Меню

Архів

Грудень 2024 (3)
Листопад 2024 (2)
Жовтень 2024 (5)
Вересень 2024 (9)
Серпень 2024 (1)
Червень 2024 (4)

Пошук

Опитування

Оцініть сайт

   
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Корисні посилання





















Організація дистанційного навчання з Природознавства, Математики, Фізики


Категорія: Новини та інформація

     Організація освітнього процесу з природознавства (5 клас) в умовах дистанційного навчання

     Пропонуємо зразок орієнтовного плану роботи.

Навчальний матеріал

Теми практичних та проєктних робіт

Тема 1. Земля як планета

Форма і розміри Землі.

Рухи Землі. Пори року.

Способи зображення Землі.

Ґрунт, його значення і властивості.

Повітря – суміш газів. Значення повітря.

Властивості повітря.

Вода на Землі. Властивості води. Три стани води. Кологообіг води.

Вода – розчинник.

Розчини у природі.

Значення води у природі.

Використання води людиною.

Навчальний проєкт: 

Наш дім - Сонячна система 

 

Опис орієнтовних завдань та хід виконання проєкту можна проглянути за покликанням:

 

https://cutt.ly/japGlOr

 

 

 

Тема 2. Планета Земля як середовище життя організмів

Різноманітність організмів:
Рослини, Тварини, Гриби, Бактерії.

Практичне заняття.

Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомо­гою атласів-визначників, електронних колекцій.

Тема 3. Людина на планеті Земля

Людина – частина природи.

Зв’язок людини з природою.

Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини.

Екологічні проблеми та їх розв’я­зу­вання (збереження біологічного різноманіття.

Охорона природи.

Червона книга України. Заповід­ники, заказники, національні пар­ки та їхнє значення для збереже­ння природи Землі

Навчальний проєкт: 

Викидати не можна перетворювати 

Опис орієнтовних завдань та хід виконання проєкту можна проглянути за покликанням:

https://cutt.ly/gapGR1k

     Опис усіх проєктів і орієнтовні методичні рекомендації для вчи­те­лів, допоміжні матеріали для учнів, форми оцінювання, які учні і вчи­телі можуть застосовувати для відслідковування поступу в навча­нні й підсумкового оцінювання продуктів проєктів і очікуваних на­вчаль­них результатів, розміщено на електронному ресурсі http://prirodaprojects.blogspot.com/

     Усі матеріали згруповані за темами відповідно до навчальної програми з предмета та календарно-тематичного планування і розміщені за покликанням: https://cutt.ly/RapGFPL

     Розробки занять:

Практичне заняття №12 «Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості»

Самостійна робота з теми «Планета Земля як середовище життя організмів»

Тема «Бактерії»

Тема «Взаємозв’язки між організмами. Угруповання організмів. Екосистеми»

Тема «Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників, електронних колекцій»

Тема «Водне середовище існування»

Тема «Вплив на організми чинників неживої природи (вода, тепло). Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища»

Тема «Екологічні проблеми та їх вирішення»

Тема «Екосистеми»

Тема «Людина – частина природи. Зв’язок людини з природою»

Тема «Навчальний проєкт «Вирощування найвищої бобової рослини»

Тема «Наземно-повітряне середовище»

Тема «Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища»

Тема «Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них. Наземно-повітряне, водне і ґрунтове середовища життя»

Тема «Різноманітність організмів. Рослини»

Тема «Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи»

 

     Організація освітнього процесу з математики в умовах дистанційного навчання

     Пропонуємо зразок орієнтовного плану роботи.

Предмет

 

 

Клас

Тема для самостійного вивчення

Завдання для самостійної роботи

 
 

 

Математика

 

5

Ділення десяткових дробів

1. Прочитати параграф

2. Виконати (на вибір) 5-6 завдань до параграфа.

3. Подивитись відео за покликанням:

https://cutt.ly/1apJvio

4. Виконати інтерактивні вправи

https://learningapps.org/4627694

 

Математика

6

Рівняння. Основні властивості рівнянь

1. Прочитати параграф

2. Виконати інтерактивні вправи

https://learningapps.org/6479232

https://cutt.ly/7apJRvi

3. Виконати тест

https://cutt.ly/3apJS0k

 

Алгебра

7

Лінійне рівняння з однією змінною. Лінійне рівняння з двома змінними

1.Прочитати параграф підручника

2. Опрацюйте матеріал дистанційного навчання по даній темі:

https://cutt.ly/UapJCrG

3.Виконайте тренувальний тест за покликанням: https://cutt.ly/9apJ7al

 

Геометрія

7

Коло. Круг. Дотична до кола, її властивість

1. Прочитати параграф підручника

2. Виконати 5-6 завдань до параграфа

3. Створити презентацію на тему «Коло, круг в реальних об’єктах»

4. Виконайте тренувальний тест

https://cutt.ly/7apKicF

 

Пропонуємо також перелік додаткових інтернет –джерел, які сприятимуть засвоєнню навчального матеріалу.

1. Відеоуроки з математики. URL: https://cutt.ly/tp8NSeo

2. Курс «Математика. Просто»  URL: https://cutt.ly/Hp8N7QT

3. Підготовка до ДПА/ЗНО:

URL: https://cutt.ly/Gp8M8rIhttps://cutt.ly/Gp8M8rI

URL: https://cutt.ly/6p81gsDhttps://cutt.ly/6p81gsD

 

     Організація освітнього процесу з фізики в умовах дистанційного навчання

     Пропонуємо зразок орієнтовного плану роботи.

Предмет

 

 

Клас

Тема для самостійного вивчення

Завдання для самостійної роботи

 
 

 

Фізика

 

8

Робота і потужність електричного струму

1.Опрацювати параграф

2.Виконати (на вибір) 2-3 завдання до параграфа.

3.Подивитись відео за покликанням: https://cutt.ly/MapKjOT

4.Виконати тестові завдання.( На онлайн- платформах або заздалегідь надіслані зображення відповідних тестів )

 

Астрономія

11

Молочний шлях. Будова Галактики. Місце Сонячної системи в Галактиці. Зоряні скупчення та асоціації.

1. Опрацювати параграф

2.Подивитись відео за покликанням: 2.1. https://cutt.ly/9apKc5S

2.2. https://cutt.ly/uapKEOL

3. Дати відповідь (на вибір) на 2-3 запитання до параграфа

 

 

Корисні посилання для дистанційного навчання:

 1. Відеоматеріали:

URL: https://cutt.ly/pp89tvE

URL: https://cutt.ly/pp89xMx

2. Інтерактивні вправи з фізики:

URL:  https://cutt.ly/bp8901q

3. Інтерактивні вправи з астрономії:

 URL: https://learningapps.org/index.php?category=80&s=

4. Макарова О. П. Змішане навчання на уроках фізики та астрономії  : посіб. для вчителів / О. П. Макарова, І. А. Патрушева.  Київ : Видавничий дім «Освіта», 2019. 49 с. URL: https://cutt.ly/op88iCb

5. Фізика в школі - HTML5 (Фізика Анімації/ Симуляції).

URL: https://cutt.ly/tp88ZvH



 | 18.01.2021 | Переглядів: 819 | Коментарів: 0 | детальніше

Організація дистанційного навчання в початковій школі


Категорія: Новини та інформація

Методичні рекомендації щодо особливостей навчання учнів початкових класів в умовах дистанційного навчання

     З метою неперервності освітнього процесу в школі І ступеня на пе­ріод карантинних заходів, враховуючи вікові та індивідуальні пси­хо­ло­гічні особливості учнів початкових класів в умовах дистан­цій­ного навча­ння, рекомендуємо запроваджувати елементи дистанційного навчання з метою організації самостійної роботи учнів/учениць шляхом застосу­ва­ння технічних та інформаційних засобів: електронної пошти, соціальних мереж, засобів онлайн зв’язку, освітніх онлайн платформ, Інтернет-ресурсів. 

