Меню

Архів

Квітень 2024 (2)
Березень 2024 (15)
Лютий 2024 (40)
Січень 2024 (8)
Грудень 2023 (7)
Листопад 2023 (13)

Пошук

Опитування

Оцініть сайт

   
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Корисні посилання





















Третє заняття обласної педагогічної студії «Використання Су Джок терапії в закладах освіти»


Категорія: Дошкільна освіта

Третє заняття обласної педагогічної студії «Використання Су Джок терапії в закладах освіти» Третє заняття обласної педагогічної студії «Використання Су Джок терапії в закладах освіти» Третє заняття обласної педагогічної студії «Використання Су Джок терапії в закладах освіти» Третє заняття обласної педагогічної студії «Використання Су Джок терапії в закладах освіти» Третє заняття обласної педагогічної студії «Використання Су Джок терапії в закладах освіти» Третє заняття обласної педагогічної студії «Використання Су Джок терапії в закладах освіти» Третє заняття обласної педагогічної студії «Використання Су Джок терапії в закладах освіти» Третє заняття обласної педагогічної студії «Використання Су Джок терапії в закладах освіти» Третє заняття обласної педагогічної студії «Використання Су Джок терапії в закладах освіти» Третє заняття обласної педагогічної студії «Використання Су Джок терапії в закладах освіти» Третє заняття обласної педагогічної студії «Використання Су Джок терапії в закладах освіти» Третє заняття обласної педагогічної студії «Використання Су Джок терапії в закладах освіти» Третє заняття обласної педагогічної студії «Використання Су Джок терапії в закладах освіти» Третє заняття обласної педагогічної студії «Використання Су Джок терапії в закладах освіти» 

 

     14 - 15 травня 2020 року на базі Іванківського Центру розвитку дитини «Веселка» відділу освіти Іванківської райдержадміністрації відбулося третє заняття обласної педагогічної студії «Використання Су Джок терапії в закладах освіти» для вихователів закладів дошкільної освіти та практичних психологів  (37 учасників - область, 56 - район) за темою: «Використання масажерів Су Джок та інших масажерів під час  фізкультурно – оздоровчої та художньо -естетичної роботи».

     Керівники: Алексєєва Тетяна Олександрівна, завідувач центру розвитку дитини «Веселка», Гриценко Тетяна Вітольдівна, вихователь-методист, Апьонкіна Наталія Валеріївна, вихователь.

Завідувач Алексєєва Тетяна Олександрівна оголосила тему і форми роботи студії.

     Учасникам студії було запропоновано об’єднатися в три групи за допомогою вправи «Фруктовий салат». Команди отримали мапи пересування закладом для виконання арт-технік та участі в блоках проходження тімбілдінгу. На виконання завдань кожна команда мала 30 хв. За певним сигналом групи переміщалися згідно плану на мапі та змінювали вид діяльності.

     Так, у першому блоці музичний керівник Давиденко Алла Миколаївна підготувала «Весняну феєрію від модернової Мишки» (учасники студії виконали музичну руханку на степ платформах, зробили Су Джок масаж на валиках, пограли на клавесах).

     Під час другого блоку з назвою «Мандри веселих мавпочок», який підготувала фізінструктор з фізичного виховання Денисенко Аліна Олександрівна, учасники від імені дітей займалися йогою, танцювали в посудинах із кукурудзою та пшеницею (Су Джок насіннєва терапія), грали у флорбол. 

     ІІІ блок був художньо-естетичного спрямування. Соціальний педагог Савельєва Наталія Вікторівна запросила учасників до артстудії «Веселка», де вони поринули в атмосферу мистецтва: з допомогою змішування дитячого крему з кольоровими барвниками малювали веселку, із солоного тіста ліпили різні фігурки, малювали клеєм та блискітками місяць та зорі (сонечко) на темному тлі, обов’язково перед кожним видом роботи виконували Су Джок масаж.

     Керівник студії Алексєєва Тетяна Олександрівна презентувала всім присутнім посібник  «Су – Джок насіннєва терапія як метод оздоровлення дітей», розповіла про використання  насіннєвої терапії в ЦРД «Веселка», ознайомила з творчими роботами дітей в групах з використанням насіння. Медична сестра Волочай Наталія Вікторівна  продемонструвала  використання Су – Джок насіннєвої терапії в поєднанні з музико- та кольоро- терапією.

     Після закінчення подорожі всі учасники студії прийняли участь у майстер-класі з виготовлення великоднього сувеніру, який отримали в подарунок.

     Завідувач Алексєєва Т.О. підвела підсумок засідання педагогічної студії.

     Під час обговорення педагоги поділились своїми враженнями та побажаннями.

 

Заватажити Додаток [58.5 Kb]

 

Переглянути презентації:

Різновиди масажерів

Су Джок терапія, як один з ефективних методів розвитку пізнавальної, емоційно-вольової сфери дитини

Використання Су Джок терапії, при корекції мовленнєвих порушень у дошкольників

- Третє заняття обласної педагогічної студії



 | 14.05.2020 | Переглядів: 1009 | Коментарів: 0 | детальніше

Про організоване завершення 2019-2020 навчального року


Категорія: Закінчення навчального року



 | 30.04.2020 | Переглядів: 581 | Коментарів: 0 | детальніше

Третє заняття обласної педагогічної студі "Художня кераміка" - Модифікація зооморфних форм у дрібній пластиці української глиняної іграшки


Категорія: Позашкільна освіта

 

 

Тема заняття: «Наївне мистецтво, як один із засобів формування мистецьких компетентностей вихованців»

ПЛАН  ПРОВЕДЕННЯ

(заняття проводиться дистанційно

http://ivankiv-cdut.at.ua,   http://osvita-ivankiv.gov.ua)

 

1

Вихідне анкетування учасників педагогічної студії (d52083@ukr.ne)

Гаврилюк В.Ю., керівник педстудії Стадніченко Г.М., координатор

Василишина Н.В., керівник народної студії «Художня кераміка»

2

Вправа «Ти – молодець!»

Василишина Н.В. керівник студії

3

Практичний показ: Народна глиняна іграшка – як одна зі складових скульптурного образу. https://www.youtube.com/watch?v=OIh7S-pTPRk&feature=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?v=pTL8VCWExGg&feature=youtu.be

 

 

Василишина Н.В. керівник студії

4

Врахування вікових особливостей дітей при навчанні ліпленню.

Василишина Н.В. керівник студії

5

Джерело мистецьких ідей для виготовлення керамічних виробів у творчості Марії і Федора Примаченків.

Василишина Н.В. керівник студії

6

Відео заняття: Розмальовування глиняної іграшки. https://www.youtube.com/watch?v=Epmy2yt99io&feature=youtu.be

 

Василишина Н.В. керівник студії

7

Упорядкування збірника «Диво звірі – дитячими руками»

Василишина Н.В. керівник студії

8

Впорядкування документації та видача посвідчень

Стадніченко Г.М., координатор

Гаврилюк В.Ю., керівник педстудії

Василишина Н.В. керівник студії

 

 

 

 

 

 

Завантажити план заняття [14.35 Kb]

Вплив творчості Примаченко [18.5 Kb]

Вправа "Ти - молодець!" [11.24 Kb]

Врахування вікових особливостей [20.32 Kb]

Народна глиняна іграшка [28.47 Kb]

Розмальовування [836.07 Kb]



 | 29.04.2020 | Переглядів: 954 | Коментарів: 0 | детальніше

План роботи вчителя-логопеда Чижевської.І.В. на період від 27 по 30 квітня


Категорія: Інклюзивна освіта

Директор комунального закладу

Іванківської районної ради

«Інклюзивно-ресурсного центру»

____________Н.В. Бабенко

«____» __________ 20___року

 

Тижневий план роботи під час карантину

вчителя-логопеда Чижевської І.В.

На період з 27 по 30 квітня 2020 р.

 

 Дні тижня

 Години роботи

 Зміст роботи

 27.04

 

 14.00-16.00

 Розробка конспектів занять, виготовлення дидактичних мовленнєвих вправ та ігор та підбір завдань для дистанційного навчання з розвитку мовлення для дітей із ЗНМ ІІ –ІІІ рівнів за програмою з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення «Корекція мовлення» по темі «Розрізняємо звуки Ж-Ш у складах, словах, зв’язному мовленні» для виконання дітьми з батьками під час карантину.

 16.00-17.00

 Розміщення завдань для дистанційного навчання.

 17.00-18.00

 Індивідуальне консультування батьків дітей із ЗНМ ІІ- ІІІ рівнів (в телефонному та on-line  режимі).

 28.04

 

 

 

 


 Вівторок

 14.00-15.00

 Розробка конспектів занять, виготовлення дидактичних мовленнєвих вправ та ігор та підбір завдань для дистанційного навчання з розвитку мовлення для дітей із ЗНМ І рівня за програмою з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення «Корекція мовлення»

 по темі «Розрізняємо звуки Ж-Ш у складах, словах, зв’язному мовленні»

для виконання дітьми з батьками під час карантину. Розміщення завдань для дистанційного навчання.

 15.00-16.00

 Опрацювання  публікації Всеосвіта для логопедів

«Артикуляційні та дихальні вправи як допоміжний засіб формування вимови»

 16.00-17.00

 Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань.

 

 17.00-18.00

 Ведення журналу індивідуальних консультацій у співпраці вчителя - логопеда з батьками під час дистанційного навчання.

 29.04

 

 Середа

 14.00-16.00

 

 Консультування в режимі on-line. Дистанційне консультування вчителів та асистентів вчителів, які працюють з дітьми з ООП.

 16.00-17.00

 Розміщення завдань в Інтернет ресурсах, у вайбері, телефоні

 17.00-18.00

 Календарно – тематичне планування на травень.

 30.04

 

 Четвер

 14.00-15.00

 Консультування в режимі on-line. Дистанційне консультування вихователів та асистентів вихователів,  які працюють з дітьми з ООП.

 15.00-17.00

 Складання графіку роботи вчителя – логопеда на наступний тиждень.

 17.00-18.00

 Опрацювання  публікації Всеосвіта для логопедів «Розвиток мовлення засобами художніх творів» для підвищення професійного рівня.

 

Завантажити план роботи та корекційні заняття: 27.04.2020 - 30.04.2020 [650 Kb]



 | 27.04.2020 | Переглядів: 2033 | Коментарів: 0 | детальніше

План роботи практичного психолога Пономаренко О.К на період від 27 по 30 травня


Категорія: Інклюзивна освіта

Директор комунального закладу

Іванківської районної ради

«Інклюзивно-ресурсного центру»

____________Н.В. Бабенко

«____» __________ 20___року

 

Тижневий план роботи під час карантину 

практичного психолога 

Пономаренко Олександри Костянтинівни

на період з 27.05.2020 р. по 30.05.2020 р.

 

 День тижня

 Дата

 Планування діяльності фахівця

 
 

 Вівторок

 09.00 – 11.00

 Підготовка вправ та матеріалів для проведення  корекційного заняття по програмі  «Розквіт» для дітей дошкільного віку

 

 11.00-14.00

 Самоосвіта, опрацювання літератури з питань інклюзивного навчання

 

 14.00-16.00

 Надання рекомендацій батькам (в телефонному режимі) дітей з ооп (які відвідують заняття в ІРЦ), щодо виконання розвиткових завдань вдома

 

 16.00-17.00

 Вивчення інструктивно-методичних матеріалів.

