Меню

Пошук

Опитування

Оцініть сайт

   
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Корисні посилання





















Іванківська районна психолого-медико-педагогічна консультація


Категорія: Психологічна служба



    Психолого-медико-педагогічна консультація є методичною установою системи освіти, що здійснює консультативну, методичну, психолого-педагогічну, корекційно-розвиткову, аналітичну, прогностичну, профілактичну, просвітницьку діяльність.
    Діяльність психолого-медико-педагогічної консультації спрямована на:
•    раннє виявлення, психолого-педагогічне вивчення, оцінку труднощів та потенційних можливостей  розвитку дітей віком до 18 років, які мають особливості психофізичного розвитку, ознаки ризику виникнення труднощів пізнавальної діяльності та поведінки; 
•    підготовку висновку та рекомендацій щодо змісту, форм і методів навчання (виховання), навчальної програми, напрямків корекційно-розвиткової роботи з урахуванням індивідуальних особливостей дитини її навчально-пізнавальних можливостей; 
•    консультування батьків (осіб, які їх замінюють), педагогічних  працівників, з питань вибору можливих форм і методів навчання та виховання, у тому числі інклюзивного (інтегрованого), у поєднанні з реабілітаційними заходами, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку; 
•    системну співпрацю з дошкільними та загальноосвітніми навчальними закладами міста, щодо організації навчання, виховання та корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби з урахуванням висновків та рекомендацій психолого-медико-педагогічної консультації; 
•    індивідуальну педагогічну допомогу дітям та організацію корекційно-розвиткових занять з тими, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, насамперед зі складними та тяжкими вадами; 
•    постійну психолого-педагогічну підтримку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в умовах інклюзивного (інтегрованого) навчання, за індивідуальною формою в домашніх умовах; 
•    надання методичної допомоги педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів з питань інклюзивного (інтегрованого) навчання та створення оптимальних умов для реалізації потенційних можливостей, розвитку здібностей, обдарувань, здобуття якісної освіти дітьми з особливими освітніми потребами;
•    залучення батьків (осіб, які їх замінюють) до участі  в корекційно-розвитковому процесі щодо розвитку і виховання їхніх дітей; 
•    облік, систематизацію та аналіз даних про кількість дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, за освітніми потребами з урахуванням видів порушень в регіоні з метою надання пропозицій органам управління освітою щодо створення належних умов та  вжиття заходів для реалізації права таких дітей на здобуття освіти, забезпечення її гнучкості та різноманітності за місцем проживання; 
•    просвітницьку діяльність серед населення в цілях профілактики виникнення порушень у психічному розвитку дітей, труднощів у навчанні та формуванні особистості; 
•    участь у складанні індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (спільно з лікарсько-консультаційними  комісіями закладів охорони здоров’я); 
•    співпрацю з шкільними психолого-медико-педагогічними комісіями спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів).

 
-    Первинне консультування батьків (осіб, які їх замінюють) щодо особливостей розвитку їхніх дітей відбувається з їх власної ініціативи і здійснюється консультантом відповідної фахової спеціалізації. У разі необхідності поглибленого психолого-педагогічного вивчення дитини на засіданні психолого-медико-педагогічної консультації їм надається "Картка стану здоров’я і розвитку дитини".
    Жодна дитина не може бути обстежена на діагностичному засіданні в ПМПК без даних попереднього вивчення її різними фахівцями медичного і психолого-педагогічного профілю, які фіксуються у "Картці стану здоров'я і розвитку дитини. Якщо дитина не відвідувала навчальний заклад психологічне, педагогічне й логопедичне обстеження може бути здійснене фахівцями консультації на  спеціальних заняттях.
-    Ініціювати проходження такого обстеження можуть практичні психологи, логопеди, соціальні педагоги, вихователі дошкільних навчальних закладів, вчителі шкіл та інші педагогічні працівники. Обстеження відбувається тільки за письмовою згодою батьків.
-    Психолого-педагогічне вивчення дитини в психолого-медико-педагогічних консультаціях здійснюється тільки в присутності батьків або осіб, які їх замінюють, за наявності таких документів:

•    паспортів батьків (або їх ксерокопії);
•    свідоцтва про народження дитини (або ксерокопії);
•    заповненої фахівцями медичного і психолого-педагогічного профілю спеціалістами "Картки стану здоров’я і розвитку дитини";
•     письмової згоди батьків або осіб, які їх замінюють, щодо надання дозволу на обробку персональних даних дитини, отриманих в процесі психолого-педагогічного вивчення.
•    зошитів з рідної мови, математики (якщо дитина навчається), малюнків;
•    документів про додаткові обстеження дитини (якщо такі є);
•    попереднього витягу з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації (якщо такий є);
•    "Історії розвитку дитини" (форма 112/о, затверджена наказом МОЗ України від 27.12.99 № 302 "Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в поліклініках (амбулаторіях)");
•    "Індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда", затвердженої наказом МОЗ України від 08.10.2007 № 623 "Про затвердження форм індивідуальної програми реабілітації інваліда, дитини-інваліда та Порядку їх складання", зареєстрованим в Міністерстві юстиції 19.10.2007 за № 1197/14464, якщо дитина інвалід.

-    На підставі результатів психолого-педагогічного вивчення дитини фахівцями психолого-медико-педагогічної консультації формулюється висновок про особливості її розвитку та приймається колегіальне рішення про надання батькам (особам, які їх замінюють) рекомендацій щодо програми, форм і методів навчання (виховання) та здійснення корекційно-розвиткової роботи, соціально-трудової реабілітації.
-    Батькам або особам, які їх замінюють, надається витяг з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації з відповідним висновком та рекомендаціями.
-    Висновок міської консультації має рекомендаційний характер,  остаточне рішення щодо навчально-виховного процесу та корекційно-розвиткової роботи з дітьми приймають батьки (особи, які їх замінюють). Висновок ПМПК є підставою для направлення дітей відділом освіти до загальноосвітніх навчальних закладів, класів (груп) з інклюзивним (інтегрованим) навчанням, спеціальних дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням побажань батьків (осіб, які їх замінюють).

 

 

Влаштування дитини до спеціального закладу освіти відбувається за рекомендаціями ПМПК та бажанням батьків

Документи на дитину про влаштування у спеціальний загальноосвітній заклад:

1. Довідка з місця проживання
2. Довідка з місця роботи батьків
3. Довідка про стан сім’ї
   - якщо розлучені – свідоцтво про розлучення
   - довідка, що мати – одиночка
   - свідоцтво про смерть
4. Медична картка, картка щеплень
5. Документ про освіту, для дітей шкільного віку : особова справа, табель успішності, характеристика
6. Свідоцтво про народження
7. Копія чорнобильського посвідчення
8. Копія посвідчення інвалідності
9. Витяг з протоколу ПМПК
10. Путівка - видається у Головному управління освіти і науки Київської ОДА, вул. Хрещатик, 6, поверх 6, к.606
11. Довідка із санстанції (3дні)
12. Клопотання   відділу освіти про влаштування до інтернатного закладу 
13. Ідентифікаційний код
14. Акт обстеження житлово-побутових умов - депутат, сільська рада
15. Заява батьків - пишеться у Головному управління освіти і науки Київської ОДА, вул. Хрещатик, 6, поверх 6, к.606

 

Діагностичне обстеження ПМПК

    На діагностичне колегіальне засідання районної ПМПК батьки (або особа, яка замінює батьків) повинні мати необхідні документи:
1. «Картка стану здоров'я і розвитку дитини»

2. Епікризи, медичні довідки.
3. Зошити з математики та письма, малюнки.
4. Якщо дитина навчалась у спеціальній школі, обов'язковим є витяг із протоколу засідання шкільної ПМПК з характеристикою пізнавальної діяльності дитини та рекомендаціями щодо подальшого її навчання.
5. Заява батьків про обстеження дитини на районній ПМПК.

Увага! Запис на проходження діагностичного засідання в районній психолого-медико-педагогічній консультації попередній.

    Після проходження дитиною діагностичного обстеження на ПМПК видається витяг, який зберігається в особовій справі дитини у закладі, де дитина перебуває, або на руках, якщо дитина перебуває вдома.

 

Презентація "Іванківська районна психолого-медико-педагогічна консультація" [2.22 Mb]





 (голосів: 1)
| 14.11.2017 | Переглядів: 38 | Коментарів: 0 | Друкувати |




Додавання коментаря


Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
Код:
Включіть це зображення для відображення коду безпеки
оновити, якщо не видно коду
Введіть код: