Меню

Пошук

Опитування

Оцініть сайт

   
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Корисні посилання





















ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ ЦИКЛ 2015-2016 н.р.


Категорія: Художньо-естетичний цикл

 

    Освітня галузь «Мистецтво» включає такі предмети «Образотворче мистецтво», «Музичне мисте-цтво», «Мистецтво». Нагадуємо що заклад має право самостійно обирати предмети галузі для затвердження у навчальних планах шкіл, проте необхідно пам’ятати, що незалежно від того як називаються предмети у 1-4 та 5-7 класах відповідно до нових навчальних програм має вичитуватися впродовж року 72 години навчального часу (36 год. – образотворча домінантна складова лінія + 36 год. – музична домінантна складова лінія). 
    Сучасне навчання, і мистецьке зокрема, ґрунтується на засадах особистісно-зорієнтованого і компетентнісного підходів, визначених в основних нормативних документах освіти – державних стандартах, навчальних планах, програмах. 
     2015/2016 навчальний рік – четвертий рік впровадження нових навчальних програм для початкової школи, створених відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти, затвер-дженого Постановою КМУ №462 від 20.04.2011. Відповідно, вивчення мистецьких дисциплін у 1-4 класах здійснюватиметься за новими навчальними програмами, затвердженими МОНмолодьспорту (наказ від 12.09.2011 №1050): 
    • «Музичне мистецтво» (авт. Л.Хлєбнікова, Дорогань Л.О., Івахно І.М., Кондратова Л.Г., Корнілова О.В., Лобова О.В., Міщенко Н.І.); 
    • «Образотворче мистецтво» (авт. Шмагало Р.Т., Марчук Ж.С., І.Б.Вачкова, Чорний О.В., Гнатюк М.В.); 
    • «Мистецтво» (авт. Масол Л.М., Гайдамака О.В., Очеретяна Н.В., Дмитренко О.М.). 
    Програми розміщені на веб-сайті Міністерства освіти і науки України (www.mon.gov.ua), видані у видавництві «ВД «Освіта», 2012 р. та фаховому науково-методичному журналі «Мистецтво та освіта». 
    Звертаємо увагу на те, що відповідно до Типових навчальних планів для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов, з поглибленим вивченням предметів технічного (інженерного) циклу, спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв, колегіумів, класів з поглибленим вивченням окремих предметів (додатки № 3, 4, 5, 8 до на-казу МОНмолодьспорту від 03.04.2012 №409 «Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня») на вивчення предметів художньо-естетичного циклу передбачено 1 навчальна година, з інваріантної складової. З метою повної реалізації вимог освітньої галузі «Мистецтво» державного стандарту рекомендуємо використовувати додатково 1 годину за рахунок варіативної складової навчального плану. 
    Наголошуємо, що робота з підручником повинна бути одним з видів діяльності учнів на уроках мистецьких дисциплін. З метою пробудження й поглиблення в учнів початкової школи інтересу до художнього пізнання через різноманітні форми мистецької діяльності; розкриття внутрішнього потенціалу кожного учня, незалежно від рівня його мистецьких здібностей; виховання впевненості у власних можливостях пізнавати навколишній світ і мистецтво, створюючи власні інтерпретації творів; релаксації як забезпечення емоційного комфорту дитини з предметів художньо-естетичного циклу введена мотиваційна шкала оцінювання учнів, тобто оцінювання без балів
    У 2015/2016 навчальному році учні 5-7 класів опановуватимуть зміст загальної мистецької освіти за програмою «Мистецтво» (авт. Л. Масол, О. Коваленко, Г. Сотська, Г. Кузьменко, Ж. Марчук, О. Константинова, Л. Паньків, І. Гринчук, Н. Новікова, Н. Овінніко-ва), яка включає три блоки «Музичне мистецтво», «Образотворче ми-стецтво» та інтегрований курс «Мистецтво». Цілісна структура програми передбачає єдиний тематизм за роками навчання (однаковий як для автономного викладання музичного та образотворчого мистецтва, так і для інтегрованого курсу). Якщо у попередніх класах основної школи учні засвоювали особливості мови різних видів мистецтва (5 кл.), палітру мистецьких жанрів (6 кл.), то у 7 класі вони мають ознайомитися з новітніми явищами в мистецтві в єдності традицій і новаторства (тема навчального року «Мистецтво: діалог традицій і новаторства»). 
    Спільна тематика року розподіляється на окремі теми варіативно, адже змістове наповнення конкретизується відповідно до специфіки кожного з блоків програми: предметів «Музичне мистецтво» і «Образотворче мистецтво» чи інтегрованого курсу «Мистецтво». 
    Основними видами діяльності учнів на уроках мистецьких дис-циплін залишаються: художньо-творче самовираження дитини (спів, музично-творча та художньо-творча діяльність); сприймання, інтерп-ретація та оцінювання художніх творів; пізнання явищ мистецтва й засвоєння відповідної мистецької термінології. 
Учні 8 класів продовжать своє навчання за навчальною програмою «Музичне мистецтво. 8 клас» (авт. Фільц Б. та ін.) (вид. «Перун», 2005 р.). 
    У 9 класі навчальним предметом художньо-естетичного циклу є художня культура, яка вивчається за програмою «Художня культура» авт. Л.Масол, Н.Миропольська (вид. «Перун», 2005 р.). Її зміст є логі-чним узагальненням вивченого учнями на уроках мистецьких дисциплін у 1-8 класах та пропедевтикою подальшого вивчення художньої культури у старшій профільній школі. 
    Звертаємо увагу, що відповідно до рекомендацій Міністерства (лист МОН від 27.01.2009 № 1/9-55), зважаючи на мистецьке наповнення змісту предмета, місцевим керівним органам освіти рекомендовано під час комплектації педагогічних працівників передбачити годинне навантаження з художньої культури насамперед учителів музичного чи образотворчого мистецтва. 
    Уроки предметів художньо-естетичного циклу – це уроки мистецтва, і тому, найдоцільніше більшість із них будувати за методом художньо-педагогічної драматургії, який спрямований на активізацію емоційного ставлення школярів до мистецтва. Він сприяє створенню атмосфери зацікавленості, живого інтересу до уроку. Його основна функція полягає, насамперед, у тому, щоб допомогти учням зрозуміти, пережити емоційно-естетичний досвід, втілений в образній структурі твору мистецтва. Окрім того, цей метод покликаний перетворити процес пізнання мистецтва на цікаву і захоплюючу гру. Гуманізація навчально-виховного процесу передбачає здійснення особистісно орієнтованого спілкування з учнями а, отже, вимагає перебудови навчального процесу від научіння до фасилітації. В наслідок чого головна функція сучасного вчителя трансформується від надання певного обсягу знань до зацікавлення предметом навчання, пошуку завдань, які відповідатимуть і здібностям, і можливостям кожного школяра 
    Основними і обов’язковими видами діяльності на уроках, як уже зазначалося, має бути сприймання і аналіз-інтерпретація творів мистецтва та мистецька діяльність учнів (вокально-хорова, художньо-практична, творча). Наголошуємо на тому, що навчальна діяльність учнів з предметів художньо-естетичного циклу у 1-8 класах може проводитись у різних формах окрім письмових (запис учнями будь-якої інформації зі слів учителя чи з дошки, контрольних, самостійних робіт, написання рефератів), які спричиняють додаткове недоцільне навантаження учнів. Примусове ведення учнями зошитів, виконання письмових домашніх завдань є недоцільним і несприятливим для ор-ганізації творчої мистецької діяльності. Звертаємо увагу на те, що письмові тематичні перевірки (контрольні, самостійні роботи) з музичного мистецтва, образотворчого мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво» не проводяться. 
    Навчання художньої культури має базуватися на положенні: «Головне – не кількість інформації і набутих знань, а накопичення особистісного художньо-естетичного досвіду». 
    Саме тому рекомендуємо педагогам художньої культури перейти із площини монологічного викладу навчального матеріалу у площину конструювання діалогу між учнями. Цьому сприятиме використання різноманітних форм роботи на уроці, зокрема, інноваційних художньо-педагогічних технологій – інтегративних, проблемних, інтерак-тивних (дискусії, диспути), проектних (індивідуальні, групові та ко-лективні проектні завдання), переважно замінюючи монологічну форму подачі матеріалу на діалогічну. Звертаємо увагу, що проектна діяльність має організовуватися на добровільних засадах: це стосується як вибору теми й обсягу пошукової роботи, так і форм презентації. Проектну діяльність учнів треба ретельно планувати, поетапно відс-тежувати й оцінювати результати. Вчителеві доцільно стежити за виконанням проектів, допомагати учням організовувати свою роботу, вчасно коректувати її, консультувати в разі виникнення труднощів. 
    Крім того, у старшій профільній школі важливим постає завдання професійної орієнтації учнів. Для цього слід зокрема у профільних класах посилити практичну спрямованість курсу через систему спеціальних творчих завдань з урахуванням інтересів учнів, які водночас виконують функцію «професійних випробувань» з метою реалізувати й перевірити здібності учнів. 
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за основними видами діяльності на уроках відповідно до орієнтовних Вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти (наказ МОН від 21.08.2013 № 1222). 
    Тематична атестація проводиться один раз або двічі на семестр та виставляється в журналі в окрему колонку без дати. Деякі теми програм з музичного мистецтва розраховані на вивчення впродовж семестру. У цих випадках з метою узагальнення вивченого доцільно здійснювати проміжне оцінювання навчальних досягнень учнів. Тематичні оцінки з художньої культури у 10-11 класах виставляються після вивчення відповідного розділу програми. При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види навчальної діяльності учнів, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми розділу. Тематична оцінка не підлягає коригуванню. Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо. Семестрова оцінка може підлягати коригуванню. 
    Основним видом домашніх завдань в основній школі з предмета «Музичне мистецтво» мають бути завдання на слухання та інтерпретацію музики в навколишньому середовищі, а також завдання творчого спрямування (наприклад, відтворити прослухану музику за допомогою елементарних музичних інструментів, рухів, голосу, приду-мати назву до музичного твору, продумати інструментарій для музичного супроводу твору, прослуханого на уроці, виконавський план пісні, проаналізувати звуки, створити імпровізацію (вокальну інструментальну, ритмічну, мелодичну тощо). З предмета «Образотворче мистецтво» домашні завдання мають носити випереджувальний характер, та бути зорієнтовані на спостереження, аналіз, інтерпретацію, рідше – замальовки ескізного характеру з натури, з пам’яті предметів, краєвидів тощо. Домашні завдання з художньої культури можуть бути практично-творчого чи дослідницько-пошукового характеру (зокрема, виконання проектів, створення композицій у різних мистецьких стилях тощо).

 



 | 27.09.2015 | Переглядів: 1457 | Коментарів: 1 | детальніше

Для організації виховної роботи


Категорія: Виховна робота

Національний історико-культурний заповідник «Гетьманська столиця»

      На виконання доручення Київської обласної державної адміністрації від 12 серпня 2015 року №11-09-6621 «Про актуальні питання збереження об’єктів Національного історико-культурного заповідника «Гетьманська столиця» з метою формування національної гідності, забезпечення духовної єдності поколінь, виховання національно свідомого громадянина, патріота своєї Вітчизни, культурної та освіченої особистості Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації рекомендує сприяти у проведенні екскурсій до Національного історико-культурного заповідника «Гетьманська столиця» для учнівської та студентської молоді закладів освіти Київщини.

     Національний історико-культурний заповідник «Гетьманська столиця» розташовано у місті Батурин Бахмацького району Чернігівської Області.



 | 18.09.2015 | Переглядів: 360 | Коментарів: 0 | детальніше

Корисна інформація для використання у виховній роботі


Категорія: Виховна робота

Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція (для учнів 7-11 класів)

       Міністерство інформує про програму виховних заходів з питань попередження торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» для учнів 7-11 класів. До програми також розроблено методичні матеріали, що схвалені для використання науково-методичною комісією з проблем виховання дітей та учнівської молоді Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки (протокол №3 від 14 жовтня 2014 року). Матеріали розміщені у вільному доступі на сайті Міністерства в розділі «Позашкільна освіта, виховна робота» за покликанням: http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/59/196/korinf19/



 | 18.09.2015 | Переглядів: 360 | Коментарів: 0 | детальніше

Корисна інформація для використання у виховній роботі


Категорія: Виховна робота

Безпека дітей в Інтернеті

      Інтернет-технології стали природною складовою життя дітей і сучасної молоді. Комп′ютер є не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження та розвитку особистості.

      Самостійне пізнання інформаційного світу дозволяє розширити коло інтересів дитини і сприяє її додатковій освіті, спонукає до кмітливості, привчає до самостійного розв′язання задач.

     Всесвітня мережа також задовольняє потребу підлітків у лідерстві. Діти, які добре знають компютер та Інтернет, більш адекватно оцінюють свої здібності та можливості, вони більш цілеспрямовані та кмітливі. Щоб повноцінно орієнтуватись у віртуальному просторі, дитині треба вчитися структурувати великі потоки інформації, дотримуючись основних правил безпеки в мережі.

      Всеукраїнське соціологічне дослідження, проведене Інститутом соціології НАН України в 2009 році, виявило тривожні тенденції: понад 28% опитуваних дітей готові надіслати свої фотокартки незнайомцям у Мережі; 17% без коливань діляться інформацією про себе і свою родину (адреса, професія, графік роботи батьків, наявність цінних речей у домі тощо); 22% дітей періодично потрапляють на сайти для дорослих; 28% дітей, побачивши в Інтернеті рекламу алкоголю або куріння, хоча б один раз спробували їх купити, а 11% − спробували купувати наркотики; близько 14% опитуваних час від часу відправляють платні SMS за бонуси в онлайн-іграх і лише деякі звертають увагу на вартість послуги. Лише у 18% випадків дорослі перевіряють, які сайти відвідує дитина, тільки 11% батьків знають про такі онлайн-загрози, як “дорослий” контент, азартні ігри, онлайн-насилля, кіберзлочинність.

     З метою надання батькам і педагогам допомоги з питань захисту дітей від впливу шкідливої інформації розроблено ряд посібників і складено перелік рекомендованих для дітей онлайн-ресурсів. Зазначені матеріали допоможуть відкрити дітям цікавий, корисний і, головне, безпечний Інтернет.

Лист Міністерства №1/9-768 від 06.11.09 "Про захист дітей та молоді від негативних інформаційних впливів"

 

Посібники, які Міністерство пропонує використовувати батькам і педагогам для навчання дітей безпечному користуванню Інтернетом:

  • Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі: посібник для батьків / І. Литовченко, С. Максименко, С Болтівець [та ін.]. – К.: ТОВ “Видавни-чий будинок «Аванпост-Прим»”, 2010. – 48 с. (http://online-bezpeka.kyivstar.ua).
  • Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі:  навчально-методичний посібник / А. Кочарян, Н. Гущина. – К., 2011. – 100 с. (http://old.mon.gov.ua/images/newstmp/2011/18_02/3/4press.pdf).
  • Безпечне користування сучасними інформаційно-комунікативними технологіями / О. Удалова, О. Швед, О. Кузнєцова [та ін.]. – К.: Україна, 2010. – 72 с.
  • Памятка для батьків “Діти. Інтернет. Мобільний звязок”, розроблена Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі  (http://www.moral.gov.ua/news/311/).
  • Перелік рекомендованих для дітей онлайн-ресурсів, затверджений на засіданні Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (рішення N 2 від 20.04.2010)


 | 18.09.2015 | Переглядів: 322 | Коментарів: 0 | детальніше

Перелік програм виховної роботи, рекомендованих науково-методичною радою КОІПОПК до використання в закладах освіти області


Категорія: Виховна робота

Назва програми, автор

Автор

Тип програми

Клас

(-и)

Інформація про схвалення

Джерело

(де опублікована програма, розміщена на сайті)

1

«У щастя людського є рівних два крила»

 

Беник О.Н.

Програма виховної роботи

10-11

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК № 6

від 24.06.2010

1.Методичні рекомендації щодо організації та змісту навчально-виховного процесу в закладах освіти Київщини у 2010-2011 навчальному році. – Біла Церква: КОІПОПК, 2008. – С. 228-255

2. Сайт "Мій кращий урок" освітнього порталу КОІПОПК. [Електронний ресурс]. – Режим доступу :

http://bestlessons.at.ua/index/programi_vikhovnoji_roboti_starsha_shkola/0-253

2

«Віночок вити – життя любити»

 

Федорченко Н.В.

Програма виховної роботи

1-4

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК № 6

від 24.06.2010

1.Методичні рекомендації щодо організації та змісту навчально-виховного процесу в закладах освіти Київщини у 2010-2011 навчальному році. – Біла Церква: КОІПОПК, 2008. – С. 255-288

 

2. Сайт "Мій кращий урок" освітнього порталу КОІПОПК. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : bestlessons.at.ua/index/programi_vikhovnoji_robotipochatkova_shkola/0-111

3

«Шляхи до успіху»  

Котул Г.І.

Програма виховної роботи

5-7

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК № 4

від 26.05.2011

Сайт «Мій кращий урок» освітнього порталу КОІПОПК. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://bestlessons.at.ua/index/programi_vikhovnoji_robotiosnovna_shkola/0-244

4

Інтегрована програма гармонійного розвитку особистості 

Мартиненко Л.В.

Програма виховної роботи

1-4

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК № 4

від 26.05.2011

Сайт Березанського НВК [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://bnvk102.at.ua/ntegrovana_programa_garmon_jnogo_rozvitku_osobisto.pdf

 

5

«Зростаймо справжніми людьми»  

Яблонська Л. Б.

Програма виховної роботи

1-4

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК № 4

від 26.05.2011

Учительський журнал он-лайн. [Електронний ресурс]. – Режим доступу :  http://www.teacherjournal.com.ua/shkola/klasnomu-keirvniku/7484-programa-vixovno-roboti-qzrostajmo-spravzhnmi-lyudmiq-z-uchnyami-1-4-klasv.html

6

«Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»

Автори-упорядники: Авєльцева Т.П., Бойчук Н.І., Грінчук Н.М., Гулевська-Черниш А.В., Звєрєва І.Д. та ін.

Програма виховної роботи

7-11

Схвалено Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України протокол № 3 від 06.09.2011

Офіційний веб-сайт «Міністерство освіти і науки України» [Електронний ресурс]. – Режим доступу http://old.mon.gov.ua/img/zstored/files/Osobysta-gidnist_programa.pdf

7

«Мистецтво бути здоровим»

 

Пазініч Л. Б.

Програма виховної роботи

1-4

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК № 1

від 23.02.2012

Вікі Освіта : мережеве об'єднання учасників навчально-виховного процесу. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.eduwiki.uran.net.ua/

8

«Здоров’я дитини – багатство України»

Кітаєва Г. В.

Програма виховної роботи

1-11

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК № 1

від 23.02.2012

Сайт Березанського НВК [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://bnvk102.at.ua/zdorov-ja_ditini-bagatstvo_ukrajini.pdf

 

9

«Думай глобально – дій локально»

 

Кучеренко Т.Б.

Програма виховної роботи

10-11

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК № 1

від 23.02.2012

Сайт Березанського НВК [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://bnvk102.at.ua/dumaj_globalno-d_j_lokalno.pdf  

10

«Сімейні цінності»

Автори: 

Мельник О. В. Кравченко Т. В., Канішевська Л. В., Ковганич Г. Г., Кириченко В. І., Корецька Л.В., Прит В. І.  

 

Комплекс програм сімейного виховання.

8-9

Схвалено науково-методичною комісією з проблем виховання дітей та учнівської молоді Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист МОНМС України від
03.07.2012 №14.1/12-Г-156.)

Офіційний веб-сайт «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти» [Електронний ресурс]. – Режим доступу

http://iitzo.gov.ua/navchalno-metodychne-zabezpechennya-vyhovnoji-roboty

 

11

«Красному роду нема переводу»

Моцак О.С.

Програма виховної роботи

10-11

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК №3

від 25.04.2013

Сайт «Мій кращий урок» освітнього порталу КОІПОПК. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://bestlessons.at.ua/index/programi_vikhovnoji_roboti_starsha_shkola/0-253 

12

«Паростки особистості майбутнього»

Левко В. М.

 

Програма виховної роботи

8-9

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК №3

від 25.04.2013

Сайт «Мій кращий урок» освітнього порталу КОІПОПК. [Електронний ресурс]. – Режим доступу :

http://bestlessons.at.ua/index/programi_vikhovnoji_robotiosnovna_shkola/0-244

13

«Гармонія в собі – гармонія в суспільстві»

Мотижен С. В.

Програма виховної роботи

10-11

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК №3

від 25.04.2013

Сайт «Мій кращий урок» освітнього порталу КОІПОПК. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://bestlessons.at.ua/index/programi_vikhovnoji_roboti_starsha_shkola/0-253

14

«Від спалаху мрії до феєрверку звершень»

Снігур Т. О.

 

Програма виховної роботи

10-11

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК №3

від 25.04.2013

Сайт «Мій кращий урок» освітнього порталу КОІПОПК. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://bestlessons.at.ua/index/programi_vikhovnoji_roboti_starsha_shkola/0-253

15

«Джерела толерантності»

 

Шкредова О.Л.

Програма виховної роботи

8-9

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК №3

від 25.04.2013

Сайт «Мій кращий урок» освітнього порталу КОІПОПК. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://bestlessons.at.ua/index/programi_vikhovnoji_robotiosnovna_shkola/0-244

16

«Золоті зерна істини»

Солоденко Л.І.

 

Програма виховної роботи

5-9

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК №3

від 25.04.2013

Сайт «Мій кращий урок» освітнього порталу КОІПОПК. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://bestlessons.at.ua/index/programi_vikhovnoji_robotiosnovna_shkola/0-244

17

«Бути серед людей Людиною»

 

Заїка Н.О.

Програма виховної роботи

5-9

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК №2

від 28.03.2013

Обласна виставка «Освіта Київщини: творчі здобутки, перспективні педагогічні ідеї та технології» Київський обласний інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів;

Сайт «Мій кращий урок» освітнього порталу КОІПОПК. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://bestlessons.at.ua/index/programi_vikhovnoji_robotiosnovna_shkola/0-244

18

«Від зернини – до людини»

Коренюк С.А.

Програма виховної роботи

1-4

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК №3

від 25.04.2013

Сайт «Мій кращий урок» освітнього порталу КОІПОПК. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://bestlessons.at.ua/index/programi_vikhovnoji_robotipochatkova_shkola/0-111

19

«Культура добросусідства»

Араджионі М.А.

Комплекс програм виховної роботи

ДНЗ,

1-4,

5-9

Схвалено науково-методичною комісією з проблем виховання дітей та учнівської молоді Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист ДНУ «ІІТЗО» від 30.07.2013 №14.1/12-Г-436

Готується до розміщення

20

«Сім сходинок до успіху»

Єсюк Л.В.

Програма виховної роботи

8-9

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК №2

від 27.02.2014

Єсюк, Людмила.   Сім сходинок до успіху : програма виховної роботи з учнями 8-9 кл. / Л. Єсюк ; [упоряд. Н. Чиренко]. – К. : Шк. світ, 2014. – 118 с. – (Б-ка Шкільного світу).

21

«Витоки»

Салата В.І. 

Програма виховної роботи

10-11

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК №4

від 29.05.2014

Віртуальний освітній ресурс інституту освітнього порталу КОІПОПК. [Електронний ресурс]. – Режим доступу http://vrpo-koipopk.wix.com/vrpo-koipopk#!programy-vuh/c1lq8

22

«Зерна духовності»

Яременко Р.М.

Програма виховної роботи (ГПД)

4

Протокол науково-методичної ради КОІПОПК №4

від 29.05.2014

Віртуальний освітній ресурс інституту освітнього порталу КОІПОПК. [Електронний ресурс]. – Режим доступу http://vrpo-koipopk.wix.com/vrpo-koipopk#!programy-vuh/c1lq8

23

«Кроки до життєвої компетентності»

Овсієнко Л. П.

Програма виховної роботи

1-4

Протокол науково-методичної ради КНЗ КОР «КОІПОПК»

№ 7 від

30.10.2014

Віртуальний освітній ресурс інституту освітнього порталу КОІПОПК. [Електронний ресурс]. – Режим доступу

http://vrpo-koipopk.wix.com/vrpo-koipopk#!programy-vuh/c1lq8



 | 02.09.2015 | Переглядів: 2669 | Коментарів: 0 | детальніше

Заходи з нагоди Дня Державного Прапора та 24-ої річниці Незалежності України


Категорія: Виховна робота

     Відділом освіти Іванківської РДА спільно з Іванківською РДА, Центром дитячої та юнацької творчості, представниками загальноосвітніх навчальних закладів, дитячої та юнацької школи мистецтв ім.. М.Примаченко,  23 серпня 2015 року у районному будинку культури було організовано та проведено заходи з нагоди Дня Державного Прапора України та 24-ої річниці Незалежності України. Під час проведення заходів були присутні також представники районних організацій політичних партій та громадських об'єднань,  ветеранів війни і праці, учасників АТО, почесної варти відділу прикордонної служби «Іванків», молоді та жителів селища.

     До 24-ї річниці Незалежності України у районному будинку культури відбулася виставка творчих робіт ЦДЮТ, колективів загальноосвітніх навчальних закладів та роботи дитячої художньої школи мистецтв ім.Марії Примаченко. Також було представлено стенд учасників АТО.

     На святі було відзначено кращих жителів району за сумлінну працю, високий професіоналізм, активну громадську позицію, вагомий внесок у розвиток галузей району та з нагоди 24-ї річниці Незалежності України Почесними грамотами Київської облдержадміністрації, Іванківської райдержадміністрації, Подяками Київської обласної ради та Іванківської районної ради. Ветеранам Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років було вручено медалі «70 років визволення України від фашистських загарбників» та нагрудні знаки учасникам АТО.

     Місцеві художньо-самодіяльні колективи виступили зі святковим концертом.

     О 12.00 було оголошено хвилину мовчання за загиблими у боротьбі за незалежність України, зокрема, у зв’язку з подіями під час Революції гідності та відстоюванням територіальної цілісності нашої держави у районі проведення антитерористичної операції.

     Також, в цей день відбулося покладання квітів до пам’ятника героям Небесної сотні, який встановлено в селі Розважів Іванківського району.

                 Методист РМК                   Примаченко Т.Ю.         



 | 25.08.2015 | Переглядів: 335 | Коментарів: 0 | детальніше