Меню

Пошук

Опитування

Оцініть сайт

   
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Корисні посилання





















Наказ Про роботу пунктів проведення державної підсумкової атестації з української мови, математики, історії України та зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури, математики та історії України в Іванківському районі у 2016 році


Категорія: Нормативні документи



 | 25.04.2016 | Переглядів: 167 | Коментарів: 0 | детальніше

ЗНО – 2016


Категорія: ЗНО

Нагадуємо, що скоро розпочинається основна сесія ЗНО – 2016!!!!!

 

   15 квітня на інформаційних сторінках учасників зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року розміщені запрошення-перепустки із зазначенням адреси пунктів проведення зовнішнього незалежного оцінювання для проходження тестування з української мови і літератури, математики, історії України.

 

5 травня

українська мова і література – пункт тестування розташований в Іванківській ЗОШ І-ІІІ ст №1

 

11 травня

Математика - пункт тестування розташований в Іванківській ЗОШ І-ІІІ ст №2

 

13 травня

історія України - пункт тестування розташований в Іванківській ЗОШ І-ІІІ ст №1

  

   Учасникам зовнішнього незалежного оцінювання необхідно самостійно роздрукувати запрошення-перепустку зі своєї інформаційної сторінки, що створена на веб-сайті Українського центру. Доступ до сторінки здійснюється за номером і пін-кодом, вказаними в сертифікаті.

  

   Для пропуску на пункт тестування необхідно мати:

- орігінал паспорту (по якому здійснювалась реєстрація для участі у ЗНО/ДПА);

- запрошення-перепустку;

- орігінал сертифікату виданий КРЦОЯО.



 | 21.04.2016 | Переглядів: 156 | Коментарів: 0 | детальніше

Встановлено поріг «склав/не склав» для пробного ЗНО з 11 предметів


Категорія: ЗНО

9 квітня відбулося пробне зовнішнє незалежне оцінювання з математики, історії України, англійської, німецької, іспанської, французької, російської мов, біології, географії, фізики, хімії, у якому взяли участь 70 осіб. Значення порога «склав/не склав» для пробного тестування

- з математики становить 13 балів,

- з історії України - 28 балів,

- з англійської мови - 14 балів,

- з німецької мови - 13 балів,

- з іспанської мови - 16 балів,

- з біології - 22 бали,

- з географії - 26 балів,

- з фізики - 14 балів,

- з хімії - 22 бали.

 

Кожен учасник пробного зовнішнього незалежного оцінювання отримав інформаційний бюлетень «Як визначаються результати зовнішнього незалежного оцінювання з (назва предмета)?». Скориставшись ключами та схемами оцінювання завдань сертифікаційної роботи, розміщеними в ньому, він може самостійно визначити кількість набраних балів. Якщо, тестовий бал учасника нижчий встановленого порогу з відповідного предмета, то він отримує результат «тест пробного ЗНО не склав».

 

Звертаємо увагу, що значення порогового бала «склав/не склав» під час основної (додаткової) сесії зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року буде визначатися за методом Ангоффа-Беука, а тому може відрізнятися від значення порогового бала «склав/не склав», визначеного за методом Ангоффа для пробного зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року.



 | 21.04.2016 | Переглядів: 168 | Коментарів: 0 | детальніше

Встановлено поріг «склав/не склав» для пробного ЗНО з української мови і літератури


Категорія: ЗНО

   2 квітня 2016 року відбулося пробне зовнішнє незалежне оцінювання з української мови та літератури. Значення порога «склав/не склав» для пробного тестування з української мови і літератури становить 25 балів.

   На відміну від основної сесії результати пробного тестування визначаються безпосередньо його учасниками, натомість Український центр оцінювання якості освіти встановлює пороговий бал «склав/не склав» (за методом Ангоффа). Для цього при регіональних центрах були створені групи експертів-предметників, які оцінювали кожне завдання сертифікаційної роботи та визначали, чи складе його мінімально підготовлений учасник. До складу таких груп увійшли представники вишів, загальноосвітніх навчальних закладів. В Українському центрі оцінювання якості освіти були опрацьовані висновки 64 експертів-предметників та визначено, що поріг «склав/не склав» для пробного зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року з української мови і літератури становить 25 балів.

   Кожен учасник пробного зовнішнього незалежного оцінювання отримав інформаційний бюлетень «Як визначаються результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури?». Скориставшись ключами та схемами оцінювання завдань сертифікаційної роботи, розміщеними в ньому, він може самостійно визначити скільки набрав тестових балів. У разі, якщо учасник встановив, що його тестовий бал нижче 25, то він отримує результат «тест пробного ЗНО не склав».

   Звертаємо увагу, що значення порогового бала «склав/не склав» під час основної (додаткової) сесії зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року буде визначатися за методом Ангоффа-Беука, а тому може відрізнятися від значення порогового бала «склав/не склав», визначеного за методом Ангоффа для пробного зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року.

   Детальніше про визначення результатів тестування за методом Ангоффа можна прочитати у статті В. І. Бойка «Про визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання: старі проблеми та нові перспективи» у розділі «Особливості ЗНО 2016». http://testportal.gov.ua/osoblyvosti/

   Значення порога «склав/не склав» з інших предметів пробного зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року буде оголошено 20 квітня.



 | 11.04.2016 | Переглядів: 160 | Коментарів: 0 | детальніше

Пробне ЗНО з української мови та літератури


Категорія: ЗНО

   2 квітня відбулося пробне ЗНО з української мови та літератури. Явка зареєстрованих учнів – 98,4%. Протягом 180 хвилин учні мали змогу перевірити свої знання з української мови та літератури.

   При кожному регіональному центрі оцінювання якості освіти створені експертні групи з визначення порогового балу «склав/не склав» (за методом Ангофа). На підставі регіональних даних експертна комісія при Українському центрі оцінювання якості освіти затвердить пороговий бал, який визначатиме чи склав учасник пробне тестування.

   Відповідно до Календарного плану підготовки та проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання у 2016 році, оприлюднення порогового балу «склав/не склав» заплановане на 11 квітня 2016 р.         

        Нагадуємо, що 9 квітня відбудеться пробне ЗНО з математики, історії, географії, фізики, хімії, іноземних мов.



 | 04.04.2016 | Переглядів: 187 | Коментарів: 0 | детальніше

ПІДГОТОВКА УЧНІВ до зно


Категорія: ЗНО

Природничо-математичний цикл предметів

   Головним для вчителя є не запитання «Як підготувати учнів до ЗНО?», а «Яким чином організувати навчальний процес, щоб забезпечити набуття учнями визначених компетентностей?».

   Формулу успішного проходження тестування (мається на увазі ЗНО), можна орієнтовно виразити так: «систематизовані знання + сформовані предметні компетентності + досвід роботи з тестами».

   Для практичного ознайомлення з процедурою ЗНО бажано пройти пробне тестування з предмета.

На що звертати увагу під час підготовки
учнів до ЗНО за предметами
природничо-математичного циклу

   Однією з проблем, яка виявляється під час підготовки учнів до ЗНО, є недостатнє розуміння ними явищ і процесів, що відбуваються під час проведення демонстраційних і фронтальних експериментів.

   Завдання, побудовані на описі дослідів, учні виконують набагато гірше, ніж аналогічні за змістом теоретичні питання. Тому під час підготовки випускників до ЗНО слід звернути увагу на:

* побудову графіків за результатами досліджень;

* визначення за результатами експерименту значення фізичних величин (непрямі вимірювання);

* оцінювання відповідності висновків наявним експериментальним даним;

* пояснення результатів дослідів і спостережень на основі відомих фізичних явищ, законів, теорій.

   Усе це можливо лише за умови розширення спектра фронтального експерименту з перевагою лабораторних робіт дослідницького характеру. Лише теоретична робота в цьому напрямі, хоч і поглиблена, ніколи не дасть стійкий позитивний результат.

   Особливу увагу слід приділити формуванню в учнів культури розв'язування розрахункових задач, що найбільше впливають на максимальний бал ЗНО. Саме цей вид діяльності є найважливішим для успішного продовження освіти. Під час ЗНО перевіряються вміння застосовувати природничі (фізичні) закони і формули як у типових навчальних ситуаціях, так і в нетрадиційних. Фундамент для формування цих умінь закладається в основній школі й поступово «зростає» протягом усіх років навчання.

   Багато помилок зумовлено невідпрацьованістю елементарних математичних умінь, пов'язаних із перетворенням математичних виразів, діями зі ступенями, читанням графіків тощо. Вирішення цієї проблеми для вчителя неможливо без систематичного включення у зміст уроку елементарних вправ на відпрацювання необхідних математичних операцій.

   Фізичну задачу можна розв'язати по діях, але отримання кінцевої формули в загальному вигляді дає змогу провести перевірку розмірності потрібної величини, виявити можливу помилку. Часто під час розв'язання задачі по діях спостерігається розбіжність із правильним числовим значенням відповіді за рахунок занадто грубого округлення результатів проміжних дій.

   На особливу увагу заслуговують якісні завдання, виконання яких передбачає не просто пошук правильної відповіді, а й вибудовування чіткої логіки його обґрунтування. Тому я ставлю вимоги до учнів здійснити обов'язковий аналіз умови задачі з виділенням ключових слів, фізичних явищ, грамотного використання термінів.

   Письмові форми підсумкового контролю в жодному разі не мають на меті скорочення на уроці часу, відведеного на формування грамотного усного мовлення. Крім того, вимагати від учня постійного обґрунтування своїх міркувань неможливо, якщо припустити, що ці міркування він повинен неодмінно записати. Тому підготовка до ЗНО як обов'язковий елемент включає формування грамотного усного мовлення.

   Завдання другої частини ЗНО є завданнями на встановлення відповідності. Тому доцільно використовувати завдання такої структури в навчальному процесі на всіх етапах навчання, особливо під час підготовки до ЗНО.

   Під час виконання завдань з однією правильною відповіддю учні часто намагаються її відгадати, незважаючи на те, що ця тактика на іспиті може мати опосередкований успіх, під час підготовки необхідно обов’язково вимагати обґрунтування вибору. Не варто зупинятися на першому ж варіанті відповіді, який видався правдоподібним: часто читання наступних варіантів відповідей може наштовхнути на можливу помилку в міркуваннях.

   Під час виконання завдань ЗНО учням дуже важливо витримувати часовий регламент, швидко переключати увагу з однієї теми на іншу. Тому цих принципів слід чітко дотримуватися і під час проведення поточного і проміжного контролю. Учні повинні звикнути до того, що на іспиті мають важливе значення не лише їхні знання, а й організованість, уважність, уміння зосереджуватися.

   Види занять для систематичного повторення матеріалу на уроках:

* повторення через систему вправ домашньої роботи;

* повторення на додаткових заняттях, консультаціях для учнів, які мають однакові прогалини в знаннях і вміннях;

* індивідуальне повторення, що враховує прогалини у знаннях і вміннях конкретного учня.

   Під час повторення кожної з тем доцільно виділити такі етапи:

* узагальнювальне повторення теоретичного матеріалу;

* самостійне виконання тесту;

* фронтальний аналіз, розбір основних типових помилок самостійної роботи;

* індивідуальна робота над помилками й індивідуальне консультування учня;

* контрольне виконання тематичного тесту.

Алгоритм підготовки учня

1. Ознайомитися з програмними вимогами ЗНО до предметів природничо-математичного циклу, що стосуються певної теми.

2.  Опрацювати теоретичний матеріал.

3. Опрацювати тренувальні тести (виконати завдання, перевірити правильність виконання, зробити висновки щодо повноти засвоєння матеріалу теми).

4.  Повернутися до опрацювання теоретичного матеріалу, якщо результати виконання тренувальних тестів показали таку необхідність.

   Обираючи літературу для підготовки, зверніть увагу:

* на наявність грифів, які засвідчують, що певне видання рекомендовано до використання Міністерством освіти і науки України, Українським центром оцінювання якості освіти;

* на рік видання (перевидання) посібника;

* за специфікацією якого навчального року укладено тренувальні вправи.

УВАГА! Під час перевірки знань використовуйте завдання у форматі, наближеному  до формату завдань ЗНО. Половина завдань - це тести, два завдання - на встановлення відповідності, третина - задачі

Використання тестів для підготовки до ЗНО

   Під час підготовки старшокласників до ЗНО й оцінювання якості знань використовуються різні види тестів, що містять завдання не лише з поточної теми, а й із перевірки знань із раніше вивчених тем. Це дає змогу повторювати вивчений матеріал, вчасно вносити корективи до календарно-тематичного плану і здійснювати поточний контроль. З метою перевірки тестових завдань та скорочення часу на цей вид роботи, дослідження відразу результатів вивчення матеріалу учнями, підвищення мотивації до навчання перевірка виконується разом з учнями після написання тесту. На інтерактивну дошку проектується електронний варіант тесту, над яким одночасно здійснюється аналіз і відбувається консультація для тих, хто зазнав труднощів під час виконання будь-якого завдання.

   Нині важливим для випускника є оволодіння вміннями контролю й оцінювання власної діяльності, уміння передбачати можливі результати своїх дій. Перед кожним уроком перевіряється наявність письмової частини домашньої роботи. У спеціальному щоденнику навпроти кожного прізвища робляться по

значки з використанням символіки: «о» - роботи немає, «+» - робота виконана повністю, +» - робота виконана із зауваженнями, «?» - користувався ГДЗ (готові домашні завдання).

   Для учня-випускника важливо усвідомлювати, що його здібності й освіта становлять цінність насамперед для нього самого. Завдання всіх учителів - не лише породити, а й закріпити цю думку.

Як успішно упоратися з тестом

   Виконуйте тест послідовно, починаючи з першого завдання.

   Ознайомтеся з інструкціями, які містяться на початку кожної форми тестових завдань. Відповідайте після того, як ви зрозуміли правила виконання завдань певного формату.

   Читайте уважно умову завдання, отримайте з неї максимум інформації. Не намагайтеся зрозуміти умову лише за першими словами й домислювати кінцівку.

   Поміркуйте над усіма варіантами відповідей, відкидайте ті, що здаються вам маловірогідними. Позначайте правильні відповіді спочатку в тестовому зошиті, використовуючи його як чернетку.

   Пропускайте (принаймні спочатку) важкі або незрозумілі завдання, навчальний матеріал яких вам невідомий. Пам'ятайте, що в тесті знайдуться такі, які ви обов'язково виконаєте.

   Вивчіть структуру бланка відповідей до тесту, правила запису, відповідей на завдання різних форм. Записуйте до бланка лише правильні, на вашу думку, відповіді.

   Ознайомтеся з правилами виправлення помилок. Будьте уважні й обережні!

   Контролюйте час роботи над тестом. Сплануйте свою діяльність так, щоб устигнути пройти всі завдання тесту. Якщо залишиться час, то поверніться до завдань, які ви пропустили.



 | 31.03.2016 | Переглядів: 175 | Коментарів: 0 | детальніше