 

 Середа

 09.00 – 12.00

 Підготовка вправ та матеріалів для проведення  корекційного заняття по програмі  «Розквіт» 1 клас

 

 12.00 – 14.00

 Підготовка вправ за програмою "Розвиток психомоторики та сенсорних процесів" 4 клас

 

 14.00-16.00

 Підготовка публікацій для батьків та педагогічних працівників щодо особливостей корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають розлад дефіциту уваги і гіперактивності

 

 16.-00 -17.00

 Індивідуальне консультування батьків та вчителів (в телефонному та on-line  режимі)

 

 Четвер

 09.00-11.00

 Виготовлення дидактичного матеріалу.

 

 11.00 – 13.00

 Підготовка вправ та матеріалів для проведення  корекційного заняття по програмі  «Розквіт» для дошкільного віку

 

 13.00 – 15.00

 Підготовка вправ та матеріалів для проведення  корекційного заняття по програмі  «Розквіт» 1 клас

 

 15.00-16.00

 Надання рекомендацій батькам (в телефонному режимі) дітей з особливими освітніми потребами (які відвідують заняття в ІРЦ), щодо виконання розвиткових завдань вдома

 

 16.00-17.00

 Організаційно-методична робота. Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять.

 

 

Завантажити план роботи та корекційні заняття: 27.05.2020 - 30.05.2020 [704.38 Kb]



 | 27.04.2020 | Переглядів: 919 | Коментарів: 0 | детальніше

План роботи вчителя-реабілітолога Маринчук В.В. на період від 27 по 30 квітня


Категорія: Інклюзивна освіта

Директор комунального закладу

Іванківської районної ради

«Інклюзивно-ресурсного центру»

____________Н.В. Бабенко

 

«____» __________ 20___року

Тижневий план роботи під час карантину

практичного психолога Маринчук В.В.

На період від 27 квітня по 30 квітня


 Дні тижня

 Години роботи

 Зміст роботи

 

 

 

 Понеділок

 9.00-10.00

 Підготовка вправ та матеріалів для проведення  корекційного заняття по програмі  розвитку дітей  з аутизмом «Розквіт»

 10.00-11.00

 Підготовка вправ та матеріалів для проведення  корекційного заняття по програмі «Лікувальна фізична культура» для дітей з інтелектуальними порушеннями

 11.00-12.00

 Підготовка вправ та матеріалів для проведення  корекційного заняття по програмі «Лікувальна фізична культура» для дітей з затримкою психічного розвитку

 12.0 – 13.00

 Підготовка вправ та матеріалів для проведення  корекційного заняття по програмі розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату

 

 Вівторок

 9.00-12.00

 Опрацювання фахової літератури

 12.00-13.00

 Підготовка вправ та матеріалів для проведення  корекційного заняття по програмі  розвитку дітей  з аутизмом «Розквіт»

 

 

 

 Середа

 9.00-11.00

 Опрацювання фахової літератури

 10.00-11.00

 Підготовка вправ та матеріалів для проведення  корекційного заняття по програмі «Лікувальна фізична культура» для дітей з інтелектуальними порушеннями

 11.00-12.00

 Підготовка вправ та матеріалів для проведення  корекційного заняття по програмі «Лікувальна фізична культура» для дітей з затримкою психічного розвитку

 12.00-13.00

 Індивідуальні консультації для батьків дітей з ООП, які потребують допомоги під час карантину в режимі on-line.

 

 

 Четвер

 9.00-11.00

 Надання рекомендацій батькам (в телефонному режимі) дітей з ооп (які відвідують заняття в ІРЦ), щодо виконання розвиткових завдань вдома

 11.00-13.00

 Підготовка вправ та матеріалів для проведення  корекційного заняття по програмі «Лікувальна фізична культура» для дітей з інтелектуальними порушеннями

 

 П’ятниця

 9.00-11.00

 Перегляд трансляції Всеукраїнської школи онлайн на YouTube МОН каналі «Цікаві заняття та руханка»

 11.00 – 12.00

 Складання графіку на наступний тиждень

 

Завантажити план роботи та корекційні заняття: 27.04.2020 - 30.04.2020 [34.52 Kb]



 | 27.04.2020 | Переглядів: 912 | Коментарів: 0 | детальніше