Меню

Архів

Листопад 2024 (1)
Жовтень 2024 (5)
Вересень 2024 (9)
Серпень 2024 (1)
Червень 2024 (4)
Травень 2024 (8)

Пошук

Опитування

Оцініть сайт

   
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Корисні посилання





















ЕКСПРЕС-ІНФОРМАЦІЯ


Категорія: Безпека життєдіяльності

     Основні причини від яких виникають пожежі - перевантаження електромережі та порушення правил пожежної безпеки при експлуатації пічного опалення.

     Щоб не трапилося пожежі, необхідно суворо дотримуватися для всіх правил пожежної безпеки в побуті та перш за все вимоги пожежної безпеки при встановленні та експлуатації електроприладів.

 

Це слід виконувати кожному:

- слід вчасно проводити ревізію електропроводки, утримувати в справному стані розетки, вимикачі, рубильники та інші електроприлади;

- категорично забороняється підвішувати абажури на електричних проводах, заклеювати електропроводку шпалерами, зафарбовувати олійною фарбою, включати в одну розетку одночасно декілька приладів;

- йдучи з будинку, слід вимикати побутову техніку, не залишати включеними електроприлади, що працюють в режимі очікування.

 

     Розпочинається опалювальний сезон. А пічне опалення завжди створювало і створює чимало проблем населенню, особливо в сільській місцевості, де в кожному будинку є піч - об’єкт підвищеної пожежної небезпеки. Тому варто ще раз нагадати правила пожежної безпеки при експлуатації печей. Перед початком опалювального сезону всі печі повинні бути відремонтовані і ретельно перевірені. Пам’ятайте - наслідки пожежі непорівнянні з витратами на ремонт вашого «домашнього вогнища».

     Щоб уникнути біди, не слід залишати без нагляду розтоплені печі та накаляти їх, також експлуатувати печі без протипожежної розділки, використовувати для розпалювання печей легкозаймисті та горючі рідини.

     Відзначимо, що «пічні» пожежі діляться на дві групи. По - перше, причиною загорання може бути порушення правил влаштування печі. Наприклад, недостатні відстані між димарем печі і дерев’яними конструкціями перекриттів будинку. Сюди ж можна віднести відсутність підтопочного листа, в результаті чого через випад вугілля загоряється підлога.

     Інша проблема - порушення правил пожежної безпеки при експлуатації печі. Також часто закінчується пожежею розпалювання печей бензином, газом та іншими легкозаймистими рідинами.       Крім того, не можна топити печі з відкритими дверцятами, сушити одяг, дрова та інші матеріали, а поверхні опалювальних приладів і димових труб необхідно систематично очищати від пилу і білити. Виявлені в печі тріщини і неполадки необхідно своєчасно усувати.



 | 10.10.2019 | Переглядів: 1036 | Коментарів: 0 | детальніше

Безпека на дорозі – безпека життя


Категорія: Позашкільна освіта, Безпека життєдіяльності

Безпека на дорозі – безпека життя Безпека на дорозі – безпека життя
Безпека на дорозі – безпека життя Безпека на дорозі – безпека життя Безпека на дорозі – безпека життя Безпека на дорозі – безпека життя Безпека на дорозі – безпека життя

    Проблема дорожньо-транспортного травматизму в нашій країні залишається однією з найгостріших.

    Тож в рамках проведення Тижня безпеки дорожнього руху (з 12.11. – 16.11.2018 року) в загальноосвітніх закладах Іванківського району проведені відповідні заходи.

    В Іванківському районному ЦДЮТ для вихованців гуртків культорганізатором Т.П.Голяк та Горностайпільському НВО керівником гуртка «Ровесник» О.Б. Моторіною були проведені конкурсно-ігрові програми «Руху правила єдині – поважати їх повинні», «Безпека на дорозі – показник культури нації».   Під час заходів гуртківці відгадували загадки, повторили найпоширеніші дорожні знаки та їхні значення, брали участь в іграх «Пішохід», «Червоний, жовтий, зелений», співали пісні, декламували вірші. Також пригадали правила посадки та виходу  із транспорту,  безпечної поведінки руху по тротуару.

    Вихованці гуртка «Успіх» (кер. Глущенко О.Г.)  на базі Шпилівської ЗОШ I-III ст. та учні Блідчанського НВО (педагог-організатор Пархоменко О.С.) провели для молодших школярів вікторину «Мій друг – дорожній рух», «Будь обережним на дорозі», в ході яких змагалися дві команди «Світлофор» та «Зебра». Діти із пазлів складали дорожні знаки, розглядали та аналізували ситуації, які трапляються на дорогах, визначали шляхи як їм запобігти, щоб не трапилося біди. А ще повторили правила безпечних ігор з м’ячем, катання  на роликах, велосипеді поблизу проїжджої частини.

    Всі учасники дорожнього руху переконалися, що закон вулиць і доріг дуже добрий: він оберігає від страшного нещастя, береже життя, але він дуже суворий до тих, хто його не виконує.



 | 16.11.2018 | Переглядів: 1177 | Коментарів: 0 | детальніше

Засідання круглого столу


Категорія: Самоврядування, Безпека життєдіяльності

Засідання круглого столу Засідання круглого столу

       19.04.2018 в приміщенні Іванківського відділу освіти  управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області за участю першого заступника голови Іванківської райдержадміністрації Тетяни Свириденко було проведено засідання круглого столу з представниками трудових колективів району та головами учнівського самоврядування ЗОШ № 2, ЗОШ № 1 та районного ліцею щодо попередження травматизму на виробництві та з нагоди Дня охорони праці.



 | 19.04.2018 | Переглядів: 1320 | Коментарів: 0 | детальніше

Конкурс дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей»


Категорія: Безпека життєдіяльності

    Традиційно у березні  представниками відділу освіти Іванківської РДА спільно з представниками відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування нещасних випадків на виробництві в Іванківському районі було проведено відбірковий етап щодо визначення переможців у щорічному Міжнародному  конкурсі  дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей».

    На конкурс було подано 13 робіт із 9 навчальних закладів: Шпилівської ЗОШ І-ІІІ ст., Макарівського НВО, Кропивнянської ЗОШ І-ІІ ст., Горностайпільського НВО, Іванківської ЗОШ І-ІІІ ст. №2, Блідчанського НВО, Жмиївської ЗОШ І-ІІ ст., Сукачівського НВО, Оливського НВО та 1 робота із ЦДЮТ.

    За результатами визначення кращих робіт, що відповідають тематиці конкурсу та втіленню творчої ідеї автора, переможцями стали учні у трьох вікових категоріях:

    6-10 років:

    І м. – Глущенко Ілля, учень 5 класу Шпилівської ЗОШ І-ІІІ ст.;

    11-14 років:

    І м. – Горват Андрій, учень 8 класу Жмиївської ЗОШ І-ІІ ст.;

    І м. – Джошкун Еміне, вихованець ЦДЮТ.

    15-18 років:

    І- м. – Шок Катерина, учениця 9 класу Оливського НВО.

    Переможці конкурсу нагороджені грамотами та подарунками.



 | 07.03.2018 | Переглядів: 1022 | Коментарів: 0 | детальніше

Нормативні документи


Категорія: Безпека життєдіяльності



 | 02.01.2018 | Переглядів: 1315 | Коментарів: 0 | детальніше

ЕВАКУАЦІЯ ЛЮДЕЙ З ПРИМІЩЕНЬ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ПРИ ВИНИКНЕННІ ПОЖЕЖІ ЧИ ІНШОЇ НАДЗВИЧАЙНОЇ ПОДІЇ


Категорія: Безпека життєдіяльності

   Евакуація людей з приміщень відбувається за наявністю таких основних факторів: 
• температура повітряного середовища сягає 60-70 градусів; 
• різко знижується концентрація кисню у приміщенні; 
• виникає задимленість приміщення. 
   У сучасних будівлях, згідно з правилами пожежної безпеки передбачені запасні входи та виходи, коридори, сходи, фойє, проходи тощо. Вони можуть займати значну площу — до 30 % від загальної площі. Якщо пожежа виникла у навчальному кабінеті, необхідно, у першу чергу, відключити електромережу. Зазвичай, кабінети фізики, інформатики обладнані окремим вимикачем, який розташований у легкодоступному місці (біля дверей), щоб кожний, хто знаходиться в приміщенні мав можливість його відключити. 
   У разі виникнення пожежі передбачений вимушений рух людей за напрямками, які зазначені в плані евакуації. Проводиться евакуація під керівництвом людей, котрі навчені діям у разі виникнення пожежі. При цьому рух їх здійснюється практично одночасно і має чітку спрямованість — усі прямують до виходів з приміщення. Психологія індивідуальної поведінки людини при рятуванні від пожежі викликана в основному страхом за своє життя. 
   Прагнення людини якнайшвидше вийти з небезпечної зони зрозуміле — рятування життя. При таких випадках можливе навіювання небезпеки. Воно можливе через перебільшення, небезпеки, сприймання її без відповідного аналізу та схильність до наслідування дій інших. Це може викликати паніку. Паніка може проявлятися або у вигляді ступору (завмирання, нерухомості, нездатності до дій), або у вигляді фуги (хаотичні кидання, нецілеспрямований біг), прийняття рішень будь-яку ціну врятувати своє життя. Така поведінка може передаватися іншим людям, і тоді виникає загальна паніка. Усі, хто працює та навчається у навчальному закладі, живе у багатоповерховому сучасному будинку, повинні знати шляхи евакуації та особливості евакуаційних виходів. 
   Евакуаційними виходами називаються виходи, які безпосередньо ведуть із приміщень через коридор, сходи, сусіднє приміщення.Коридори і сходи — це основні шляхи евакуації. Основні та запасні виходи з приміщень позначають квадратом зеленого кольору з білою обвідкою за контуром з написом "Вихід". Також може бути символічне зображення людини чорного кольору, що біжить. 
   План евакуації складається з двох частин: графічної (малюнка) і текстової (пояснення до плану). Якщо будівля багатоповерхова,план евакуації складається для кожного поверху. Приміщення нумеруються і в першу чергу позначаються стрілками шляхи евакуації людей, двері показують відчиненими. Маршрути руху зображають суцільними лініями зі стрілками зеленого кольору, а маршрути до запасних виходів пунктирними зеленого кольору. На евакуаційному плані позначають місця приладів пожежегасіння. За цим планом проводяться навчання учнів, учителів та всіх працюючих у школі.



 | 18.10.2016 | Переглядів: 4454 | Коментарів: 0 | детальніше