Меню

Архів

Червень 2024 (3)
Травень 2024 (8)
Квітень 2024 (2)
Березень 2024 (16)
Лютий 2024 (40)
Січень 2024 (8)

Пошук

Опитування

Оцініть сайт

   
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Корисні посилання





















Змішане навчання в початковій школі: нові форми взаємодії


Категорія: Педагогічні спільноти

Змішане навчання в початковій школі: нові форми взаємодії Змішане навчання в початковій школі: нові форми взаємодії Змішане навчання в початковій школі: нові форми взаємодії Змішане навчання в початковій школі: нові форми взаємодії Змішане навчання в початковій школі: нові форми взаємодії Змішане навчання в початковій школі: нові форми взаємодії Змішане навчання в початковій школі: нові форми взаємодії Змішане навчання в початковій школі: нові форми взаємодії Змішане навчання в початковій школі: нові форми взаємодії Змішане навчання в початковій школі: нові форми взаємодії Змішане навчання в початковій школі: нові форми взаємодії

 

     16 лютого на базі Оливської гімназії відбулася онлайн-зустріч вчителів початкових класів Розважівського округу на тему «Змішане навчання в початковій школі: нові форми взаємодії».

     Педагоги опрацювали матеріал про використання різних моделей змішаного навчання, обмінювалися досвідом, працювали з цифровими інструментами: Mentimeter (сервіс онлайнових опитувань: хмара слів), Сlasstime (швидке тестування), використання онлайн-дошки Padlet, віртуальні дошки Jamboard, Miro в сервісі Google Meet.

     Подарунок від Classtime, безкоштовний преміум-доступ на час воєнного стану: https://landing.classtime.com/ua-free-bundle-deals-page/

 

1. Інструкції до Classtime:

https://www.youtube.com/watch?v=dXGwnGaAkOg

Інтерактивна гра Kahoot (інструкція) https://www.youtube.com/watch?v=ERB2ZSTA3ys

2. Як використовувати інтерактивний сервіс для формувального оцінювання 

LearningApps :

1) створення вправ https://www.youtube.com/watch?v=8u8EYrWXHsc

2) створення колекцій https://www.youtube.com/watch?v=CDeGnh_ax9c

3. Сервіс онлайнових опитувань Mentimeter (хмара слів, швидкі опитування) https://www.youtube.com/watch?v=H3kJ-ZsvFBQ

4. Платформа для створення коміксів https://www.storyboardthat.com/

Інструкція для створення https://www.youtube.com/watch?v=tYm5J3zLaYk

5. Створення інфографіки за допомогою сервісу Canva 

Інструкція https://www.youtube.com/watch?v=NmHi3agsuJY

6. Створення інтерактивних відео https://www.youtube.com/watch?v=RNkn_fW0lLU

7. Створення ментальних карт https://www.youtube.com/watch?v=XzveKrPFe3g

8. Інтерактивні мандрівки https://www.youtube.com/watch?v=xcu70RT7VYA

9. Фізкультхвилинки (Body Percussion) https://www.youtube.com/watch?v=OuGw9vsAJZI

10. Онлайн дошка Padlet.

 

Курс від ГС "Освіторія", який допоможе опанувати нові інструменти для роботи

https://osvitoria.media/experience/bery-j-roby-blended-and-distance-learning/



 | 21.02.2023 | Переглядів: 156 | Коментарів: 0 | детальніше

Особливості навчання критичного мислення


Категорія: Педагогічні спільноти

Особливості навчання критичного мислення Особливості навчання критичного мислення Особливості навчання критичного мислення

 

     Вміння критично мислити вважають найпотрібнішою навичкою майбутнього. Це допомагає учням доцільно використовувати набуті знання та обґрунтовувати свою думку, розрізняти факти та сумнівні гіпотези.

     Саме цій технології освітньої діяльності було присвячено засідання малого методичного центру вчителів початкових класів на базі Олізарівського ліцею 16 лютого. За збігом обставин заняття відбувалося дистанційно за участю також вчителів Жміївської та Варівської гімназій. Колеги обмінялись досвідом організації занять з використанням передових технологій НУШ. Це допоможе створювати ситуації успіху для розвитку особистості дитини, дати їй відчути радість від здолання труднощів.



 | 21.02.2023 | Переглядів: 279 | Коментарів: 0 | детальніше

Навчання учнів початкових класів за напрямками STEM-освіти


Категорія: Педагогічні спільноти

Навчання учнів початкових класів за напрямками STEM-освіти Навчання учнів початкових класів за напрямками STEM-освіти Навчання учнів початкових класів за напрямками STEM-освіти Навчання учнів початкових класів за напрямками STEM-освіти Навчання учнів початкових класів за напрямками STEM-освіти Навчання учнів початкових класів за напрямками STEM-освіти Навчання учнів початкових класів за напрямками STEM-освіти

 

     16 лютого 2023 року на базі Феневицького ліцею відбулося онлайн-засідання малого методичного центру з теми «Впровадження STEM-освіти в НУШ».

     Навчання і виховання дітей за напрямами STEM-освіти дає вчителям можливість розвивати в учнів уміння бачити проблему, формулювати дослідницьке питання і шукати шляхи його розв’язання, виховувати стійкість у відстоюванні своєї позиції та оригінальності ідеї, здатність до абстрагування чи аналізу, конкретизації або синтезу, що цілком відповідає тенденціям розвитку суспільства  в майбутньому. 

     Керівник малого методичного об’єднання Т. М. Швалюк поділилась порадами практичного використання елементів SТEM-освіти на уроках в початкових класах.

     Україна вже вдруге святкує День єднання, який був започаткований Указом Президента України Володимира Зеленського 16 лютого 2022 року. Метою свята є посилення консолідації українського суспільства, зміцнення його стійкості в умовах зростання гібридних загроз, інформаційно-пропагандистського, морально-психологічного тиску на суспільну свідомість.

     Вчителька початкових класів Шпилівського ліцею Баранова Світлана Володимирівна підготувала презентацію на тему «Єдина, незламна, могутня Україна». 

     Презентація була змістовною та пізнавальною.

     Також вчителі обговорили використання застосунку HUMAN в освітньому процесі.



 | 21.02.2023 | Переглядів: 159 | Коментарів: 0 | детальніше

Діяльнісний підхід у навчальному процесі учнів початкових класів


Категорія: Педагогічні спільноти

Діяльнісний підхід у навчальному процесі учнів початкових класів Діяльнісний підхід у навчальному процесі учнів початкових класів Діяльнісний підхід у навчальному процесі учнів початкових класів Діяльнісний підхід у навчальному процесі учнів початкових класів Діяльнісний підхід у навчальному процесі учнів початкових класів Діяльнісний підхід у навчальному процесі учнів початкових класів Діяльнісний підхід у навчальному процесі учнів початкових класів Діяльнісний підхід у навчальному процесі учнів початкових класів

 

     Сьогоднішнє суспільство потребує людей, які вміють творчо і креативно мислити, застосовувати набуті знання в складних, часто нестандартних ситуаціях, швидко розв’язувати проблеми, створювати нове, працювати в команді. Як цього досягти? Звісно, для формування такої особистості треба використовувати у шкільному навчально-виховному процесі інноваційні методи і прийоми навчання, особливі завдання і вправи, які б реалізовували всі ці потреби.

     Тому, одним із способів вирішення всіх цих завдань, що стоять перед початковою ланкою є саме діяльнісний підхід і ігрові методи навчання, адже саме в дії діти вчаться застосовувати набуті знання на практиці, а дидактичні ігри сприяють досягненню навчальних цілей і підвищенню мотивації до здобуття знань.

     16 лютого в Іванківському ліцеї №2 відбулося засідання малого методичного центру, де обговорювали шляхи впровадження діяльнісного методу, який дозволяє дітям глибоко поринути у таємниці навчального предмету, оволодіти методами його пізнання та різними способами розв’язання завдань.

     Вчителі початкових класів Проява Л. Д, Якименко Г. М. та вчителька англійської мови Кириленко Л.О. провели цікаві відкриті  уроки, де вміло використали кубики Блума, провели роботу в групах, роботу з цеглинками, використовували різноманітні інноваційні форми і методи роботи на уроці. Ковальчук Н.І. розповіла про онлайн - інструмент - MentiMeter та його можливості.



 | 21.02.2023 | Переглядів: 203 | Коментарів: 0 | детальніше

Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників


Категорія: Атестація педагогічних працівників

Ознайомитись із наказом - посилання



 | 13.02.2023 | Переглядів: 142 | Коментарів: 0 | детальніше

Семінар для учителів української мови та літератури


Категорія: Педагогічні спільноти

Семінар для учителів української мови та літератури Семінар для учителів української мови та літератури Семінар для учителів української мови та літератури Семінар для учителів української мови та літератури Семінар для учителів української мови та літератури Семінар для учителів української мови та літератури Семінар для учителів української мови та літератури Семінар для учителів української мови та літератури Семінар для учителів української мови та літератури Семінар для учителів української мови та літератури Семінар для учителів української мови та літератури Семінар для учителів української мови та літератури Семінар для учителів української мови та літератури Семінар для учителів української мови та літератури Семінар для учителів української мови та літератури

 

     22 лютого на базі ОНЗ «Іванківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2» відбувся семінар-практикум для вчителів української мови та літератури «Розвиток творчих здібностей учнів у навчально-виховному процесі».

     У ході семінару-практикуму проведено:

 - відкритий урок з української мови у 9 класі «Безсполучникове складне речення» (учитель Осипенко Ірина Андріївна);

 - відкритий виховний захід «Літературний ярмарок» (учитель Дідківська Надія Василівна).

     Урок проходив під гаслом «Урок зі смаком шоколаду», тому  розпочався він із цікавого вступу: зустріч з О.Авраменком з приводу написання слова «тирамісу». Далі учні згадали про складне речення, його види, смислові відношення між частинами складного речення. Під час уроку була робота біля дошки, коментоване письмо, інтерв’ю з дієтологом, дослідження-інформація у формі гри «Kahoot!», рекламні ролики про шоколад та ін.

     Літературний ярмарок, який підготували старшокласники, розпочався з декламування поезії «Ярмарок» Л.Глібова. Далі присутні могли насолодитися інсценізацією уривків з творів Нечуя-Левицького, Квітки-Основ’яненка, Котляревського, Карпенка-Карого, Старицького. Крім того, у виконанні учнів прозвучали гуморески Глазового, Руданського. Кращі знавці і шанувальники української поезії читали напам’ять  вірші О.Олеся, І.Франка. Учасники семінару обговорили модельні навчальні програми для 5-6 класів НУШ мовно-літературної освітньої галузі.

     Координатор заходу, консультант КЗ ІСР «ЦПРПП» Василенко Н.В. підвела підсумки роботи, ознайомила присутніх із завданнями Нової української школи, побажала всім успіхів у роботі та готовності бути агентами змін в реформі освіти . 



 | 23.02.2022 | Переглядів: 786 | Коментарів: 0 | детальніше