     Для реалізації завдань Державного стандарту початкової освіти та організації дистанційного навчання у період введеного карантину пропонуємо вчителям початкових класів проаналізувати календарно-тематичне планування, визначити теми для вивчення у дистанційному режимі, розробити тематичні завдання в системі онлайн в межах встановленого навантаження.

     Організовуючи дистанційне навчання для школярів початкової школи, варто пам’ятати, що форма, обсяг, структура, зміст завдань вчитель пропонує на власний розсуд.

З метою забезпечення дистанційного навчання варто добирати завдання, що спонукають учнів до роботи з довідковою літературою, мультимедійними програмами та ресурсами мережі «Інтернет».

     Пропонуючи завдання для опрацювання, потрібно вказувати по­ряд­ковий номер сторінки, вправи чи завдання, конкретизувати характер та спосіб його виконання, а також надати учням чіткий інструктаж щодо виконання завдання (прокоментувати виконання завдання в усній, письмовій чи формі відеозвернення).

     Залежно від типу пізнавальної активності учнів потрібно підго­ту­вати різні за характером завдання: репродуктивні, пізнавально-пошукові, творчі, пізнавально-практичні.

     Поточне оцінювання варто здійснювати під час щоденної на­вчаль­ної діяльності учнів, що дає можливість учителеві виявляти, як відбу­ва­ється процес опановування знань, умінь, навичок, які зустрічаються труд­нощі. Відповідно до одержаних результатів учитель вносить певні корек­тиви у процес навчання. Основною функцією такого оцінювання є за­без­пе­чення зворотного зв’язку.

     Під час дистанційного навчання можна скористатися електрон­ними версіями підручників для 1-4 класів, перейшовши за покликанням: https://cutt.ly/2apITMT.

     Дистанційне навчання передбачає організацію освітнього процесу з використанням трансляцій у режимі відеоконференцій, навчальних та виховних заходів, відвідування онлайн бібліотек, музеїв.

     Пропонуємо перелік онлайн платформ для організації дистанцій­но­го навчання учнів початкової школи:

- Вчи.ua – міжнародна платформа, на якій дітям початкової школи пропонується вивчати математику в інтерактивній формі. Учні до 16.00 мають можливість у повному обсязі проходити заняття, після 16.00 і на вихідних діти можуть вирішувати 20 завдань.

URL: https://vchy.com.ua/

- Чудо-юдо – безкоштовний сервіс для дітей молодшого шкільного віку, який надає у вільне користування безліч матеріалів для скачування, в тому числі й авторські розробки викладачів за різними напрямами.

URL: https://chudo-udo.com/ot-4-do-6-let

- EdEra – безкоштовний освітній проєкт, який ставить за мету зро­би­ти освіту якісною і доступною. У рамках курсів пропонуються інтерактивні лекції, конспекти. На завершення навчання складається іспит. Для використання матеріалів ресурсу потрібно зареєструватися.

URL: https://www.ed-era.com/courses/

- Duolingo – допоможе вивчити англійську мову. Навчання проходить в ігровій формі і безкоштовно.

- BrainBasket Foundation – допоможе освоїти програмування за допомогою візуальних матеріалів. Діти можуть навчитися створювати ігри, анімацію та багато іншого. Користування ресурсом безкоштовне.

URL: https://brainbasket.org/ru/besplatnyie-uroki-scratch/

- The MetropolitanMuseum of Art – Youtube-канал, матеріали якого допоможуть зануритися у світ мистецтва.

URL: https://www.youtube.com/user/metmuseum

- Google Клас (Google Classroom)це безкоштовний сервіс для за­кла­дів освіти і користувачів з особистими обліковими записами Google. Він еко­номить педагогам час, спрощує організацію освітнього процесу та спіл­ку­ва­ння з учнями. Вчителі можуть додавати учнів до курсу само­стій­но або надсилати їм код для приєднання. Створення курсу займає всього кілька хви­лин. Вчителі можуть робити оголошення й миттєво створю­ва­ти обгово­рення, а учні – ділитися один з одним ресурсами та відповідати на питання. 

- Кахут (Kahoot) – платформа для створення вікторин, тестів, ди­дак­тичних ігор. Сервіс можна використовувати для виконання завдань на будь-якому пристрої, що має доступ до Інтернету – смартфон, планшет, а вчитель може поставити бали за правильність та швидкість виконання.

- СlassDojo – простий інструмент для оцінювання роботи класу в ре­жи­мі реального часу. Ідея сервісу полягає в тому, щоб допомогти учи­телям швидко і просто оцінити самостійну роботу учнів, рівень їхньої дис­циплінованості.

- Classtime – помічник учителя для онлайн-тестування і простеже­ння прогресу усього класу в реальному часі.

- LearningApps.org – сервіс для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів, які можуть використовуватися безпосередньо як навчальні ресурси або для само­стійної роботи. Метою сервісу є створити загальнодоступну бібліо­теку незалежних блоків, придатних для повторного використання та змін. Блоки (вправи) не включені в жодні конкретні сценарії чи програми, тому вони не розглядаються як цілісні уроки чи завдання, натомість їх можна використати у будь-якому доречному методичному сценарії.

- НОВА ШКОЛА – цікавіше за підручник – мультимедійні уроки, відібрані у зручній колекції відповідно до шкільних програм з кращих освітніх YouTube каналів. 

Щоденник.ua – шкільна освітня мережа – учителі задають домашні завдання, прикріпляють необхідні файли, відстежують статус виконання. Учні отримують завдання і відправляють у відповідь файли з результатами. URL: http://company.shodennik.ua/benefits/education/

- Цікава наука на каналі YouTub

URL: https://cutt.ly/7apIVuF

- Весела абетка – дитяча сторінка для маленьких українців: абетки, казки, усмішки, приказки, скоромовки, загадки, лічилки. 

URL: http://abetka.ukrlife.org/

- Казкар – дитячий сайт для читання слухання улюблених казок.  

URL: http://kazkar.info/

- Ютуб канал «ПЛЮСПЛЮС».

URL: https://www.youtube.com/user/plusplustv/videos

- Книга-мандрівка. Україна 

URL: https://goo.su/0ZyK

- Джміль – журнал для дітей віком від 4 до 104 років, їхніх батьків і педагогів. URL: https://jmil.com.ua/2020-1

- Завдання для 1-го класу Нової української школи

URL: http://osvita.ua/school/nus/65278/

- Завдання для 2-го класу Нової української школи

URL: http://osvita.ua/school/nus/65313/

- Завдання для пілотних класів. URL: https://svitdovkola.org/pilot/3

- Розвиток дитини - сайт для розумних батьків.

URL: https://childdevelop.com.ua/

- Онлайн-ресурси для компетентнісного навчання учнів початкових класів з предмета «Я досліджую світ».

URL: https://goo.su/0zYk

Для самостійного опрацювання учням 4 класів закладів загальної середньої освіти можна також пропонувати завдання для підготовки до ДПА. URL: https://dpa.in.ua/dpa-2020-4-klas/

Оскільки в початковій школі під час дистанційного навчання у ролі тьютора виступають батьки і це дещо нова їхня роль в освітньому процесі, тому для успішної реалізації мети такого навчання важливо уміти раціонально планувати свій час. Це дозволить знизити рівень стресу і при цьому встигати робити більше, а також навчитися розставляти пріоритети.

Упорядкувати життя допоможе матриця Ейзенхауера. Вона має два параметри: «важливо» і «терміново».

Важливо – справи, які допомагають досягти визначених цілей і здійснити місію.

Терміново – те, що неможливо відкласти на потім, що потребує негайного вирішення.

Позначивши цими параметрами осі координат, отримаємо матрицю, яка дає змогу розподілити справи на чотири категорії (рис. 1).

Поради Ейзенхауера:

справи з квадратів С і D можна сміливо відкинути;

справи з квадрата А можна скоротити, вчасно приділяючи увагу справам із квадрата В;

регулярно плануйте справи з квадрата В.



 | 18.01.2021 | Переглядів: 365 | Коментарів: 0 | детальніше

Організація дистанційного навчання з Фізичної культури і Захисту України


Категорія: Новини та інформація

У зв’язку з тимчасовим призупинення освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, з метою виконання навчальних програм з фізичної культури та Захисту України Центр ПРПП рекомендує вчителям, як організувати дистанційну роботу в умовах карантину:

1.Особистий приклад вчителя!!!

2.План роботи вчителя фізкультури на період карантину.

3.Знання учнями правил самостійних занять фізичними вправами.

4.Правила самоконтролю під час виконання практичних завдань

5.Виконання фізичних вправ протягом дня (ранкова руханка, фізкультурні паузи під час роботи за комп’ютером, смартфоном тощо).

6.Робота з батьками щодо організації дистанційної роботи з фізичної культури.

7.Виконання фізичних вправ тільки за умови гарного самопочуття, дотримуючись усіх вимог карантинних заходів.

8.Врахування місця проживання учнів (квартира, будинок, наявність власного подвір’я тощо).

9.Використання нестандартного обладнання для занять в домашніх умовах.

10.Забезпечити зворотній зв’язок з учнями та батьками.

11.Пропонувати учням цікаві практичні та теоретичні завдання.

12.Надання індивідуальних консультацій учням за допомогою таких інструментів дистанційного навчання: Zoom, Skype, Viber, Telegram, Messenger, Google class, Classtime, Edmodo, Moodle, електронної системи «Моя школа», власні блоги, хмарні сервіси (Office365, Google) тощо;

 

     Фізичні вправи протягом дня забезпечують попередження стомлення, сприяють підтримці працездатності тощо. Вправи виконуються в перервах між заняттями з інших предметів.

     Зазвичай це прості загальнорозвивальні вправи (нахили, повороти, кругові рухи голови, кругові рухи в плечових, ліктьових суглобах тощо); ізометричні (максимальна напруга і розслаблення м’язів кистей, рук, ніг, тулуба); спеціальні для м’язів очей (рухи очей вправо-вліво, вгору-вниз, кругові рухи).

     Вибір кількості занять в тиждень, залежить в значній мірі від мети самостійних занять. Для підтримки фізичного розвитку на досягнутому рівні досить займатися двічі на тиждень; для його підвищення – не менше трьох разів, а для досягнення помітних результатів – 4-5 разів на тиждень і більше.

     Тренуватися потрібно через 2-3 години після прийому їжі. Не рекомендується тренуватися вранці натщесерце, відразу після сну, а також пізно ввечері.

     Тренувальні заняття, як правило, носять комплексний характер, тобто повинні сприяти розвитку всього комплексу фізичних якостей, а також зміцненню здоров’я та підвищенню загальної працездатності організму. Спеціалізований характер занять вимагає індивідуального підходу і попередньої підготовки, тобто спеціального добору тренувальних засобів, навантажень, місця і часу занять, консультацій з фахівцями.

     Самостійні тренувальні заняття проводяться за загальноприйнятою структурою: підготовча (розминка), основна і заключна частини.

     Під час організації самостійних занять учнів фізичними вправами вчителю фізичної культури рекомендуємо:

- забезпечити відповідний рівень допомоги та підтримки самостійної роботи учнів;

- допомогти сформувати перелік вправ, і скласти комплекси для загального фізичного розвитку, розвитку окремих груп м’язів та основних фізичних якостей;

- запропонувати підбір окремих вправ та комплексів вправ із використанням дрібного інвентарю: амортизатори, джгути, еспандери, гантелі та ін.;

- розробити і запропонувати учням доступну систему моніторингу розвитку фізичних якостей.

     З методикою складання та проведення найпростіших самостійних занять фізичними вправами можна ознайомитися за покликанням: https://cutt.ly/wapKMFD.

     Під час самостійних занять фізичними вправами учням варто слідкувати за самопочуттям. У разі виникнення симптомів простудних захворювань заняття потрібно негайно припинити, повідомити про погіршення самопочуття їхнім батькам і звернутися до закладу охорони здоров’я.

 

     Перелік теоретичних та практичних матеріалів з фізичної культури для дистанційного навчання

Пропонуємо веб портали та сервіси, які допоможуть учителям у підготовці до віддаленого навчання учнів та для створення електронного контенту:

5-6 класи: https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY&feature=share

( вправи для очей) фізкультпауза

7-8 класи: https://www.youtube.com/watch?v=Jl-L-zHQP2A&feature=share

танцювальна пауза для учнів 7-8кл

9-11 класи:https://www.youtube.com/watch?v=BUY8FM0o52c&feature=share

танцювальна пауза 9-11 кл

     Вправи з фізичної культури під час карантину. Колове тренування.

https://www.youtube.com/watch?v=hIAR-HHqlKs&feature=share 

     Рухова активність СТРИБКОВА РОЗМИНКА.

https://www.youtube.com/watch?v=WyywHVwr3YE 

     Дистанційне навчання з фізичної культури

https://padlet.com/Savincheva/4zt1p51gc0yb

     Перелік теоретичних та практичних матеріалів з Захисту України для дистанційного навчання 

Освітній процес із предмета «Захист України» рекомендуємо організувати відповідно до навчальної програми з предмета і календарно-тематичного планування.

Для організації навчання потрібно:

- скорегувати (можливо скоротити) навчальний час на опрацювання окремих тем;

- довести до відома учнів теми, які необхідно опрацювати самостійно;

- зазначити Інтернет-ресурси (веб-ресурси закладу освіти, вчителів захисту України тощо);

- підготувати та організувати проведення онлайн уроків або відеофрагментів з демонстраційними матеріалами, завданнями та вправами;

- організувати перевірку та оцінювання самостійно виконаних учнями завдань.

- Рекомендуємо організувати надання індивідуальних консультацій за допомогою відеозв’язку, чату.

- Для отримання зворотного зв’язку використовувати електронну пошту, онлайн-тестування та ін.

Пропонуємо перелік інтернет-ресурсів, які можна використовувати в освітньому процесі з предмета «Захист України» в умовах дистан­цій­ного навчання:

