й діяльністю людей, що виявляють відвагу й самовідданість у бою та праці, людей, які втілюють основні риси певної епохи.

      Героїзмнайвище виявлення самовідданості й мужності під час здійснення видатних за своїм значенням дій.

      Гідність – це поняття моральної свідомості, яка виражає уявлення про цінність всякої людини, як моральної особистості, а також категорія етики, яка означає особливе моральне ставлення людини до самої себе і ставлення до неї з боку суспільства, в якому визнається цінність особистості.

      Мужність – одна з чеснот, що відображає моральну силу у подоланні страху. Мужність часто виступає як здатність переносити страждання, включаючи фізичний біль.

      Патріотизм – це любов та відданість Батьківщині, прагнення своїми діями служити її інтересам.

      Подвиг – доблесна, важлива для багатьох людей дія; героїчний вчинок, здійснений в скрутних умовах.

      Сепаратизм – прагнення до відокремлення, відособлення. 

      Терори́зм – суспільно небезпечна діяльність, яка полягає у свідомому, цілеспрямованому застосуванні насильства шляхом захоплення заручників, підпалів, убивств, тортур, залякування населення та органів влади або вчинення інших зазіхань на життя чи здоров'я ні в чому не повинних людей або погрози вчинення злочинних дій з метою досягнення злочинних цілей.

      Честь – поняття моральної свідомості й категорія етики, що включає в себе моменти усвідомлення індивідом свого суспільного значення й визнання цього значення з боку суспільства.

 

Додаток

Фактографічні та методичні матеріали в мережі Інтернет для проведення Уроків мужності

  1. Анни Малігон "Іще вони сплять у глибинах рожевих утроб…" (читає вірш Ніна Матвієнко) [Електронний ресурс] : – Режим доступу : https://www.youtube.com/watch?v=hZmWygFIT_E.
  2. Афоризми про героїзм, хоробрість, мужність [Електронний ресурс] : – Режим доступу :  http://aphorism.org.ua/subrazd.php?rid=4&sid=263.
  3. Героям війни на сході України присвячується [Електронний ресурс] : – Режим доступу : https://www.youtube.com/watch?v=DAGF4AEKsro  (пісня «Я – убитий солдат»).
  4. Гордість країни [Електронний ресурс] : – Режим доступу : http://www.gordist.org.
  5. Дмитра Лазуткіна "Реквієм" (читає вірш Олександра Кольцова) [Електронний ресурс] : – Режим доступу :  https://www.youtube.com/watch?v=kzuo3l1C5Bk.
  6. Загиблим в Україні присвячується... «Білі Лебеді у небесах...» [Електронний ресурс] : – Режим доступу : https://www.youtube.com/watch?v=AJ0_duaEt1k.
  7. Зворушливі вірші про Україну, Батьківщину та її мужніх синів [Електронний ресурс] : – Режим доступу : http://www.ogo.ua/articles/view/2014-08-24/51742.html.
  8. Ірини Цілик «Повертайся живим» (читає вірш Джамала) [Електронний ресурс] : – Режим доступу : https://www.youtube.com/watch?v=5uEHxOy3CbE.
  9. Календар свят, подій і пам’ятних дат України [Електронний ресурс] : Web-сайт. – Режим доступу : http://www.dilovamova.com/index.php?page=10.
  10. Крилаті вирази вислови цитати Про долю і характер людини. Про мужність і героїзм [Електронний ресурс] : – Режим доступу :  http://www.ukrlib.com.ua/encycl/viraz/printout.php?id=9.
  11. Національний військово-історичний музей України [Електронний ресурс] : – Режим доступу : http://nvimu.com.ua.
  12. Небесна сотня [Електронний ресурс] : Web-сайт. – Режим доступу : http://uk.wikipedia.org/wiki/Небесна_сотня.
  13. Соціальна реклама на підтримку армії [Електронний ресурс] : – Режим доступу :  www.youtube.com/results?search_query .
  14. Список Героїв України [Електронний ресурс] : Web-сайт. – Режим доступу : http://uk.wikipedia.org/wiki/Список героїв України.
  15. Україніка [Електронний ресурс] : – Режим доступу :  http://ukraine.ck.ua/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=5.
  16. Українська Спілка ветеранів Афганістану [Електронний ресурс] : Web-сайт. – Режим доступу : http://www.usva.org.ua.
  17. Уроки мужності [Електронний ресурс] : – Режим доступу :  https://www.google.com.ua.
  18. Фотовиставки про АТО у вільному доступі : національний військово-історичний музей України [Електронний ресурс] : – Режим доступу : http://nvimu.com.ua/gallery/http:/nvimu.com.ua/gallery/fotovistavki-pro-ato.
  19. Юрія Іздрика "Молитва" (читає вірш Остап Ступка) [Електронний ресурс] : – Режим доступу : https://www.youtube.com/watch?v=UfH6N9iNo18.

 

 



 | 21.01.2015 | Переглядів: 3366 | Коментарів: 0 | детальніше

Результати проведення Тижня енергоефективності


Категорія: Виховна робота

     За підсумками членів журі щодо поданих робіт в рамках проведення Тижня енергоефективності в освітніх закладах району було визначено 9 переможців у номінації «Малюнок». 3 учні з навчальних закладів: Іванківського районного ліцею, Розважівської ЗОШ та Блідчанського НВО стали учасниками у номінації «Твір».

     Проведення таких Тижнів сприяють вихованню дбайливого громадянина своєї держави, формуванню економічного світогляду школярів.  Проблеми ресурсозбереження сьогодні не вирішуються в рамках одного тижня, вони обов'язково знайдуть своє відображення та продовження в роботі класних колективів протягом року, у співпраці з батьками та громадськістю, створення проектів, проведенні конференцій, акцій, семінарів-практикумів.

 

Переможці конкурсу в рамках Тижня енергоефективності у номінації «Малюнок» 

Молодша вікова група

І місце – Погосян Іоан, учень 3 класу Оливського НВО;

ІІ місце – Крикун Нікіта, учень 3 класу Феневицького НВО;

ІІІ місце – Лакомська Вікторія, учениця 2 класу Кропивнянської ЗОШ;

 

Середня вікова група

І місце – Котяш Ірина, учениця 7 класу Страхоліської ЗОШ І-ІІ ст..;

ІІ місце – Михайленко Артем, учень 6 класу Оливського НВО;

ІІІ місце – Максименко Ігор, учень 8 класу Іванківського районного ліцею;

 

Старша вікова група

І місце – Пархоменко Ніна, учениця 10 класу Іванківського районного ліцею;

ІІ місце – Давиденко Юлія, учениця 11 класу Іванківської ЗОШ І-ІІІ ст..№2;

ІІІ місце – Максименко Олександра, учениця 10 класу Іванківського районного ліцею.

 

Учасники конкурсу в рамках Тижня енергоефективності у номінації «Твір»

1. Швець Анна, учениця 9 класу Іванківського районного ліцею (поетичний твір «Мій друже, задумайся, будь-ласка на хвилину»)

2. Шуба Тетяна, учениця 5 класу Розважівської ЗОШ І-ІІІ ст. (поетичний твір «Будь господарем у домі»)

3. Яковенко Вероніка, учениця 6 класу Блідчанського НВО (прозовий твір «Невимушена розмова»)

 

Методист РМК                                   Примаченко Т.Ю.



 | 26.11.2014 | Переглядів: 2638 | Коментарів: 0 | детальніше

Районний план заходів з патріотичного виховання дітей та молоді


Категорія: Патріотичне виховання



 | 05.11.2014 | Переглядів: 2631 | Коментарів: 0 | детальніше