Меню

Архів

Листопад 2024 (2)
Жовтень 2024 (5)
Вересень 2024 (9)
Серпень 2024 (1)
Червень 2024 (4)
Травень 2024 (8)

Пошук

Опитування

Оцініть сайт

   
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Корисні посилання





















Засідання методичного об'єднання вчителів фізики та астрономії Іванківського району


Категорія: Методична робота

Засідання методичного об'єднання вчителів фізики та астрономії  Іванківського району Засідання методичного об'єднання вчителів фізики та астрономії  Іванківського району

    15.11.2017 в приміщені районного відділу освіти відбулося засідання методичного обєднання вчителів фізики та астрономії району з питань:

- затвердження : плану роботи МО на 2017-2018 н.р.  та завдань МО на 2017-2018 н.р.;

- ознайомлення з новими нормативними документами МОН України;

- методичних рекомендацій щодо організації та змісту вивчення фізики та астрономії в основній та старшій школі  у 2017-2018н.р.;

- про дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів(Наказ МОН України №371 від 05.05.08р.)та вимог щодо оцінювання письмових робіт учнів;

- організація підготовки до участі у І та ІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад: 

*з фізики;

*з астрономії;

- обговорення та затвердження завдань шкільних олімпіад.

 

Завдання членам МО

1. Опрацювати інструктивно – методичні рекомендації МОН України щодо викладання предметів фізики та астрономії у 2017-2018 н.р.

2. Перевірити відповідність методичним рекомендаціям МОН України тематичного планування  з фізики та асрономії та графіків проведення контрольних робіт на I семестр.

3. Систематизувати матеріали кабінетів згідно єдиних вимог, а саме:

                 -  у кожному предметному кабінеті каталог, інструкції по ТБ.

4. Розробити і оформити пам’ятки по формуванню вмінь і навичок учнів.



 | 15.11.2017 | Переглядів: 1277 | Коментарів: 0 | детальніше

Іванківська районна психолого-медико-педагогічна консультація


Категорія: Психологічна служба

    Психолого-медико-педагогічна консультація є методичною установою системи освіти, що здійснює консультативну, методичну, психолого-педагогічну, корекційно-розвиткову, аналітичну, прогностичну, профілактичну, просвітницьку діяльність.
    Діяльність психолого-медико-педагогічної консультації спрямована на:
•    раннє виявлення, психолого-педагогічне вивчення, оцінку труднощів та потенційних можливостей  розвитку дітей віком до 18 років, які мають особливості психофізичного розвитку, ознаки ризику виникнення труднощів пізнавальної діяльності та поведінки; 
•    підготовку висновку та рекомендацій щодо змісту, форм і методів навчання (виховання), навчальної програми, напрямків корекційно-розвиткової роботи з урахуванням індивідуальних особливостей дитини її навчально-пізнавальних можливостей; 
•    консультування батьків (осіб, які їх замінюють), педагогічних  працівників, з питань вибору можливих форм і методів навчання та виховання, у тому числі інклюзивного (інтегрованого), у поєднанні з реабілітаційними заходами, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку; 
•    системну співпрацю з дошкільними та загальноосвітніми навчальними закладами міста, щодо організації навчання, виховання та корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби з урахуванням висновків та рекомендацій психолого-медико-педагогічної консультації; 
•    індивідуальну педагогічну допомогу дітям та організацію корекційно-розвиткових занять з тими, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, насамперед зі складними та тяжкими вадами; 
•    постійну психолого-педагогічну підтримку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в умовах інклюзивного (інтегрованого) навчання, за індивідуальною формою в домашніх умовах; 
•    надання методичної допомоги педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів з питань інклюзивного (інтегрованого) навчання та створення оптимальних умов для реалізації потенційних можливостей, розвитку здібностей, обдарувань, здобуття якісної освіти дітьми з особливими освітніми потребами;
•    залучення батьків (осіб, які їх замінюють) до участі  в корекційно-розвитковому процесі щодо розвитку і виховання їхніх дітей; 
•    облік, систематизацію та аналіз даних про кількість дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, за освітніми потребами з урахуванням видів порушень в регіоні з метою надання пропозицій органам управління освітою щодо створення належних умов та  вжиття заходів для реалізації права таких дітей на здобуття освіти, забезпечення її гнучкості та різноманітності за місцем проживання; 
•    просвітницьку діяльність серед населення в цілях профілактики виникнення порушень у психічному розвитку дітей, труднощів у навчанні та формуванні особистості; 
•    участь у складанні індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (спільно з лікарсько-консультаційними  комісіями закладів охорони здоров’я); 
•    співпрацю з шкільними психолого-медико-педагогічними комісіями спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів).

 
-    Первинне консультування батьків (осіб, які їх замінюють) щодо особливостей розвитку їхніх дітей відбувається з їх власної ініціативи і здійснюється консультантом відповідної фахової спеціалізації. У разі необхідності поглибленого психолого-педагогічного вивчення дитини на засіданні психолого-медико-педагогічної консультації їм надається "Картка стану здоров’я і розвитку дитини".
    Жодна дитина не може бути обстежена на діагностичному засіданні в ПМПК без даних попереднього вивчення її різними фахівцями медичного і психолого-педагогічного профілю, які фіксуються у "Картці стану здоров'я і розвитку дитини. Якщо дитина не відвідувала навчальний заклад психологічне, педагогічне й логопедичне обстеження може бути здійснене фахівцями консультації на  спеціальних заняттях.
-    Ініціювати проходження такого обстеження можуть практичні психологи, логопеди, соціальні педагоги, вихователі дошкільних навчальних закладів, вчителі шкіл та інші педагогічні працівники. Обстеження відбувається тільки за письмовою згодою батьків.
-    Психолого-педагогічне вивчення дитини в психолого-медико-педагогічних консультаціях здійснюється тільки в присутності батьків або осіб, які їх замінюють, за наявності таких документів:

•    паспортів батьків (або їх ксерокопії);
•    свідоцтва про народження дитини (або ксерокопії);
•    заповненої фахівцями медичного і психолого-педагогічного профілю спеціалістами "Картки стану здоров’я і розвитку дитини";
•     письмової згоди батьків або осіб, які їх замінюють, щодо надання дозволу на обробку персональних даних дитини, отриманих в процесі психолого-педагогічного вивчення.
•    зошитів з рідної мови, математики (якщо дитина навчається), малюнків;
•    документів про додаткові обстеження дитини (якщо такі є);
•    попереднього витягу з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації (якщо такий є);
•    "Історії розвитку дитини" (форма 112/о, затверджена наказом МОЗ України від 27.12.99 № 302 "Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в поліклініках (амбулаторіях)");
•    "Індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда", затвердженої наказом МОЗ України від 08.10.2007 № 623 "Про затвердження форм індивідуальної програми реабілітації інваліда, дитини-інваліда та Порядку їх складання", зареєстрованим в Міністерстві юстиції 19.10.2007 за № 1197/14464, якщо дитина інвалід.

-    На підставі результатів психолого-педагогічного вивчення дитини фахівцями психолого-медико-педагогічної консультації формулюється висновок про особливості її розвитку та приймається колегіальне рішення про надання батькам (особам, які їх замінюють) рекомендацій щодо програми, форм і методів навчання (виховання) та здійснення корекційно-розвиткової роботи, соціально-трудової реабілітації.
-    Батькам або особам, які їх замінюють, надається витяг з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації з відповідним висновком та рекомендаціями.
-    Висновок міської консультації має рекомендаційний характер,  остаточне рішення щодо навчально-виховного процесу та корекційно-розвиткової роботи з дітьми приймають батьки (особи, які їх замінюють). Висновок ПМПК є підставою для направлення дітей відділом освіти до загальноосвітніх навчальних закладів, класів (груп) з інклюзивним (інтегрованим) навчанням, спеціальних дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням побажань батьків (осіб, які їх замінюють).

 

 

Влаштування дитини до спеціального закладу освіти відбувається за рекомендаціями ПМПК та бажанням батьків

Документи на дитину про влаштування у спеціальний загальноосвітній заклад:

1. Довідка з місця проживання
2. Довідка з місця роботи батьків
3. Довідка про стан сім’ї
   - якщо розлучені – свідоцтво про розлучення
   - довідка, що мати – одиночка
   - свідоцтво про смерть
4. Медична картка, картка щеплень
5. Документ про освіту, для дітей шкільного віку : особова справа, табель успішності, характеристика
6. Свідоцтво про народження
7. Копія чорнобильського посвідчення
8. Копія посвідчення інвалідності
9. Витяг з протоколу ПМПК
10. Путівка - видається у Головному управління освіти і науки Київської ОДА, вул. Хрещатик, 6, поверх 6, к.606
11. Довідка із санстанції (3дні)
12. Клопотання   відділу освіти про влаштування до інтернатного закладу 
13. Ідентифікаційний код
14. Акт обстеження житлово-побутових умов - депутат, сільська рада
15. Заява батьків - пишеться у Головному управління освіти і науки Київської ОДА, вул. Хрещатик, 6, поверх 6, к.606

 

Діагностичне обстеження ПМПК

    На діагностичне колегіальне засідання районної ПМПК батьки (або особа, яка замінює батьків) повинні мати необхідні документи:
1. «Картка стану здоров'я і розвитку дитини»

2. Епікризи, медичні довідки.
3. Зошити з математики та письма, малюнки.
4. Якщо дитина навчалась у спеціальній школі, обов'язковим є витяг із протоколу засідання шкільної ПМПК з характеристикою пізнавальної діяльності дитини та рекомендаціями щодо подальшого її навчання.
5. Заява батьків про обстеження дитини на районній ПМПК.

Увага! Запис на проходження діагностичного засідання в районній психолого-медико-педагогічній консультації попередній.

    Після проходження дитиною діагностичного обстеження на ПМПК видається витяг, який зберігається в особовій справі дитини у закладі, де дитина перебуває, або на руках, якщо дитина перебуває вдома.

 

Презентація "Іванківська районна психолого-медико-педагогічна консультація" [2.22 Mb]



 | 14.11.2017 | Переглядів: 1177 | Коментарів: 0 | детальніше

ГРАФІК засідань районної психолого-медико-педагогічної консультації на 2017-2018 навчальний рік


Категорія: Психологічна служба

Час проведення

Навчально-виховні заходи

серпень – початок вересня

 

 

 

 

за тиждень до проведення  кожного засідання

Впровадження в ЗНЗ інклюзивного навчання для дітей за заявами батьків та рекомендаціями ПМПК  рекомендованими навчальними програми;

Оформлення документації на ПМПК;

Проведення попередньої консультації спеціалістами ПМПК

Листопад 2017 року

(протягом року за потребою)

Травень 2018 року

Засідання районної ПМПК (в приміщені Іванківського ЦДЮТ) 

 

Червень, 2018

Засідання районної ПМПК щодо створення логопедичних груп в

ДНЗ №1 «Сонечко» та ДНЗ №5 «Іванко»

Травень, 2018

 

Червень, 2018

 

 

Протягом року

Оформлення  аналітичної та статистичної  звітної документації за навчальний рік;

 Планування роботи ПМПК на навчальний рік  та складання графіку роботи;

Консультації  щодо направлення  дітей  на навчання до спеціальних закладів освіти (за бажанням батьків)

Другий вівторок  кожного місяця

Консультації для батьків з питань направлення на засідання обласної та районної  ПМПК (згідно графіка)



 | 14.11.2017 | Переглядів: 1283 | Коментарів: 0 | детальніше

Засідання методичного об'єднання


Категорія: Методична робота

Засідання методичного об'єднання Засідання методичного об'єднання

   8 листопада 2017 року відбулося засідання методичного об'єднання вчителів біології та хімії Іванківського району.

   Обговорено на засіданні основні завдання методичного об'єднання:

- Працювати над підвищенням професійної майстерності, аналізувати сучасні матеріали та документи, що стосуються професійної діяльності. Розширювати власний кругозір.

- Використовуючи на уроках активні та інтерактивні методи навчання, методи проектів. Сприяти адаптації учнів до сучасних вимог вищих навчальних закладів, особливу увагу приділяти розвиваючій меті уроку задля кращої підготовки до зовнішнього незалежного тестування та сучасного життя, вміння використовувати отриманні знання з біології, хімії, географії в повсякденному житті.

- Особливу увагу приділяти творчим здібностям учнів, покращити та урізноманітнити роботу з обдарованими та талановитими учнями, залучати учнів 9 класів до участі в МАН.

- Під час кожного уроку враховувати фізіолого - психологічні особливості учнів різних вікових категорій, раціоналізувати об'єм домашнього завдання.

- Продовжити роботу щодо вдосконалення навчально - методичного комплексу навчальних кабінетів біології, хімії, географії. Використовувати під час уроків сучасні науково - технічні засоби навчання (комп'ютери, мультимедійний пристрій)

- Розвивати пізнавальний інтерес та творчі здібності при вивченні біології, хімії, географії шляхом залучення дітей до створення наукових проектів, відео зйомок і т.п. з предметів.



 | 08.11.2017 | Переглядів: 1308 | Коментарів: 0 | детальніше

Семінар – практикум для працівників психологічної служби району на тему «Дозволь собі бути щасливим»


Категорія: Психологічна служба

Семінар – практикум для працівників психологічної служби району на тему «Дозволь собі бути щасливим» Семінар – практикум для працівників психологічної служби району на тему «Дозволь собі бути щасливим» Семінар – практикум для працівників психологічної служби району на тему «Дозволь собі бути щасливим»

   07.11.2017 на базі Іванківського районного Центру дитячої та юнацької творчості відбувся семінар – практикум для працівників психологічної служби району на тему «Дозволь собі бути щасливим», який провела психолог Запрудського НВО «загальноосвітньої школи І-ІІ ст. – дитячий садок» Малашенко Марина Вікторівна. В ході семінару присутні намагалися знайти відповідь на споконвічні питання: «А що ж таке – щастя?», «Що означає бути щасливою людиною?», «Як можна поділитися щастям з оточуючими?». Під час семінару практичні психологи та соціальні педагоги  не лише мали можливість знайти свою «Формулу щастя», але й навчитися ділитися щастям з навколишнім світом завдяки вправам «Фортеця», «Формула щастя», «Квітка щастя» та інші. На завершення семінару учасники створили «Особисту ліцензію на щастя».



 | 08.11.2017 | Переглядів: 1170 | Коментарів: 0 | детальніше

Про проведення першого туру всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2018"


Категорія: Професійні конкурси



 | 31.10.2017 | Переглядів: 1246 | Коментарів: 0 | детальніше