Меню

Архів

Листопад 2024 (1)
Жовтень 2024 (5)
Вересень 2024 (9)
Серпень 2024 (1)
Червень 2024 (4)
Травень 2024 (8)

Пошук

Опитування

Оцініть сайт

   
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Корисні посилання





















Семінар з виховної роботи «Проблема булінгу в сучасному середовищі. Інноваційні форми роботи з учасниками освітнього процесу»


Категорія: Заходи



Семінар з виховної роботи «Проблема булінгу в сучасному середовищі. Інноваційні форми роботи з учасниками освітнього процесу» Семінар з виховної роботи «Проблема булінгу в сучасному середовищі. Інноваційні форми роботи з учасниками освітнього процесу»


     БУЛІНГ (від анг. bully – хуліган, задирака, насильник) – визначається як утиск, дискримінація, цькування. Вчені визначають шкільний булінг як тривалий процес свідомого жорстокого ставлення з боку однієї дитини або групи дітей  до іншої дитини або групи інших дітей.

     На сьогодні булінг перетворився на доволі поширене явище, за яким стоїть  ціла низка соціальних, психологічних та педагогічних проблем.  Булінг – це не просто бешкет та пустощі. Це особлива форма взаємовідносин, яка ґрунтується на дискримінації, насильстві та агресії.

     Тому 20 лютого в Сукачівському НВО і відбувся районний семінар, на якому обговорювалася ця важлива проблема, що існує в нашому суспільстві.

     Педагог-організотор Безнощенко Л.О. розповіла про юридичні аспекти даної проблеми та зміни до законодавства, які відбулися найближчим часом. Вона розповіла про ознаки булінгу, його найпоширеніші форми, стадії шкільного булінгу та його наслідки і алгоритм дій у випадку булінгу (цькування) в закладі освіти. Потім вона познайомила присутніх з інноваційними формами вирішення конфліктів. Зокрема  з такою відновлювальною практикою як медіація.

     Практичний психолог Лич Н.В. ознайомила присутніх ще з однією відновлювальною практикою,  яка називається «Медіаційне коло». З педагогами було проведено  коло цінностей та обговорення вражень від даного процесу.

     Кращою роботою для вирішення цієї проблеми є її профілактика. Педагог-організатор Безнощенко Л.О. розповіла, як це робиться в їхньому навчальному закладі. Представила також п’єси свого соціально-психологічного театру «Маска» «Ввічливість подовжує життя» та «Дійсне добро – безкорисливе добро», які діти старших класів зазвичай готують для учнів молодших класів.





 (голосів: 2)
| 20.02.2019 | Переглядів: 1005 | Коментарів: 0 | Друкувати |




Додавання коментаря


Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
Код:
Включіть це зображення для відображення коду безпеки
оновити, якщо не видно коду
Введіть код: