Меню

Архів

Грудень 2024 (3)
Листопад 2024 (2)
Жовтень 2024 (5)
Вересень 2024 (9)
Серпень 2024 (1)
Червень 2024 (4)

Пошук

Опитування

Оцініть сайт

   
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Корисні посилання





















Круглий стіл «Якісна дошкільна освіта в умовах війни»


Категорія: Новини та інформація

Круглий стіл «Якісна дошкільна освіта в умовах війни» Круглий стіл «Якісна дошкільна освіта в умовах війни» Круглий стіл «Якісна дошкільна освіта в умовах війни» Круглий стіл «Якісна дошкільна освіта в умовах війни» Круглий стіл «Якісна дошкільна освіта в умовах війни» Круглий стіл «Якісна дошкільна освіта в умовах війни» Круглий стіл «Якісна дошкільна освіта в умовах війни»

 

     17 лютого в НПУ ім. М.П. Драгоманова, відбувся круглий стіл для педагогічних працівників дошкілля, який організувала Кревська Л.Б., начальник управління Державної служби якості освіти у Київській області, з теми «Якісна дошкільна освіта в умовах війни». Нашу Іванківську ТГ представляли, Евенок В.Д., директор ЗДО №1 «Сонечко» і Апьонкіна Н.В., вихователь-методист ЦРД «Веселка».          

     Вітав учасників зібрання Андрущенко В.П., ректор університету, професор кафедри філософії, який підкреслив значення дошкільної освіти та її вплив на розвиток дитини.

     Кревська Л.Б., оголосила регламент зустрічі та надала слово Вернидубу Роману, проректору НПУ ім. М.П. Драгоманова, професору кафедри педагогічних наук. В своїй промові він розкрив усі питання, які вирішує університет стосовно підготовки спеціалістів дошкільної освіти, надання їм якісних освітніх послуг.

     Декан педагогічного факультету НПУ ім. М.П. Драгоманова, Тарас Олифіренко, познайомив з роботою освітнього ХАБу, а саме лабораторії гри; розкрив значення освіти онлайн, закликав педагогів підвищувати свою фахову майстерність, кваліфікацію.

     Олена Матвієнко, заступник декана, професор педагогічних наук, завідувач кафедри початкової освіти НПУ ім. М.П. Драгоманова, зосередила увагу присутніх на питаннях наступності дошкільної освіти і початкової ланки; познайомила з роботою організації з повернення дітей із-за кордону «Ерасмус», їх реабілітації тощо.

     Представники ДСНС в Київській області, Володимир Щасний та Ігор Бочаров, намітили шляхи створення безпечного середовища в кожному  закладі освіти а саме, найпростіших укриттів та вжити заходів щодо введення їх в експлуатацію; наголосили на безпосередньому виконанні інструкцій під час виникнення надзвичайних ситуацій, порядок дій кожного працівника закладу.

     Головний спеціаліст управління Державної служби якості освіти у Київській області, Юлія Гусь, довела до відома присутніх план формування (розбудови) внутрішньої системи освіти та створення Програми (стратегії) розвитку в кожному закладі дошкільної освіти; розкрила суть значення - безпечне освітнє середовище в укриттях.

     Лариса Лахтадир, начальник управління освіти Борщагівської громади, познайомила учасників форуму з організацією та виконанням робіт з ремонту і облаштуванням укриттів в усіх закладах освіти Бучанського району та заходами щодо реабілітації дітей в умовах воєнного стану.

     Ганна Цвєткова, професор, доктор педагогічних наук, завідувач кафедри дошкільної освіти (психологія), Олександр Мейник, завідувач кафедри психології, доктор педагогічних наук НПУ ім. М.П. Драгоманова розкрили шляхи подолання ПТС (посттравматичного) синдрому у дітей дошкільного віку. Кожен педагог (вихователь, викладач тощо) повинен стати фасилітатором - психотерапевтом для кожної дитини. Та звернули увагу на формування основ стресостійкості, життєстійкості у працівників освіти.

     Кревська Л.Б. підсумувала виступи всіх запрошених, подякувала за підготовку заходу та плідну співпрацю і запропонувала познайомитись з умовами виховання та створення безпечних умов для дітей в сучасному КЗДО (ясла-садок) «Петрик», Петрівської сільської ради, який відкрився 10.11.2022 року, в умовах воєнного стану. Директор Наталія Осадча, розповіла непросту історію будівництва і ремонту закладу після влучення ворожого снаряду; облаштування сучасними меблями, технікою, забезпечення іншими матеріалами; організацію освітнього розвивального середовища в укритті, проведення педагогами занять, ігор, інших заходів. Головне, наголосила Наталія Анатоліївна, пристосуватись до реалій сьогодення та створити всі умови для того, щоб дитина почувала себе захищеною!



 | 21.02.2023 | Переглядів: 171 | Коментарів: 0 | детальніше

Методичні рекомендації щодо вшанування подвигу учасників Революції Гідності й увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні у закладах освіти Іванківської ТГ


Категорія: Новини та інформація

     Щорічно 20 лютого українське суспільство відзначає День пам’яті Героїв Небесної Сотні. «Герої не вмирають!» - саме цими словами Україна проводжала в останню путь своїх синів і дочок. Тих, хто загинув за свою країну, за свій народ, захищаючи ідеали демократії, відстоюючи права і свободи людини, європейське майбутнє України.

     За цю перемогу заплачено велику ціну - понад сто життів. Їх назвали Небесною Сотнею - героїв, які загинули в Києві на Майдані, на вулицях Грушевського та Інститутській. Кожен заплатив за свої переконання найвищу ціну - життя. І для нас є святим обов’язком гідно вшанувати героїв, щоб ми пам’ятали, хто і за що загинув.

     З метою увічнення великої людської, громадянської і національної відваги та самовідданості, сили духу і стійкості громадян, завдяки яким змінено хід історії нашої держави, рекомендуємо організувати у закладах освіти тематичні заходи.

     Форми проведення тематичних заходів, присвячених пам’яті Героїв Небесної Сотні, можуть бути різноманітними, на вибір навчального закладу:

- уроки пам’яті, години спілкування, лекції, засідання круглих столів бесіди: «Герої не вмирають», «20 лютого - День Героїв Небесної Сотні», «Герої Революції гідності», «Український відлік», «Урок миру, добра та злагоди», «Пам’ять про друзів полеглих жива», «Вони захищали ідеали демократії»; «Майдан: усна історія» тощо;

- флешмоби «Згадаємо поіменно кожного Героя Небесної Сотні»; «Шлях до свободи»; «Захищаємо ідеали демократії»;

- виставки малюнків, стіннівок, плакатів, фотографій: «Єдина навіки рідна країна», «Єдина Україна - одна на всіх як оберег», «Історичні факти про Революцію Гідності», «Ми - діти України», «Нація, Майдан, Шевченко»;

- бібліотечні тематичні експозиції «Мужність і відвага крізь покоління», «Пам’яті Героїв Небесної Сотні», «Час минає, а пам’ять залишається»;

- віртуальні екскурсії до музеїв, у яких сформовано експозиції, присвячені загиблим під час Революції гідності;

- перегляд документальних фільмів «Герої не вмирають. Просто йдуть…», «Зима, що нас змінила», «Про розстріл майдану», «Небесна Сотня поіменно», «Небесна Сотня», «Герої не вмирають», «Не спи, моя рідна земля»;

- покладання квітів до пам’ятних знаків та пам’ятників видатним діячам українського державотворення, могил борцям за свободу і незалежність України, загиблим під час Революції Гідності тощо.

 

Перелік інформаційних джерел, присвячених вшануванню пам’яті Героїв Небесної Сотні та трагічним подіям на Майдані

  1. Небесна сотня: герої не вмирають [Електронний ресурс]. – Режим доступу:  http://nebesnasotnya.com/
  2. Небесна сотня: Фонд підтримки сімей загиблих «Небесної сотні» Майдану [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nebesna100.com/#!/bio
  3. Небесна сотня: майдан, лютий 2014 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nebesna.pravda.com.ua/  
  4. Небесна сотня: пам’яті загиблим на Євромайдані [Електронний ресурс].   – Режим доступу: http://nebesnasotnya.com.ua/
  5. Євромайдан від початку і до кінця: https://ua.krymr.com/a/ukraina-ce-evropa-euromaidan-timeline/29615328.html
  6. Територія гідності: Міжнародний відкритий конкурс на концепцію оновленого громадського простору  ядра міста Києва з меморіалізацією подій революції гідності [Електронний ресурс]. – Режим доступу:  http://terradignitas.kga.gov.ua/pro-konkurs 
  7. http://uk.wikipedia.org/wiki/%C2%Чорний вівторок України.
  8. http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9 Протистояння в Україні.
  9. Вятрович В. –  Про героїв та їхнііменаhttp://blogs.pravda.com.ua/
  10. Майдан: Як усебуло/ http://maydan18-20feb.com.ua/?tag=video 
  11. Небесна сотня : герої не вмирають [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nebesnasotnya.com/
  12. «Зима у вогні», «Маніфест»/Документальний фільм– http:// www.youtube.com/user/babylon13ua/
  13. «Ангели майдану»/ відеоролик: Павло Дворський https://www.youtube.com/watch?v=VIFAlHpHhb0
  14. Юркевич А.- Моя революція. Спогади.- Т,:Вектор,2014.-40с.
  15. Юркевич А.– Про Майдан./http://provse.te.ua/2014/09/yurkevych-andrij-pro-majdan 

Музичні джерела:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=UUnuQ998Gq8 «Мамо, не плач…»
  2. https://www.youtube.com/watch?v=D8HqRH5cHPo Ляпіс Трубецкой«Воины Света»
  3. https://www.youtube.com/watch?v=I3Nnz47CImA Скрябін «Історія»
  4. https://www.youtube.com/watch?v=72h7YWQ000M «Біля тополі». Гурт Еней
  5. https://www.youtube.com/watch?v=S9KzueUGilY Павло Табаков «Небесну Сотню, Господи, прийми»
  6. https://www.youtube.com/watch?v=V1WQ1qLSnA0 «А я живий, матусенько, живий…».


 | 13.02.2023 | Переглядів: 106 | Коментарів: 0 | детальніше

Онлайн-толока «Проєктна робота як основа виховної системи освітнього закладу»


Категорія: Новини та інформація

Онлайн-толока «Проєктна робота як основа виховної системи освітнього закладу» Онлайн-толока «Проєктна робота як основа виховної системи освітнього закладу»

 

     31 січня 2023 року заступники з виховної роботи, педагоги-організатори загальноосвітніх закладів Іванківської ТГ долучилися до онлайн-толоки «Проєктна робота як основа виховної системи освітнього закладу», організованої КЗ ІСР «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» та Центром дитячої та юнацької творчості. 

     Роль Концепції національно-патріотичного виховання в умовах Нової української школи висвітлила Тамара Берегова, керівник педагогічної спільноти відповідальних за виховну роботу, заступник з виховної роботи Іванківського ліцею №2. Тамара Степанівна ознайомила присутніх із реалізацією в закладах освіти проєкту «Нащадки нескорених», метою якого є активізація національно-патріотичного і громадянського виховання у воєнний та повоєнний час, впровадження у практику роботи нових моделей з використанням сучасних засобів і технологій.

     Яна Лакомська, педагог-організатор, керівник гуртка «Патріот» Оливської гімназії окреслила науково-методичний вектор формування патріотичних якостей вихованців; поділилась досвідом роботи партнерської діяльності, новітніми  практиками в контексті реалізації заходів обласних та Всеукраїнських рівнів.

     Для  учасників заходу Євгенія Оденюк, педагог-організатор Обуховицького ліцею, провела майстерку «Відеочелендж - сучасна форма роботи», звернула увагу, що, долучаючись до такої сучасної інноваційної технології, учні мають можливість проявити себе, вигадують цікаві оригінальні ідеї, творчо підходять до виконання завдань.

     Тетяна Голяк, методист Центру дитячої та юнацької творчості, наголосила на ролі учнівського самоврядування як простору для формування ініціативи, розвитку творчого потенціалу, самостійності, відповідальності, саморозвитку та самореалізації учнівської молоді. Ознайомила із реалізацією обласного проєкту «Активна платформа: 5 рівнів лідерства»; відмітила активну участь дітей у різноманітних заходах у рамках роботи над патріотичним проєктом «Патріотичний трафік «Разом до Перемоги!»

     Разом всі учасники запланували  подальші системні заходи спільної співпраці, спрямовані на виховання особистості - юних патріотів нашої незалежної держави.



 | 02.02.2023 | Переглядів: 158 | Коментарів: 0 | детальніше

Проведено перший етап обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2023» у номінації «Фізична культура»


Категорія: Новини та інформація

Проведено перший етап обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2023» у номінації «Фізична культура»

 

     23 січня 2023 року було проведено перший етап обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2023» у номінації «Фізична культура».

     У конкурсних випробуваннях взяли участь 12 учителів фізичної культури закладів загальної середньої освіти Київської області, серед яких і наша вчителька фізичної культури Розважівського ліцею Іванківської селищної ради Гринцевич Валентина Леонідівна.

     До кейсу першого дня випробувань входили тестування і «Майстер-клас». Під час проведення тестування, учителі демонстрували рівень знаннєвої компетентності у питаннях теорії й методики фізичного виховання, педагогіки та психології.

     В другому випробуванні «Майстер-клас», учителі демонстрували вміння адаптувати власну педагогічну ідею до специфіки навчальних тем та вікових особливостей учнів. Компетентним журі оцінювалась: доцільність вибору методів та прийомів, майстерність і ефективність їх використання, обґрунтованість позиції та лаконічність відповідей. За підсумками першого етапу наша вчителька посіла почесне 9 місце серед 24 педагогів Київщини.

     Щиро вітаємо Валентину Гринцевич та бажаємо їй успіхів і перемог у майбутньому!



 | 23.01.2023 | Переглядів: 213 | Коментарів: 0 | детальніше

"Учитель року-2023" номінація "Початкова освіта"


Категорія: Новини та інформація

"Учитель року-2023" номінація "Початкова освіта"

 

     16 січня 2023 року в дистанційні й формі з дотриманням обмежень правового режиму воєнного стану розпочато перший етап першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2023»  з номінації «Початкова освіта».

     У випробуванні «Тестування» взяли участь вчителі Іванківської громади, а саме: Шереметьєва Н.В., вчитель початкових класів Іванківського ліцею №2, Шиян Ю.В., вчитель початкових класів Розважівського ліцею, Морбицер Н.В., вчитель початкових класів Макарівської філії  Іванківського ліцею №2, Кравчук Т.В., вчитель початкових класів Іванківського ліцею №2, Александрова Н.С., вчитель початкових класів Мусійківського ліцею, Онищенко А.О., вчитель початкових класів Іванківського ліцею №1, Грицаєнко Л.Д., вчитель початкових класів Іванківського ліцею №2, Якименко Г.М., вчитель початкових класів Іванківського ліцею №2, які продемонстрували знаннєву складову професійно-методичної компетентності вчителя початкових класів.

     Змагання продовжилися 17-20 січня конкурсним випробуванням «Майстер-клас». Бажаємо нашим конкурсантам миру та перемоги!



 | 19.01.2023 | Переглядів: 232 | Коментарів: 0 | детальніше

22 січня відзначатимемо День Соборності та 105 річницю проголошення незалежності Української Народної Республіки: інформаційні матеріали


Категорія: Новини та інформація

     22 січня ми згадуємо дві рівнозначні за вагомістю події української історії: проголошення незалежності Української Народної Республіки й Акт Злуки українських земель. 

     105 років тому - 22 січня 1918 року - Українська Народна Республіка проголосила незалежність і боролася за право бути «самостійною, ні від кого незалежною, вільною, суверенною державою українського народу». Цей факт руйнує твердження російської пропаганди, буцімто Української держави не існувало, її вигадали більшовики. 

     А проголошення соборності УНР і ЗУНР (Західноукраїнської Народної Республіки) 22 січня 1919 року - історичний акт об’єднання в одній державі українських земель, які до цього були розділені кордонами тогочасних імперій. 

     Цьогорічна кампанія до Дня Соборності України проходить під гаслом «Україна соборна. Разом до Перемоги!».

     Сьогодні соборність для України означає деокупацію всіх територій, захоплених ворогом, відновлення єдності з Донеччиною, Луганщиною та Кримом.

     Соборність передбачає не лише пам’ять про спільне минуле, а й потребує згуртованої співпраці заради майбутнього. Коли ми, люди з різних регіонів країни, разом працюємо, створюємо знакове й важливе, боремося з окупантами.

     Радянська та російська пропаганди завжди нав’язували переконання, що українці діляться на «східняків» і «западенців». Проте в сучасному спротиві російській агресії ми довели свою згуртованість і спільне прагнення жити у вільній державі, яка сама визначає своє майбутнє. Ця пропаганда зазнала краху.

     Українська незалежність понад 100 років тому зазнала поразки від більшовиків, зокрема, через використанням ними методів гібридної війни: невизнання своїх військ на території УНР, створення маріонеткових псевдореспублік, підтримку антиукраїнських рухів. Але також - через періодичний брак згуртованості в діях, попри спільне бажання українців жити в об’єднаній державі. Сьогодні Російська Федерація знову прагне знищити українську державність і окупувати нашу землю. Тож так важливо залишатися монолітними в боротьбі проти ворога.

     Нині Україна продовжує боротьбу за незалежність. Тому соборність залишається на порядку денному національних завдань. Цілісність держави буде цілковито відновлена тільки після того, як Україна звільнить усі території, захоплені ворогом. Соборність - мета Перемоги.

     Однією із форм ушанування цієї події в загальноосвітніх навчальних закладах може стати Урок Соборності "Єднання заради Незалежності". Водночас звертаємо увагу на те, що під час організації Уроку Соборності вчителям важливо враховувати вікові особливості учнів, технічне забезпечення класів тощо. Ці матеріали можуть бути використані також при вивченні тем з історії України 10 класу: "Україна в роки Першої світової війни. Початок Української революції", "Українська державність в 1917 - 1921 рр."; 11 класу: "Україна в умовах незалежності (від 1991 року до сьогодення)".

     Орієнтовний період проведення - з 19 до 22 січня 2023 року.

     У початковій школі (3-4 класи) радимо у цікавій формі розповісти про  видатних державних діячів: Михайла Грушевського, Володимира Винниченка, Симона Петлюру, Євгена Петрушевича та інших. Наводячи зрозумілі приклади, дітям варто пояснити, що таке незалежність держави, соборність та єдність. Уроки бажано проводити із музичним супроводом, читанням художньої дитячої літератури, відповідним оформленням приміщення з використанням національної символіки.

     У середній школі (5-9 класи) під час проведення Уроку Соборності з урахуванням віку школярів учителю варто звернути увагу на висвітлення таких подій, як утворення Української Центральної Ради, проголошення УНР і ЗУНР, підписання й історичне значення ІV Універсалу Центральної Ради, урочисте проголошення Акта злуки УНР і ЗУНР.

     Також рекомендуємо акцентувати на військово-політичній і культурно-просвітницькій діяльності легіону Українських Січових Стрільців - збройної формації, яка сприяла об’єднанню українських земель в єдину державу; проблемі єдності української держави на різних етапах її розвитку, соборності як умови незалежності та суверенності.

     У старшій школі (10-11 класи) Урок Соборності повинен мати інтегрований, науково-практичний, аналітичний та узагальнюючий характер.

     Зокрема, пропонуємо для учнів 9-11 класів такі форми проведення Уроку Соборності "Єднання заради Незалежності":

  • заходи просвітницького характеру із залученням науковців з даної проблематики, громадських і політичних діячів: семінари, круглі столи, лекції-презентації на тему першої незалежності та Соборності України і Дня пам’яті героїв Крут. Наприклад, "Твоєю силою, волею, словом...", "Незалежність починається з тебе", "Без Соборності немає незалежності", "Разом з власної волі з 1919-го", "Українська революція та перша незалежність", "Злилися воєдино однині…";
  • ділові ігри, вікторини, диспути, брейн-ринги, обговорення, ток-шоу "Єднання заради Незалежності";
  • відео-урок з подальшим обговоренням "Шлях до незалежності", "Разом з власної волі з 1919-го";
  • віртуальні екскурсії до музеїв, місць пам’яті, пов’язаних із подіями Української революції, бібліотек; відвідання тематичних виставок;
  • конкурси наукових проектів, регіональних і краєзнавчих презентацій з історії української державності "У боротьбі за незалежність" (акцію започаткувати та розпочати її проведення до Дня Соборності, а завершити і підбити підсумки до Дня незалежності України).

     Також, важливо донести до учнів, що події 22 січня, як і тепер, відбувалися в умовах воєнної агресії Росії щодо України. У той час за несприятливих умов українці спромоглися створити єдину національну державу. Тому в ході Уроку Соборності "Єднання заради Незалежності" радимо особливу увагу приділити таким питанням:

  • УНР - перша українська держава у ХХ столітті, а 24 серпня 1991 року фактично відбулося відновлення незалежності;
  • УНР першою серед нових держав у Східній Європі проголосила незалежність - раніше, ніж три країни Балтії, Польща та Чехія;
  • проголошення Акта злуки УНР і ЗУНР 22 січня 1919 року - історичне явище об’єднання українських земель в єдину державу. Саме ці події, а не приєднання Західної України до СРСР 1939 року, є підставою для відліку історії новітнього українського державотворення;
  • українська незалежність була повалена більшовиками внаслідок “гібридної війни”, ознакам якої є невизнання наявності своїх військ на території УНР, створення маріонеткових проросійських псевдореспублік і підтримка антиукраїнських повстанських рухів.

 

Корисні посилання:

- Інтернет-банери до Дня Соборності

- Відеоролик «Разом з власної волі з 1919 року»

- Методичні рекомендації для загальноосвітніх навчальних закладів до Дня Соборності України-2020

- Інформаційні матеріали до 100-річчя проголошення незалежності Української Народної Республіки

- Настільна гра «Українська революція 1917–1921»

Карткова гра «100  облич Української революції»

Відеоісторія «Українська революція 1917-21  років. Як творилася держава»

Аудіо-альбом «Пісні Української революції»

Виставка «100  років боротьби: Українська революція 1917-1921»

- Виставка «Українська революція 1917-1921:  регіональний вимір»

- Виставка «Донбас: переPROчитання образу»



 | 19.01.2023 | Переглядів: 159 | Коментарів: 0 | детальніше