Меню

Пошук

Опитування

Оцініть сайт

   
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Корисні посилання





















Круглий стіл МО практичних психологів та соціальних педагогів


Категорія: Психологічна служба

Круглий стіл МО практичних психологів та соціальних педагогів Круглий стіл МО практичних психологів та соціальних педагогів Круглий стіл МО практичних психологів та соціальних педагогів Круглий стіл МО практичних психологів та соціальних педагогів

Круглий стіл МО практичних психологів та соціальних педагогів Круглий стіл МО практичних психологів та соціальних педагогів Круглий стіл МО практичних психологів та соціальних педагогів Круглий стіл МО практичних психологів та соціальних педагогів

     9 січня 2018 року відбувся круглий стіл МО практичних психологів та соціальних педагогів «Аналіз роботи районного МО практичних психологів та соціальних педагогів за І семестр 2017-2018н.р. та завдання на ІІ семестр», на якому голова МО Шихненко Т.В. прозвітувала про заходи, які були проведені за І семестр 2017-2018 н.р. та ознайомила з планом заходів на ІІ семестр 2017-2018 н.р. Також психологом Мусійківської ЗОШ Превор І.В. було проведено семінар – практикум «Робота працівників психологічної служби з демобілізованими військового службовцями та їхніми сім’ями». На даному семінарі практичні психологи та соціальні педагоги мали змогу не лише познайомитися  більш детально з видами аутотренінгу, але й застосувати його на практиці. Також Ірина Василівна розповіла про види стресів, агресії, які є найбільш поширеними та зустрічаються у роботі практичних психологів та соціальних педагогів з демобілізованими військовослужбовцями та їхніми сім’ями.



 | 10.01.2018 | Переглядів: 196 | Коментарів: 0 | детальніше

Семінар для працівників районної психологічної служби з питань розвитку та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами


Категорія: Психологічна служба

Семінар для працівників районної психологічної служби з питань розвитку та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами Семінар для працівників районної психологічної служби з питань розвитку та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами Семінар для працівників районної психологічної служби з питань розвитку та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами Семінар для працівників районної психологічної служби з питань розвитку та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами

12 грудня 2017 року на базі Іванківського ЦДЮТ було проведено 3 заняття навчально-практичного семінару для працівників районної психологічної служби з питань розвитку та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу. На даному занятті практичні психологи та соціальні педагоги застосували на практиці такі методики як: консультування дітей з ООП та їх батьків за допомогою солоного, кольорового тіста та застосування методики «Каракулі» при сімейній консультації. Підвищувати свій професійний рівень з цих питань практичні психологи та соціальні педагоги продовжать на майбутніх заняттях з фахівцем.



 | 12.12.2017 | Переглядів: 219 | Коментарів: 0 | детальніше

«16 днів проти насильства»


Категорія: Психологічна служба

«16 днів проти насильства» «16 днів проти насильства» «16 днів проти насильства»
«16 днів проти насильства» «16 днів проти насильства» «16 днів проти насильства»

З 25 листопада по 10 грудня 2017 року в рамках Всеукраїнська щорічна акція «16 днів проти насильства» в навчальних закладах району проводилися такі заходи:

  • Виховні години ««Правила соціальної поведінки людей», «Ми проти СНІДу та насильства»,  Жертви мовчання», «Насильство. Види покарання», «Захистися від насильства та жорстокого поводження».
  • Відеуроки « Світ має бути без насильства «Що ми розуміємо під словом насильство»
  • Заняття з елементами тренінгу «Насильство: аспекти, проблеми, відповідальність, шляхи уникнення», «Насилля як вид неправильного виховання», «Скажемо НІ насильству в шкільному колективі», «Чи знаєте ви про силу добра, волі, розуму», «Стилі виховання в родині», «Торгівля людьми , як порушення прав людини», «Правила поведінки», "Насилля в сім'ї", "Зупинимо СНІД разом".
  • Проведення анкетування для учнів 8, 9 класу «Які явища сімейного життя ви вважаєте фактом домашнього насильства?»;
  • Перегляд відеороликів «Світ має бути без насильства», «Я сюди більше ніколи не повернусь»
  • Диспут «Що робити коли життя здається похмурим», «Чому буває кепський настрій», «Проблема насильства в сім’ї щодо дитини». 
  • Конкурс малюнків «Створімо серце доброти», «Зупинимо СНІД разом», «Зроби свій вибір на користь здоров’я».
  • Години спілкування «Насильство та його прояви в дитячому середовищі», «Булінг – підліткове насильство в школі».
  • Книжкова виставка «Ми проти насильства», «Рабство, та його сучасні прояви».
  • Інтерактивна гра «Маршрут безпеки».


 | 11.12.2017 | Переглядів: 204 | Коментарів: 0 | детальніше

Тренінг «Вчимося дружити»


Категорія: Психологічна служба

Тренінг «Вчимося дружити» Тренінг «Вчимося дружити» Тренінг «Вчимося дружити» Тренінг «Вчимося дружити» Тренінг «Вчимося дружити»

     В Термахівській ЗОШ І-ІІ ступенів 5 грудня практичний психолог Боб Ольга Миколаївна провела заняття з елементами тренінгу «Вчимося дружити» для учнів 5 – 9 класів. Мета заняття: навчити дітей цінувати дружбу, розвивати комунікативні здібності та емоційну сферу дітей, створення атмосфери співпраці під час заняття, згуртувати класний колектив, виявити індивідуальні особливості кожної дитини, підвищувати самооцінку замкнутих дітей, розширити знання дітей про своїх однокласників. Учні приймали активну участь у запропонованих вправах та іграх. Вони визначали характеристики гарного та поганого друга, вказували на основні помилки, які виникають у спілкуванні між друзями, наголошували на необхідності дружби у житті кожного. 



 | 06.12.2017 | Переглядів: 380 | Коментарів: 0 | детальніше

Іванківська районна психолого-медико-педагогічна консультація


Категорія: Психологічна служба

    Психолого-медико-педагогічна консультація є методичною установою системи освіти, що здійснює консультативну, методичну, психолого-педагогічну, корекційно-розвиткову, аналітичну, прогностичну, профілактичну, просвітницьку діяльність.
    Діяльність психолого-медико-педагогічної консультації спрямована на:
•    раннє виявлення, психолого-педагогічне вивчення, оцінку труднощів та потенційних можливостей  розвитку дітей віком до 18 років, які мають особливості психофізичного розвитку, ознаки ризику виникнення труднощів пізнавальної діяльності та поведінки; 
•    підготовку висновку та рекомендацій щодо змісту, форм і методів навчання (виховання), навчальної програми, напрямків корекційно-розвиткової роботи з урахуванням індивідуальних особливостей дитини її навчально-пізнавальних можливостей; 
•    консультування батьків (осіб, які їх замінюють), педагогічних  працівників, з питань вибору можливих форм і методів навчання та виховання, у тому числі інклюзивного (інтегрованого), у поєднанні з реабілітаційними заходами, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку; 
•    системну співпрацю з дошкільними та загальноосвітніми навчальними закладами міста, щодо організації навчання, виховання та корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби з урахуванням висновків та рекомендацій психолого-медико-педагогічної консультації; 
•    індивідуальну педагогічну допомогу дітям та організацію корекційно-розвиткових занять з тими, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, насамперед зі складними та тяжкими вадами; 
•    постійну психолого-педагогічну підтримку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в умовах інклюзивного (інтегрованого) навчання, за індивідуальною формою в домашніх умовах; 
•    надання методичної допомоги педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів з питань інклюзивного (інтегрованого) навчання та створення оптимальних умов для реалізації потенційних можливостей, розвитку здібностей, обдарувань, здобуття якісної освіти дітьми з особливими освітніми потребами;
•    залучення батьків (осіб, які їх замінюють) до участі  в корекційно-розвитковому процесі щодо розвитку і виховання їхніх дітей; 
•    облік, систематизацію та аналіз даних про кількість дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, за освітніми потребами з урахуванням видів порушень в регіоні з метою надання пропозицій органам управління освітою щодо створення належних умов та  вжиття заходів для реалізації права таких дітей на здобуття освіти, забезпечення її гнучкості та різноманітності за місцем проживання; 
•    просвітницьку діяльність серед населення в цілях профілактики виникнення порушень у психічному розвитку дітей, труднощів у навчанні та формуванні особистості; 
•    участь у складанні індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (спільно з лікарсько-консультаційними  комісіями закладів охорони здоров’я); 
•    співпрацю з шкільними психолого-медико-педагогічними комісіями спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів).

 
-    Первинне консультування батьків (осіб, які їх замінюють) щодо особливостей розвитку їхніх дітей відбувається з їх власної ініціативи і здійснюється консультантом відповідної фахової спеціалізації. У разі необхідності поглибленого психолого-педагогічного вивчення дитини на засіданні психолого-медико-педагогічної консультації їм надається "Картка стану здоров’я і розвитку дитини".
    Жодна дитина не може бути обстежена на діагностичному засіданні в ПМПК без даних попереднього вивчення її різними фахівцями медичного і психолого-педагогічного профілю, які фіксуються у "Картці стану здоров'я і розвитку дитини. Якщо дитина не відвідувала навчальний заклад психологічне, педагогічне й логопедичне обстеження може бути здійснене фахівцями консультації на  спеціальних заняттях.
-    Ініціювати проходження такого обстеження можуть практичні психологи, логопеди, соціальні педагоги, вихователі дошкільних навчальних закладів, вчителі шкіл та інші педагогічні працівники. Обстеження відбувається тільки за письмовою згодою батьків.
-    Психолого-педагогічне вивчення дитини в психолого-медико-педагогічних консультаціях здійснюється тільки в присутності батьків або осіб, які їх замінюють, за наявності таких документів:

•    паспортів батьків (або їх ксерокопії);
•    свідоцтва про народження дитини (або ксерокопії);
•    заповненої фахівцями медичного і психолого-педагогічного профілю спеціалістами "Картки стану здоров’я і розвитку дитини";
•     письмової згоди батьків або осіб, які їх замінюють, щодо надання дозволу на обробку персональних даних дитини, отриманих в процесі психолого-педагогічного вивчення.
•    зошитів з рідної мови, математики (якщо дитина навчається), малюнків;
•    документів про додаткові обстеження дитини (якщо такі є);
•    попереднього витягу з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації (якщо такий є);
•    "Історії розвитку дитини" (форма 112/о, затверджена наказом МОЗ України від 27.12.99 № 302 "Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в поліклініках (амбулаторіях)");
•    "Індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда", затвердженої наказом МОЗ України від 08.10.2007 № 623 "Про затвердження форм індивідуальної програми реабілітації інваліда, дитини-інваліда та Порядку їх складання", зареєстрованим в Міністерстві юстиції 19.10.2007 за № 1197/14464, якщо дитина інвалід.

-    На підставі результатів психолого-педагогічного вивчення дитини фахівцями психолого-медико-педагогічної консультації формулюється висновок про особливості її розвитку та приймається колегіальне рішення про надання батькам (особам, які їх замінюють) рекомендацій щодо програми, форм і методів навчання (виховання) та здійснення корекційно-розвиткової роботи, соціально-трудової реабілітації.
-    Батькам або особам, які їх замінюють, надається витяг з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації з відповідним висновком та рекомендаціями.
-    Висновок міської консультації має рекомендаційний характер,  остаточне рішення щодо навчально-виховного процесу та корекційно-розвиткової роботи з дітьми приймають батьки (особи, які їх замінюють). Висновок ПМПК є підставою для направлення дітей відділом освіти до загальноосвітніх навчальних закладів, класів (груп) з інклюзивним (інтегрованим) навчанням, спеціальних дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням побажань батьків (осіб, які їх замінюють).

 

 

Влаштування дитини до спеціального закладу освіти відбувається за рекомендаціями ПМПК та бажанням батьків

Документи на дитину про влаштування у спеціальний загальноосвітній заклад:

1. Довідка з місця проживання
2. Довідка з місця роботи батьків
3. Довідка про стан сім’ї
   - якщо розлучені – свідоцтво про розлучення
   - довідка, що мати – одиночка
   - свідоцтво про смерть
4. Медична картка, картка щеплень
5. Документ про освіту, для дітей шкільного віку : особова справа, табель успішності, характеристика
6. Свідоцтво про народження
7. Копія чорнобильського посвідчення
8. Копія посвідчення інвалідності
9. Витяг з протоколу ПМПК
10. Путівка - видається у Головному управління освіти і науки Київської ОДА, вул. Хрещатик, 6, поверх 6, к.606
11. Довідка із санстанції (3дні)
12. Клопотання   відділу освіти про влаштування до інтернатного закладу 
13. Ідентифікаційний код
14. Акт обстеження житлово-побутових умов - депутат, сільська рада
15. Заява батьків - пишеться у Головному управління освіти і науки Київської ОДА, вул. Хрещатик, 6, поверх 6, к.606

 

Діагностичне обстеження ПМПК

    На діагностичне колегіальне засідання районної ПМПК батьки (або особа, яка замінює батьків) повинні мати необхідні документи:
1. «Картка стану здоров'я і розвитку дитини»

2. Епікризи, медичні довідки.
3. Зошити з математики та письма, малюнки.
4. Якщо дитина навчалась у спеціальній школі, обов'язковим є витяг із протоколу засідання шкільної ПМПК з характеристикою пізнавальної діяльності дитини та рекомендаціями щодо подальшого її навчання.
5. Заява батьків про обстеження дитини на районній ПМПК.

Увага! Запис на проходження діагностичного засідання в районній психолого-медико-педагогічній консультації попередній.

    Після проходження дитиною діагностичного обстеження на ПМПК видається витяг, який зберігається в особовій справі дитини у закладі, де дитина перебуває, або на руках, якщо дитина перебуває вдома.

 

Презентація "Іванківська районна психолого-медико-педагогічна консультація" [2.22 Mb]



 | 14.11.2017 | Переглядів: 214 | Коментарів: 0 | детальніше

ГРАФІК засідань районної психолого-медико-педагогічної консультації на 2017-2018 навчальний рік


Категорія: Психологічна служба

Час проведення

Навчально-виховні заходи

серпень – початок вересня

 

 

 

 

за тиждень до проведення  кожного засідання

Впровадження в ЗНЗ інклюзивного навчання для дітей за заявами батьків та рекомендаціями ПМПК  рекомендованими навчальними програми;

Оформлення документації на ПМПК;

Проведення попередньої консультації спеціалістами ПМПК

Листопад 2017 року

(протягом року за потребою)

Травень 2018 року

Засідання районної ПМПК (в приміщені Іванківського ЦДЮТ) 

 

Червень, 2018

Засідання районної ПМПК щодо створення логопедичних груп в

ДНЗ №1 «Сонечко» та ДНЗ №5 «Іванко»

Травень, 2018

 

Червень, 2018

 

 

Протягом року

Оформлення  аналітичної та статистичної  звітної документації за навчальний рік;

 Планування роботи ПМПК на навчальний рік  та складання графіку роботи;

Консультації  щодо направлення  дітей  на навчання до спеціальних закладів освіти (за бажанням батьків)

Другий вівторок  кожного місяця

Консультації для батьків з питань направлення на засідання обласної та районної  ПМПК (згідно графіка)



 | 14.11.2017 | Переглядів: 249 | Коментарів: 0 | детальніше