  1. Офіційний вебсайт Міністерства оборони України. URL: http://www.mil.gov.ua.
  2. Офіційний вебсайт Ради національної безпеки і оборони України. URL: https://www.rnbo.gov.ua/
  3. Сторінка Міністерства оборони України у соціальній мережі Facebook.
  4. Народна армія: центральний друкований орган Міністерства оборони України  (газета). URL:  http://www.na.mil.gov.ua/
  5. Вiйсько України: центральний друкований орган Міністерства оборони України (журнал).
  6. Військове телебачення України. URL: https://www.youtube.com/user/ctrsTVua
  7. Центральна телерадіостудія Міністерства оборони України виробник телепрограми на військову тематику "Час Ч". URL: https://cruer.com/archives/21820
  8. Флот України: газета.
  9. Знати, щоб вижити. Випуск 4. Накладання пов’язок. Частина 1. URL: https://www.youtube.com/watch?v=_lMxHAUANPI.
  10. Знати, щоб вижити. Випуск 4. Накладання пов’язок. Частина 2. URL: https://www.youtube.com/watch?v=0Jw02kUGQ7E.
  11. Знати, щоб вижити. Випуск 5. Реанімація. URL: https://www.youtube.com/watch?v=2v2uksDEeyw.
  12. Знати, щоб вижити. Випуск 9. Захоплення заручників. URL: https://www.youtube.com/watch?v=hoGFLEj3v4g.
  13. Основи першої медичної допомоги на полі бою. Частина 1. URL: https://www.youtube.com/watch?v=U0X8CZHellk&nohtml5=False.
  14. Основи першої медичної допомоги на полі бою. Частина 2. URL: https://www.youtube.com/watch?v=0Jw02kUGQ7E.
  15. Тактика піхоти. Придушення ручними гранатами». URL: https://www.youtube.com/watch?v=hRGZuw2STuc).
  16. https://haerua.wixsite.com/zahistvitchizni/distancijne-navchannya
  17. http://vrkdn.org.ua/course/index.php?categoryid=30
  18. https://www.youtube.com/watch?v=gNCYMZd1bQU - Домедична підготовка. Техніка тампування рани, техніка накладання давлючої пов’язки
  19. https://www.youtube.com/watch?v=1CkDvd0F5bw - Техніка виносу поранених
  20. https://www.youtube.com/watch?v=6NWTcIqPuzA&t=49s - Алгоритм надання допомоги при травмі грудної клітини
  21. https://osvita.ua/vnz/reports/dpju/24473/ - Використання укриття на полі бою. Поняття про вогневу позицію в обороні
  22. https://history.vn.ua/pidruchniki/garasimiv-national-defense-bases-medical-knowledge-boys-10-class-2018/28.php - Вимоги до вибору місця для ведення вогню і спостереження. Послідовність обладнання і маскування окопу для стрільби лежачи


 | 18.01.2021 | Переглядів: 431 | Коментарів: 0 | детальніше

Організація дистанційного навчання з Української мови, Української літератури, Зарубіжної літератури, Англійської мови


Категорія: Новини та інформація

     Організація навчання учнів з української мови. У зв’язку з тимчасовим призупиненням освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, з метою виконання навчальної програми з української мови, створення умов для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій учнів засобами технологій дистанційного навчання рекомендуємо:

  1. Організувати дистанційне навчання учнів відповідно до навчальної програми з предмета і календарно-тематичного планування.
  2. Здійснювати навчання предмета шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання.
  3. Для вивчення тем із української мови підібрати творчі завдання для учнів, подані у підручниках, відповідно до теми кожного уроку з метою реалізації змістових компонентів, представлених чотирма наскрізними лініями: мовною, мовленнєвою, діяльнісною й соціокультурною, що дають змогу комплексно реалізувати завдання мовної освіти.
  4. Передбачити виконання учнями диференційованих завдань, роботу з різними джерелами інформації.
  5. Перевірку мовних знань і вмінь здійснювати переважно за допомогою тестових завдань, розроблених учителем залежно від змісту матеріалу, що вивчається.
  6. Скоротити обсяг теоретичного матеріалу з мови на користь практичної діяльності, цим самим збільшити можливості для формування предметних і ключових компетентностей.
  7. Для отримання зворотного зв’язку із учнями використовувати електронну пошту, онлайн-тестування тощо, для забезпечення дистанційного навчання учнів використовувати власні вебресурси або вебресурс закладу освіти.
  8. Організувати надання індивідуальних консультацій за допомогою відеозв’язку, чату.
  9. Для організації дистанційного навчання використовувати:

- навчальну та методичну літературу з української мови і літератури, рекомендовану МОН, зазначену в «Переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України», що розміщений на офіційних сайтах Міністерства, Інституту модернізації змісту освіти, інформаційній системі КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломноїосвіти педагогічних кадрів» «Нормативно-правове і навчально-методичне забезпечення освітнього процесу».

URL: https://base.kristti.com.ua/?page_id=7608

URL: https://goo.su/0ZYJ

- різні освітні вебресурси та онлайн-платформи, віртуальні класні кімнати, мультимедійні матеріали, навчальні відеофільми, відео- та аудіозаписи лекцій, семінарів тощо; інтерактивні вправи, «віртуальні дошки» тощо.

     Корисні покликання для дистанційного навчання, підготовки до ЗНО:

Відеоматеріали:

URL: https://goo.su/0Zyj

URL:https://www.youtube.com/watch?v=E1vf1Q8xObc

URL: https://www.youtube.com/watch?v=QGQRjUp814k

URL: https://www.youtube.com/watch?v=scxXULoy4Gk

URL: https://www.youtube.com/watch?v=xbQZYZJz9_0

Український лінгвістичний портал. URL: http://lcorp.ulif.org.ua/ dictua/

Підготовка до ЗНО з української мови і літератури - онлайн уроки. URL: https://goo.su/0zyj

Інтерактивні вправи з української мови.

URL: https://learningapps.org/index.php?category=100&s=

IXL-персональне навчання. URL: https://www.ixl.com/

 

     Організація навчання учнів з української літератури. У зв’язку з тимчасовим призупиненням освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, з метою виконання навчальної програми з української літератури, створення умов для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій учнів засобами технологій дистанційного навчання рекомендуємо:

  1. Організувати дистанційне навчання учнів відповідно до навчальної програми з предмета і календарно-тематичного планування.
  2. Здійснювати навчання предмета шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання.
  3. Для опрацювання навчального матеріалу із української літера­тури першочергово акцентувати увагу на текстовому вивченні творів.
  4. Перевірку практичних навичок і письмових роздумів над прочитаним у різних стильових формах здійснювати за допомогою тестових завдань, творчих робіт у формі есе, міні-творів щодо розкриття певної проблеми чи образу програмового тексту тощо.
  5. Для отримання зворотного зв’язку із учнями використовувати електронну пошту, онлайн-тестування та ін., для забезпечення дистанційного навчання учнів використовувати власні вебресурси або веб-ресурс закладу освіти.
  6. Організувати надання індивідуальних консультацій за допомогою відеозв’язку, чату.
  7. Для організації дистанційного навчання використовувати:

- навчальну та методичну літературу з української мови і літератури, рекомендовану МОН, зазначена в «Переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України», що розміщений на офіційних сайтах Міністерства, Інституту модернізації змісту освіти, інформаційній системі КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломноїосвіти педагогічних кадрів» «Нормативно-правове і навчально-методичне забезпечення освітнього процесу».

URL: https://base.kristti.com.ua/?page_id=7608

URL: https://goo.su/0zYI

- різні освітні вебресурси та онлайн-платформи, віртуальні класні кімнати, мультимедійні матеріали, навчальні відеофільми, відео- та аудіоза­­писи лекцій, семінарів тощо; інтерактивні вправи, «віртуальні дошки» тощо.

     Корисні покликання для дистанційного навчання, підготовки до ЗНО:

Відеоматеріали:

URL: https://www.youtube.com/watch?v=E1vf1Q8xObc

URL: https://www.youtube.com/watch?v=QGQRjUp814k

URL: https://cutt.ly/RapSqYI

URL: https://www.youtube.com/watch?v=scxXULoy4Gk

URL: https://www.youtube.com/watch?v=xbQZYZJz9_0

Підготовка до ЗНО з української мови і літератури, онлайн уроки.

URL: https://goo.su/0zYi

Інтерактивні вправи з української літератури.

URLhttps://goo.su/0zyi

IXL-персональне навчання. URL: https://www.ixl.com/

 

     Організація освітнього процесу із зарубіжної літератури в умовах дистанційного навчання

     Як організовувати освітній процес у період карантину керівництво закладів вирішує самостійно. Навчальний матеріал може бути освоєний за рахунок ущільнення, самостійного опрацювання, засобів дистанційного навчання тощо. Пропонуємо використовувати можливості дистанційної освіти. Учителі створюють тематичні завдання за навчальними програмами відповідно до календарно-тематичного планування та розміщують їх на сайтах шкіл.

     Дистанційне навчання учнів здійснюється завдяки використанню всіх технічних та інформаційних засобів: електронної пошти, соціальних мереж, засобів онлайн зв’язку тощо.

Учні можуть під час карантину безкоштовно користуватися послугами освітньої мережі «Щоденник.ua». Ця Всеукраїнська безкоштовна освітня мережа формує унікальне електронне середовище для вчителів, учнів та їхніх батьків. Проєкт працює за підтримки Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти, управлінь освіти.

Учителі, які мають власні блоги та сайти, організовують навчальне спілкування з учнями. Індивідуально надають допомогу учням, які користуються Skype, Viber, тощо.

Учні надають результати своєї роботи (практичні і творчі роботи, реферати, презентації, повідомлення тощо) учителям залежно від умов: відразу після виконання роботи або після закінчення карантину.

     З метою ефективної організації означеної роботи з учнівством у період карантину рекомендуємо добірку інформаційних матеріалів для організаторів виховного процесу. Дані ресурси можна використати для конструювання завдань, перегляду та обговорення у форумах чи в соціальних мережах роликів, мультфільмів, фільмів, проходження тестів, виконання вправ різного спрямування тощо. 

     Надаємо короткий перелік цікавих і корисних ресурсів:

  1. Міністерство освіти і науки України. Офіційний сайт. URL: http://www.mon.gov.ua/
  2. Дистанційне навчання школярів. URL: http://virtualschool.org.ua on-line
  3. Система дистанційної підтримки навчання у школах, ліцеях та гімназіях України. URL: http://disted.edu.vn.ua/
  4. Сайт інструментів самопізнання та планування особистого розвитку. URL: http://hucato.com
  5. Тренування з проходження тестів. URL: http://testportal.org.ua
  6. Портал інтерактивних знань. URL: http://znannya.org
  7. Портал «Учительський журнал онлайн». URL: http://teacherjournal.in.ua/
  8. Портал «Острів знань». URL: http://ostriv.in.ua/
  9. Портал «Словники України» онлайн». URL: http://lcorp.ulif.org.ua/dictua/
  10. Бібліотека української поетики. URL: http://poetyka.uazone.net/
  11. Бібліотека школяра. URL: http://www.ukrtvory.com.ua/
  12. Вікіпедія. Є можливість обрати українську мову. Вільна енциклопедія. URL: http:// uk.wikipedia.org/wiki
  13. Національна бібліотека України імені В.І. Вернадского. URL: http://nbuv.gov.ua/
  14. Розробки уроків. URL: http://www.uroki.net/docrus.htm
  15. Бібліотека світової літератури (оригінали та переклади). URL:  ae-lib.org.ua/
  16. Електронна бібліотека «Джерело» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: ukrlib.com
  17. Бібліотека Українського центру. URL: https://goo.su/0zYe
  18. Національна бібліотека України для дітей з віртуальною бібліографічною довідкою. URL: http://chl.kiev.ua/cgi-bin/sp/
  19. Методичний портал (електронний каталог аудіо-, відео-, інших навчально-методичних матеріалів). URL: http://metodportal.net/
  20.  Мій кращий урок: сайт Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів [методичні розробки навчальних занять учителів Київщини]. URL: www.bestlessons.at.ua
  21. Онлайн школа «На урок» для учнів. URL:  доступу: https://naurok.ua/

     Освітянською спільнотою вчителів зарубіжної літератури і методистів регіональних методичних служб Київської області створено освітній ресурс «Експрес-уроки зарубіжної літератури». Матеріали підготовлено відповідно до календарно-тематичного планування для 5-11 класів закладів загальної середньої освіти. 

5 клас. URL: https://sites.google.com/site/vpfilolimp/ekspres-uroki-zl/5-klas

6 клас. URL: https://sites.google.com/site/vpfilolimp/ekspres-uroki-zl/6-klas

7 клас. URL: https://sites.google.com/site/vpfilolimp/ekspres-uroki-zl/7-klas

8 клас. URL: https://sites.google.com/site/vpfilolimp/ekspres-uroki-zl/8-klas

9 клас. URL: https://sites.google.com/site/vpfilolimp/ekspres-uroki-zl/9-klas

10 клас. URL: https://sites.google.com/site/vpfilolimp/ekspres-uroki-zl/10-klas

11 клас. URL: https://sites.google.com/site/vpfilolimp/ekspres-uroki-zl/11-klas

URL: https://goo.su/0ZYh

 

     Організація освітнього процесу з англійської мови в умовах дистанційного навчання

     У зв’язку з тимчасовим призупиненням освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, з метою виконання навчальних програм з іноземних мов, рекомендуємо:

1. Внести зміни в календарно-тематичне планування:

- скоротити навчальний час на опрацювання окремих тем;

- скоротити кількість годин, відведених на повторення програмо­вого матеріалу та для узагальнення вивчених тем;

- об’єднати навчальні теми з урахуванням вікових, психолого-фізіологічних особливостей учнів.

2. Організувати самостійне навчання учнів:

- організувати дистанційне навчання учнів відповідно до кален­дарно-тематичного планування з іноземних мов;

- підготувати для самостійного опрацювання учнями списки навчальних вправ і завдань, спрямованих на вивчення, повторення та закріплення навчального матеріалу;

- розмістити завдання для самостійного опрацювання учнями на сайтах закладів загальної середньої освіти;

- підготувати та організувати проведення онлайн уроків (оформ­лені у вигляді окремих файлів навчальні матеріали, демонстраційні матеріали, завдання та вправи);

- за потреби запровадити у закладах загальної середньої освіти онлайн-консультування учнів відповідно до складеного розкладу занять на період обмеження освітнього процесу за допомогою відеозв’язку, онлайн листування;

- пропонувати для опрацювання електронні засоби навчання з іноземних мов;

- використовувати для комунікації з учнями онлайн спільноти, створені в Facebook, Viber, Messenger, Telegram тощо;

- організувати перевірку та оцінювання самостійно виконаних учнями завдань.

     Матеріали з англійської мови для організації дистанційного навчання учнів та для самостійного опрацювання учнями:

     Безкоштовні матеріали тестів від британського видавництва Oxford University Press для підготовки тестових завдань на рівні A2+ , B1 та B2 з Grammar, Vocabulary, Use of English, Listening, Reading та Writing. Кожен тест запропоновано у двох варіантах з ключами та аудіоскрип­тами. Аудіофайли можна завантажити у форматі MP3. Для використання цих матеріалів потрібна попередня реєстрація.

URL: https://goo.su/0zYF

- Безкоштовні тематичні розробки від Міжнародного освітньо-методичного центру Dinternal Education (текти для розвитку навичок читання, тестові завдання з граматики, комунікативні завдання для розвитку навичок письма)

URL: https://cutt.ly/xapSQfU

- Безкоштовні практичні матеріали (рівень В2) для підготовки учнів до ЗНО від видавництва Cambridge University Press

URL: Handbook for B2 First 

URL: https://goo.su/0ZYf

- Практичні ресурси Британської Ради в Україні для навчання учнів початкової школи та 5-6 класів. Детальні розробки уроків з поклика­ннями на флешкартки, аудіо матеріали, відео матеріали тощо. Скори­ставшись пошуком чи алфавітним показником, за даним покликанням можна знайти матеріали до усіх тем, які вивчаються у початковій школі та у 5-6 класі.

URL: https://cutt.ly/japSOcj

- Практичні ресурси Британської Ради в Україні для навчання учнів 7-11 класів. Детальні розробки уроків з покликаннями на флешкартки, аудіо матеріали, відео матеріали тощо. - Скориставшись пошуком чи алфавітним показником, за даним покликанням можна знайти матеріали до усіх тем, які вивчаються у 7-11 класах.

URL: https://cutt.ly/7apSJBW

- Онлайн ресурс Британської Ради для навчання учнів початкової школи. На даному сайті представлено інтерактивні матеріали для розвитку комунікативних навичок учнів 1-4 класів. Матеріал розділено за темами, які вивчаються у початковій школі.

URL: https://goo.su/0zYg

- Онлайн ресурс Британської Ради для навчання учнів 9-11 класів. На даному сайті представлено інтерактивні матеріали для розвитку комунікативних навичок учнів 9-11 класів, а саме: завдання з граматики, підготовка до екзаменів, завдання на розвиток навичок аудіювання, говоріння, читання та письма, країнознавчий матеріал тощо.

URL: https://goo.su/0Zyg

- Онлайн ресурс Британської Ради для навчання учнів 9-11 класів з країнознавства. На даному сайті представлено відеоматеріали та завдання різного типу до кожного відео фрагменту.

URL: https://cutt.ly/eapS1Gl

- Безкоштовний онлайн тест на визначення рівня володіння англійською мовою для учнів 9-11 класів (розроблено Британською Радою).

URL: https://cutt.ly/rapS5YY

- Безкоштовний онлайн ресурс для навчання граматики англійської мови, рівень А1-А2 (розроблено Британською Радою).

URL: https://goo.su/0zyh

- Безкоштовний онлайн ресурс для навчання граматики англійської мови, рівень В1-В2 (розроблено Британською Радою).

URL: https://goo.su/0zYh

- Безкоштовний відео ресурс Британської Ради з країнознавства для учнів 9-11 класів (рівень В1-В2) «Word on the Street», спрямований на розвиток навичок аудіювання, граматики та розширення словникового запасу. Містить інтерактивні завдання після кожного відео фрагменту.

URL: https://cutt.ly/CapDoW9

- Безкоштовний онлайн ресурс Британської Ради з ділової англійської (Business English).

URL: https://cutt.ly/zapDjXG

- Безкоштовний онлайн ресурс Британської Ради для учнів 9-11 класів з країнознавства. Матеріали зібрано та представлено групою професійних молодих блогерів Великої Британії.

URL: https://cutt.ly/EapDEEb

- Граматичні інтерактивні завдання для учнів початкової школи.

URL: https://goo.su/0ZyH

- Безкоштовний онлайн ресурс британського видавництва Macmillan Education для учнів 1-11 класів з теми «Великдень».

URL: https://cutt.ly/RapDAGm

- Macmillan Life Skills: безкоштовні онлайн ресурси для навчання життєвих компетентностей на уроках англійської мови

URL: https://cutt.ly/TapDCGB

- Безкоштовний онлайн тест (рівні А1-В2) для визначення рівня володіння англійською мовою, розроблений британським видавництвом Macmillan Education.

URL: https://cutt.ly/bapD2zg



 | 18.01.2021 | Переглядів: 354 | Коментарів: 0 | детальніше

Організація дистанійного навчання з Хімії та Інформатики


Категорія: Новини та інформація

     У зв’язку з тимчасовим призупинення освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, з метою виконання навчальних програм із хімії, біології і екології Центр ПРПП відділу освіти рекомендує вчителям хімії, біології і екології:
1. Проаналізувати навчальну програму з метою виявлення складних тем, питань для розуміння:
– внести зміни до календарно-тематичного планування з навчального предмета на II семестр 2020/2021 навчального року;
– скоротити час на опрацювання окремих тем;
– об’єднати навчальні теми з урахуванням вікових, психологофізіологічних особливостей учнів;
2. Організувати самостійне навчання учнів:
– спланувати дистанційне навчання учнів відповідно до оновленого календарно-тематичного планування, з урахуванням вікових особливостей здобувачів освіта та дотриманням санітарно-гігієнічних норм використання комп’ютерної техніки та різноманітних ґаджетів; розробити завдання для самостійної роботи учнів в умовах проведення віддаленого навчання для кожного класу;
– із метою врахування індивідуальних особливостей учнів, рівня їх навчальних досягнень підготувати для самостійного опрацювання навчальний матеріал для учнів, який спрямований на вивчення, повторення та закріплення знань. До навчального контенту необхідно включити: відео лекції, відео інструкції для розв’язання складних питань; завдання для самопідготовки, тренувальні вправи, практичні завдання тощо;
– підготовлені матеріали розмістити на веб-ресурсі закладу освіти (або власному веб-ресурсі), бажано створити спільний ресурс для закладу освіти та продумати, як організувати зворотній зв’язок;
– використовувати технології активного навчання, зокрема проєктної діяльності;
3. Організація зворотного зв’язку (перевірка та оцінювання виконаних учнями завдань), надання індивідуальних консультацій учням за допомогою таких інструментів дистанційного навчання: Zoom, Skype, Viber, Telegram, Messenger, Google class, Classtime, Edmodo, Moodle, електронної системи «Моя школа», власні блоги, хмарні сервіси (Office365, Google) тощо;
– запропонувати учням таблиці, схеми, ментальні карти (з використанням ресурсу Mindomo), які передбачають засвоєння матеріалу блоками;
– застосовувати сучасні інформаційно–комунікаційні технології дистанційного навчання: навчальні відеофільми, мультимедійні матеріали, інтерактивні вправи, віртуальні класні кімнати тощо.


Пропонуємо веб портали та сервіси, які допоможуть учителям у підготовці до віддаленого навчання учнів та для створення електронного контенту:
1. https://learningapps.org/ – Learningapps, різноманітні інтерактивні вправи.

2. https://imzo.gov.ua/pidruchniki/elektronni-versiyi-pidruchnikiv/ – електронні версії підручників.
3. http://www.osvitaua.com/youpub/ – сайт видавництва, містить навчальні ресурси.

4. http://interactive.ranok.com.ua/course/group/serednya-ta-starsha-shkola – інтерактивне навчання видавницва «Ранок».
5. https://www.youtube.com/channel/UCMIVE71tHEUDkuw8tPxtzSQ – «Цікава наука».
6. https://naurok.com.ua/ – для вчителів та учнів.
7. https://besmart.study/ – онлайн-платформа підготовки до ЗНО.
8. https://eschool.dn.ua/local/staticpage/view.php?page=resources – репозитарій корисних освітніх ресурсів.
9. https://osvitoria.media/ – уроки кращих учителів України, онлайнові конкурси, проєкти, цікава інформація для учнів, учителів і батьків «Освіторія. Медіа».
10. https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/?fbclid=IwAR0nMhcoBmePWOrCaDqXrBRZQtvODvPYT0lfdK1DRv4LxBobC_uBRFBCmI,
11. https://www.classtime.com/uk/ тощо.

Корисні хімічні Інтернет-ресурси

Хімія дистанційно: добірка готових ресурсів:
https://osvitanova.com.ua/posts/3586-khimiia-dystantsiino-dobirka-hotovykhresursiv
Інтернет-ресурси_Хімія: http://zw.ciit.zp.ua/index.php/
Перелік веб-сайтів, які допоможуть поглибити знання з хімії:
http://chem.in.ua/events/Perelik-veb-sajjtiv,-jaki-dopomozhut-%20Vam%20poglibiti%20znannja%20z%20khimiї/
5 онлайн-лабораторій для підготовки до ЗНО з хімії:
https://znoclub.com/pidgotovka-do-zno/974-5-onlajn-laboratorij-dlyapidgotovki-do-zno-z-khimiji.html
17 лекцій з органічної та неорганічної хімії: https://womo.ua/17-lektsiy-zhimiyi/
https://chem10.jimdofree.com/ хімія/загальна-та-неорганічнахімія/відеодосліди/
https://chem10.jimdofree.com/хімя/матеріали-до-уроку/
Прості експерименти, які покажуть, що наука вдома – це весело:
https://nus.org.ua/articles/prosti-eksperymenty-yaki-pokazhut-shho-nauka-vdomatseveselo/?fbclid=IwAR2l7k_H3PqKngVbUIQ0Xr6Nu3f0Yld4cQHUSdh302V89WnTQ1e4ukXA4ws
Електронна бібліотека науково-популярного природничого журналу для дітей «Колосок»: https://e-kolosok.org/on-line-navchannya-z-koloskom/
Ютуб-уроки:
7 клас
https://www.youtube.com/watch?v=Ssn53BJSGDE&list=PLtZcZP-6SmQ5P0JiSnTjqTRsHrHOU37fG
8 клас
https://www.youtube.com/watch?v=3rO_3Gh24Us&list=PLExsQHSmZLcV78ZC-O9A9DjXQC9VEMbDp
9 клас
https://www.youtube.com/watch?v=BMbADmn4nY&list=PLDtKFF36v0FIeSb_6du2Ner44UFMlGFK-
10 клас
https://www.youtube.com/results?search_query=хімія+10+клас+органіка
11 клас
https://www.youtube.com/playlist?list=PLzYA4T7rnyZNPtwRysxOG_Z2iqMDXGk0


     Нагадуємо, що всі новини та оголошення, щодо організації освітнього процесу та заходів для учителів хімії, біології і екології, розміщено на сайті

Корисні ресурси з інформатики:

-Газета «Інформатика» http://inf.1september.ru

- Шкільний сайт: конструктор шкільних сайтов http://www.edusite.ru

- Мегаенциклопедія порталу «Кирило і Мефодій» http://www.megabook.ru

- Освітня програма Intel «Навчання для майбутнього» http://www.iteach.ru

- Центр дистанційної освіти «Ейдос» http://www.eidos.ru

- Дидактичні матеріали з інформатики та математики http://comp-science.narod.ru

- Інформатика в школі: сайт М. Б. Львівського http://marklv.narod.ru/inf/

- Інформатика для вчителів: сайт С. В. Сирцевої http://www.syrtsovasv.narod.ru

- Інформація для інформатиків: сайт О. В. Трушина http://trushinov.chat.ru

- Клякс@.net: Інформатика в школі. Комп'ютер на уроках http://www.klyaksa.net 

- Матеріали до уроків інформатики (О. А. Тузова, С.-Петербург, школа № 550) http://school.ort.spb.ru/library.html

- Методичні та дидактичні матеріали до уроків інформатики: сайт Е. Р. Кочелаевой http://ekochelaeva.narod.ru

- http://pripit.perm.ru/norm/perech.htm нормативні документи щодо викладання інформатики в початкових класах

- http://www.triz.minsk.by проект покликаний сприяти впровадженню теорії вирішення винахідницьких завдань

- http://ntl.narod.ru/logic/ посилання для інформатиків

- http://ntl.narod.ru/logic/ логіка для всіх

- http://fonegallery.narod.ru/ колекція фонів 

- http://edc.samara.ru/ri_o/ri_6.htm інформаційна культура 

- Алгоритми, методи, исходники http://algolist.manual.ru

- Бібліотека алгоритмів http://alglib.sources.ru

- Дискретна математика: алгоритми (проект Computer Algorithm Tutor) http://rain.ifmo.ru/cat/

- Завдання змагань зі спортивного програмування з перевіряє системою http://acm.timus.ru

- Вивчаємо алгоритмизацию http://inform-school.narod.ru

- Деякі математичні алгоритми http://algorithm.narod.ru

- Математика і програмування http://www.mathprog.narod.ru

- Перші кроки: уроки програмування http://www.firststeps.ru

- Програмуємо на Лого http://school.ort.spb.ru/library/logo/

- CodeNet — все для програміста http://www.codenet.ru

- HTML-довідник http://html.manual.ru

- Visual Basic для дітей http://www.vbkids.narod.ru

-  http://www.alleng.ru/edu/comp3.htm Інформатика і програмування - навчальні матеріали

http://comp-science.narod.ru/didakt_i.html Дидактичні матеріали з інформатики

-  http://edu.h1.ru/ Блокнот вчителя інформатики

http://festival.1september.ru/subjects/11/?n=9  Сайт, присвячений викладанню інформатики

http://www.firststeps.ru/  Перші кроки з програмування

http://www.gmcit.murmansk.ru/text/information_science/  Вивчення і викладання інформатики в школі

http://inf.1september.ru/2007/14/01.htm Енциклопедія вчителя інформатики. Містить курс лекцій та методичні рекомендації щодо викладання будь-якої теми.

http://informatik.at.ua/ Інформатика для вчителя

http://www.informatik.kz/ Викладання і вивчення інформатики

http://informatka.ru/ Сайт, присвячений інформатиці в освіті

http://informatic.at.ua/  Сайт вчителів інформатики міста Житомир

http://www.infoschool.narod.ru/internet.htm Інформатика в школі

-http://www.iro.yar.ru:8101/resource/distant/informatics/s/ilina/main.htm Кодування інформації

http://www.junior.ru/wwwexam/ Конспекти і тести з інформатики та інформаційних технологій

http://kinderinf.narod.ru/inf.htm Цікава інформатика

http://www.klyaksa.net/ Інформатика та ІКТ у школі

http://met-inform-uzh.ucoz.ua/dir/24 Сайт методичного об'єднання вчителів інформатики міста Ужгорода Закарпатської області

http://www.metod-kopilka.ru/  Інформатика. Методична скарбничка вчителя інформатики.

http://oivt.narod.ru/ Сайт для викладачів інформатики

http://phis.org.ru/informatika/ Інформатика та інформація. Посібник для вчителів та учнів 10-11 класів

http://www.vzmakh.ru/info/main.html Основи алгоритмізації. Алгодром.

http://phisiks.claw.ru/informatica/ Репетитор з інформатики

http://rusedu.info/ Інформатика та інформаційні технології в освіті

http://www.sverdlovsk-school8.nm.ru/docinf.htm Корисна інформація для вчителів інформатики [5].

 

Олімпіади і контрольно-вимірювальні матеріали з інформатики та ІТ

- Олимпиадная інформатика http://www.olympiads.ru

- Олімпіада з кібернетики для школярів http://cyber-net.spb.ru

- Олімпіади з інформатики: сайт Митищінською школи програмістів http://www.informatics.ru

- Онлайн-тестування і сертифікація з інформаційних технологій http://test.specialist.ru

- Онлайн-тестування з інформаційних технологій http://tests.academy.ru

- Тести з інформатики та інформаційних технологій http://www.junior.ru/wwwexam/

- ECDL (The European Computer Driving Licence): сертифікація навичок володіння комп'ютером http://www.ecdl.ru  [4].

 

Вам, правники:

www.education.gov.ua - офіційний сайт Міністерства освіти і науки України

www.zakon.gov.ua - сайт Верховної Ради України, законодавча база
www.edu-ua.net - юридична інформація 
http://www.col.ru/mpsi/KOI8/index.htm - нормативно - правовая база, педагогичні і юридичні поради директорам 
www.ednu.kiev.ua/index_u.htm - інформація про міжнародні спонсорські 
організації, гранти
www.mon.gov.ua/sms_ce - нормативно-методичні матеріали, перелік програм та підручників
http://www.debryansk.ru/ - інформаційно-методичний сайт. Все для управлінців і викладачів. Інтернет-ресурс для середньої школи.
www.ednu.kiev.ua/index_u.htm - освітянська мережа України. Інформація про будь-який навчальний заклад математики, інформатики, фізики та астрономії

http://www.dlab.kiev.ua - вчитися ніколи не пізно, шановні викладачі! Переконайтесь в цьому на сайті Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій і систем.
http://www.osp.ru/school/ Міністерство освіти і науки України Інформаційні технології. Світ ПК. Компьютер у школі
http://methmath.chat.ru/ - викладання математики з використанням інформаційних технологій

http://www.gomulina.orc.ru/ - віртуальний методичний кабінет вчителя фізики та астрономії. Методика викладання, олімпіади, а також інтернет - ресурси з астрономії
www.fizika.ru - учбові матеріали з фізики для учнів і викладачів
www.methmath.chat.ru - викладання математики з використанням інформаційних технологій біології, хіміЇ, географії.
http://fio.samara.ru/teacher/resourses/himia.shtml - портал для вчителя хімії
http://world.freeglobus.com - теорія та нові підходи до вивчення географії


Періодичні видання для педагогів 

www.ednu.kiev.ua/index_u.htm - каталог педагогічних газет і журналів, видавництв, адреси сайтів
http://www.1september.ru/ - електронна версія газети видавничого дому "Первое сентября" : "Начальная школа"
http://lib.sportedu.ru - сайт науково-методичного журналу "Физическая культура" 
http://www.ug.ru/ - інформаційний сайт "Учительской газеты"
http://www.nbuv.gov.ua/ - Національна бібліотека України імені В.І.Вернадського представляє електронний каталог періодичних видань



 | 11.01.2021 | Переглядів: 436 | Коментарів: 0 | детальніше

Організація дистанційного навчання з Біології


Категорія: Новини та інформація

ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЙ

https://zoom.us

https://hangouts.google.com

https://www.skype.com/uk/

 

ОНЛАЙН ШКОЛА

https://dreamschool.com.ua/DS-online

 

ІНСТРУМЕНТИ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ

https://classroom.google.com
https://www.google.com/intl/ru_uA/docs/about/

https://www.classtime.com/uk/

 

РЕКОМЕНДОВАНІ ПОСИЛАННЯ ДЛЯ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ:

1. «Едера», студія онлайн-освіти. Містить проблемні дистанційні курси для підвищення кваліфікації вчителів всіх фахів (має ліцензію МОН), онлайнові семінари, тренінги, матеріали для підготовки до ЗНО https://www.ed-era.com/

2. Уроки від кращих вчителів України по телебаченню, онлайнові конкурси, проєкти, розіграші призів, цікава інформація для учнів, вчителів і батьків від медіа-платформи «Освіторія» https://osvitoria.media/

3. Електронна освітня платформа «МійКлас» пропонує широкий спектр матеріалів – завдання, теорія та тести у шкільних предметах. Кожне завдання має кроки розв'язання, таким чином учень може самостійно вивчати предмет і вчитися на своїх помилках https://miyklas.com.ua/

4. Освітній проект для вчителів «На урок» запрошує на онлайнове тестування вчителів і учнів, пропонує участь в дистанційних олімпіадах, надає цікаву інформацію для вчителів, пропонує обмін розробками уроків чи іншого навчально-методичного забезпечення https://naurok.com.ua/https://naurok.com.ua/test

5. Дистанційний курс «Шкільний курс біології (методика навчання біології)» для студентів від Грицай Наталії Богданівни, доктора педагогічних наук, професора кафедри біології, онкології та медичної фізіології Рівненського державного гуманітарного університету http://grytsai.rv.ua/?cat=73

6. Сайт Міжнародного інтерактивного природничого конкурсу «Колосок» пропонує матеріали для підготовки до конкурсу «Колосок-весняний 2020», котрий відбудеться 16 квітня 2020 року, доступ до архіву журналу «Колосок» і газети «Колосочок», участь у дистанційному конкурсі «Вчитель року – 2020» за версією «Колоска» http://kolosok.org.ua/

7. Сайт Міжнародної природознавчої гри «Геліантус» пропонує інтерактивну природознавчу гру для учнів, розіграш призів, дистанційний конкурс «Геліантус-учитель», участь у конкурсі http://www.helianthus.com.ua/

8. Сайт «3D HumanAnatomy» допоможе розібратися з будовою тіла людини на найвищому рівні з допомогою 3D моделей http://www.3dscience.com/.

9. Онлайнова карта будови тіла людини від платформи «HealthLine» буде цікавою всім вчителям http://www.healthline.com/human-body-maps

10. Візуалізація з біолоії і медицини: мікрофільми, анімація ілюстрації на світовому рівні від сайту «ScientificAnimation», сайт містить безкоштовний контент, але вимагає реєстрації http://www.xvivo.net.

11. Всеукраїнський біологічний сайт, присвячений висвітленню деяких аспектів біологічної освіти та науки в Україні. Тут можна знайти історію проведення та архів завдань всеукраїнських біологічних олімпіад і турнірів, інформацію про Нейроконкурс та екологічну олімпіаду. У бібліотеці сайту зібрана непогану добірка літератури для підготовки до біологічних конкрсів. Крім цього, тут є архів завдань ЗНО з біології http://www.biology.org.ua/

12. Сторінка «Школярам» сайту Інституту біології і медицини Київського національного університету імені Тараса Шевченка пропонує інформацію про Всеукраїнську олімпіаду з біології, Всеукраїнський турнір юних біологів, Всеукраїнську біологічну школу, Всеукраїнську біологічну школу вихідного дня, Міжнародну олімпіаду з біології https://biology.univ.kiev.ua/for-schoolchildren.html

13. Сторінка на Facebook «Хімія та біологія дистанційно» містить цікаві матеріали для вчителів та учнів https://www.facebook.com/Biochem291/?eid=ARAV_t9KO00gi-zBSHkn1cttZWisu0kdXB-_pXFEqv_MOrUc6brmCfXJmj_fjOLQffJQjMkPOuRFTDdu

14. Сайт кафедри біохімії та біотехнології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника містить інформацію для учнів та абітурієнтів, пропонує участь у біохімічній школі https://kbb.pnu.edu.ua/

15. Сайт кафедри біології та екології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника містить інформацію завдання Малої академії наук України, ІІІ етап Всеукраїнської оліміпад з біології та екології, цікаву інформацію для вчителів та учнів https://kbe.pnu.edu.ua/

16.Ютуб-канал Тетяни Чічковської містить створені нею навчальні мікро-фільми зі всього курсу шкільної біології https://www.youtube.com/channel/UCvcdUaQnYBLFwAs1d7CgQ8g

17. Ютуб-канал «Онлайновий курс «Автостопом по біології» для підготовки до ЗНО з предмета та узагальнення знань https://www.youtube.com/playlist?list=PL_zDp5rG6HquhkY3FrR_oQOv_7TZmr6gc

18. Ютуб-канал про створення контенту дистанційного навчання, саме дистанційне навчання, платформи дистанційного навчання для навчання репетиторства, тощо https://www.youtube.com/watch?v=gTrcoSILpAI

19. Сайт «Шкільне життя» «Уроки біології»  https://www.schoollife.org.ua/usi-uroky-biolohiji/

20. 10 онлайн ресурсів що з знадобляться на уроках https://nus.org.ua/articles/10-onlajn-resursiv-shho-znadoblyatsya-na-urokah/

21. Відеоуроки з біології https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/



 | 07.01.2021 | Переглядів: 337 | Коментарів: 0 | детальніше