Меню

Архів

Листопад 2024 (1)
Жовтень 2024 (5)
Вересень 2024 (9)
Серпень 2024 (1)
Червень 2024 (4)
Травень 2024 (8)

Пошук

Опитування

Оцініть сайт

   
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Корисні посилання





















Круглий стіл «Якісна дошкільна освіта в умовах війни»


Категорія: Новини та інформація



Круглий стіл «Якісна дошкільна освіта в умовах війни» Круглий стіл «Якісна дошкільна освіта в умовах війни» Круглий стіл «Якісна дошкільна освіта в умовах війни» Круглий стіл «Якісна дошкільна освіта в умовах війни» Круглий стіл «Якісна дошкільна освіта в умовах війни» Круглий стіл «Якісна дошкільна освіта в умовах війни» Круглий стіл «Якісна дошкільна освіта в умовах війни»

 

     17 лютого в НПУ ім. М.П. Драгоманова, відбувся круглий стіл для педагогічних працівників дошкілля, який організувала Кревська Л.Б., начальник управління Державної служби якості освіти у Київській області, з теми «Якісна дошкільна освіта в умовах війни». Нашу Іванківську ТГ представляли, Евенок В.Д., директор ЗДО №1 «Сонечко» і Апьонкіна Н.В., вихователь-методист ЦРД «Веселка».          

     Вітав учасників зібрання Андрущенко В.П., ректор університету, професор кафедри філософії, який підкреслив значення дошкільної освіти та її вплив на розвиток дитини.

     Кревська Л.Б., оголосила регламент зустрічі та надала слово Вернидубу Роману, проректору НПУ ім. М.П. Драгоманова, професору кафедри педагогічних наук. В своїй промові він розкрив усі питання, які вирішує університет стосовно підготовки спеціалістів дошкільної освіти, надання їм якісних освітніх послуг.

     Декан педагогічного факультету НПУ ім. М.П. Драгоманова, Тарас Олифіренко, познайомив з роботою освітнього ХАБу, а саме лабораторії гри; розкрив значення освіти онлайн, закликав педагогів підвищувати свою фахову майстерність, кваліфікацію.

     Олена Матвієнко, заступник декана, професор педагогічних наук, завідувач кафедри початкової освіти НПУ ім. М.П. Драгоманова, зосередила увагу присутніх на питаннях наступності дошкільної освіти і початкової ланки; познайомила з роботою організації з повернення дітей із-за кордону «Ерасмус», їх реабілітації тощо.

     Представники ДСНС в Київській області, Володимир Щасний та Ігор Бочаров, намітили шляхи створення безпечного середовища в кожному  закладі освіти а саме, найпростіших укриттів та вжити заходів щодо введення їх в експлуатацію; наголосили на безпосередньому виконанні інструкцій під час виникнення надзвичайних ситуацій, порядок дій кожного працівника закладу.

     Головний спеціаліст управління Державної служби якості освіти у Київській області, Юлія Гусь, довела до відома присутніх план формування (розбудови) внутрішньої системи освіти та створення Програми (стратегії) розвитку в кожному закладі дошкільної освіти; розкрила суть значення - безпечне освітнє середовище в укриттях.

     Лариса Лахтадир, начальник управління освіти Борщагівської громади, познайомила учасників форуму з організацією та виконанням робіт з ремонту і облаштуванням укриттів в усіх закладах освіти Бучанського району та заходами щодо реабілітації дітей в умовах воєнного стану.

     Ганна Цвєткова, професор, доктор педагогічних наук, завідувач кафедри дошкільної освіти (психологія), Олександр Мейник, завідувач кафедри психології, доктор педагогічних наук НПУ ім. М.П. Драгоманова розкрили шляхи подолання ПТС (посттравматичного) синдрому у дітей дошкільного віку. Кожен педагог (вихователь, викладач тощо) повинен стати фасилітатором - психотерапевтом для кожної дитини. Та звернули увагу на формування основ стресостійкості, життєстійкості у працівників освіти.

     Кревська Л.Б. підсумувала виступи всіх запрошених, подякувала за підготовку заходу та плідну співпрацю і запропонувала познайомитись з умовами виховання та створення безпечних умов для дітей в сучасному КЗДО (ясла-садок) «Петрик», Петрівської сільської ради, який відкрився 10.11.2022 року, в умовах воєнного стану. Директор Наталія Осадча, розповіла непросту історію будівництва і ремонту закладу після влучення ворожого снаряду; облаштування сучасними меблями, технікою, забезпечення іншими матеріалами; організацію освітнього розвивального середовища в укритті, проведення педагогами занять, ігор, інших заходів. Головне, наголосила Наталія Анатоліївна, пристосуватись до реалій сьогодення та створити всі умови для того, щоб дитина почувала себе захищеною!





 (голосів: 2)
| 21.02.2023 | Переглядів: 167 | Коментарів: 0 | Друкувати |




Додавання коментаря


Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
Код:
Включіть це зображення для відображення коду безпеки
оновити, якщо не видно коду
Введіть код: